17 грудня 2024

У Європі прогнозують збільшення споживання часнику

У Європі прогнозують збільшення споживання часнику
344

Ринок часнику стикається з численними проблемами: транспортні витрати, долар США, якість, розміри, кольори, робоча сила, ліцензії та багато інших факторів. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на EastFruit.

Однак Денні Дін, керівник нідерландської компанії-імпортера та експортера плодоовочевої продукції Denimpex спрогнозував збільшення споживання часнику в Європі за рахунок зростання населення через імміграцію.

«Європа стикається з низкою проблем у своїх регіонах вирощування, таких як погода, вартість робочої сили і транспорт. В іспанських виробників часнику цієї весни повністю закінчилися запаси з попередніх сезонів, чого не траплялося за останні три роки. Сезон розпочався з високих цін, і лише дрібні виробники та пакувальні станції продавали часник за нижчими цінами через свої потреби в грошових коштах. Однак ці країни вже вичерпали свої запаси, і деякі запаси залишилися тільки у великих виробників. Ці великі виробники, ймовірно, дозволять цінам зростати до нового сезону, оскільки вони не перебувають під фінансовим тиском», – пояснив Денні.

За його словами, інші виробники в Європі, такі як Франція та Італія, не є великими гравцями на європейському ринку, а натомість обслуговують насамперед свої внутрішні ринки. Вони покладаються на імпорт з-за кордону або поставки китайського часнику від голландських імпортерів.

«Аналогічно, південноамериканські країни, такі як Аргентина, Чилі, Мексика, Бразилія і Перу, вирощують часник переважно для своїх місцевих ринків та експортують його, ґрунтуючись на врожайності та високих цінах на імпортних ринках, таких як Канада і Північна Америка. Вони також націлені на фахівців у Франції та Італії, де китайський часник не може продаватися в супермаркетах», – каже Денні Дін.

Він нагадав, що Китай є домінуючим світовим гравцем на ринку часнику з річним урожаєм від 2,5 до 4,5 млн тонн. З 1985 року ЄС застосовує систему квот для захисту європейських виробників, а США вводять імпортне мито в розмірі 400% для захисту своїх внутрішніх виробників.

«У Китаї цього року ситуація була здебільшого такою самою. Старі запаси в холодильних сховищах були виснажені до початку нового сезону, і, хоча врожайність не була винятковою, якість була гарною. Традиційно на китайському ринку часнику активно діють багато спекулянтів. Однак через низьку прибутковість інвестицій ентузіазм значно згас, і на ринку залишилися тільки великі спекулянти. Ці великі гравці менш схильні панікувати, ніж дрібні, що допомогло стабілізувати китайський ринок. Очікується, що ціни трохи зростуть протягом сезону. Однак на це також впливає долар США, який майже дорівнює євро. Якщо Трамп вступить на посаду в січні, долар може ще більше зміцнитися», – сказав Денні.

«Вартість морських перевезень значно зросла через курс долара і маршрути доставки, що проходять через зони військових дій. Це дестабілізувало маршрути і збільшило витрати на страхування, що ще більше підвищило ставки фрахту», – продовжив він. – При щорічних поставках до Європи від 60 000 до 70 000 тонн, з яких 40 000 тонн можуть бути продані в межах ЄС ліцензованими імпортерами, попит перевищує кількість ліцензій і квот. Це вже призвело до імпорту значних обсягів зі штрафами в розмірі 1200 євро за тонну».

У результаті традиційні імпортери, які раніше отримували 100% своїх довідкових квот за останні три роки, тепер отримують лише 95%. Ціни мають зрости, щоб компенсувати розрахунки імпортерів, або виникнуть значні перебої для постачальників супермаркетів з довгостроковими програмами. Це нагадує ситуацію, що спостерігалася під час пандемії COVID-19.

«Квота в 40 000 тонн для ліцензій ЄС, найімовірніше, виявиться недостатньою в найближчі роки, оскільки населення Європи швидко зростає через імміграцію. Іммігранти, як правило, споживають значно більше часнику, ніж корінне населення ЄС. Загалом, імпортери стикаються з численними проблемами. Однак, враховуючи поточну глобальну ситуацію, все ще може статися», – підсумував Денні.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також