Чорна п'ятниця в США: продаж зріс на 3,4%, інтернет-покупки — на 14,6%
За підсумками «чорної п'ятниці» у США загальний продаж зріс на 3,4% порівняно з минулим роком. Інтернет-продаж досяг історичного рекорду, вперше перевищивши $10 млрд, збільшившись на 10,2–14,6% залежно від джерела даних. За даними Adobe Analytics, онлайн-продажі склали $10,8 млрд, що на 10,2% більше, ніж минулого року. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Офлайн-торгівля показала менш значне зростання. За даними Mastercard, продажі у звичайних магазинах зросли лише на 0,7%. Споживачі вважають за краще уникати черг і активніше купують в інтернеті.
Економісти наголошують на помірному впливі інфляції на результати. За словами експерта Mastercard Economics Institute Мішель Майєр, незважаючи на інфляцію в 2,6% (у річному обчисленні за жовтень), ціни на популярні товари — електроніку, одяг, спортивний інвентар та ювелірні прикраси або залишилися незмінними, або знизилися.
Продажі через інтернет у День подяки (28 листопада) досягли $6,1 млрд, що на 8,9% вище за торішній результат. Все більше американців вважають за краще не чекати п'ятниці, розподіляючи покупки на весь святковий вікенд і користуючись перевагами знижок та доставки.
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: новини ритейлу, чорна п'ятниця. онлайн продажі, ecommerce
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар