YouTube оновив функціонал покупок у Shorts

YouTube запускає нові стікери товарів для покупок у Shorts. Вони підкажуть користувачам, де придбати товари, а авторам допоможуть збільшити прибутки, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Techcrunch.
Майданчик вже провів тестування інструменту в Shorts минулого місяця. Експеримент показав, що товари зі стікерами отримували на 40% більше кліків за продуктами, порівняно з роликами, які використовували стандартну кнопку покупок.
Тепер автори можуть відзначати товари у своїх Shorts. Стикер створюється автоматично на основі першого зазначеного продукту. Автори можуть регулювати розмір та розташування стікера.
Якщо в Shorts зазначено кілька товарів, глядачі можуть натиснути на стрілку вниз на наклейці, щоб побачити повний список. Після вибору продукту, що зацікавив, користувач перенаправляється на сайт продавця.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: новини маркетингу, інновації в маркетингу, покупки в ютуб
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар