Pernod Ricard розпочинає реструктуризацію на тлі спаду продажів алкоголю

Французький алкогольний гігант Pernod Ricard оголосив про масштабну реструктуризацію бізнесу через зниження продажів на ключових ринках — зокрема в Китаї та США. Як повідомляє Reuters із посиланням на внутрішню презентацію компанії, бренди групуватимуться у два основні підрозділи — Gold і Crystal. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Gold включатиме такі бренди, як коньяк Martell, ірландський віскі Jameson і шампанське. До Crystal увійдуть горілка Absolut, ром Havana Club та інші французькі аперитиви.
Pernod Ricard вже скоротив робочі місця в Китаї — після введення антидемпінгових мит на коньяк Martell. Також компанія планує зменшити витрати на 1 млрд євро до 2029 року. У рамках нового проєкту «Demain 2» (укр. «Завтра 2») генеральний директор Александр Рікар анонсував подальше спрощення організаційної структури, зокрема централізацію адміністративних функцій.
Компанія розглядає добровільні звільнення у четвертому кварталі 2025 року та готується до консультацій із працівниками й соціальними партнерами. Деталі щодо кількості скорочень поки не розкриваються.
На фоні загального спаду на ринку алкогольних напоїв, Pernod Ricard, а також конкуренти — Diageo, Rémy Cointreau і Brown-Forman — були змушені переглянути плани зростання. Наприклад, LVMH вже оголосила про скорочення 13% персоналу у своєму винно-спиртовому підрозділі.
У квітні Pernod Ricard повідомила про падіння продажів на 3% у третьому кварталі. З початку 2023 року акції компанії втратили близько 50% вартості, що значно вплинуло на настрої інвесторів.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: новини виробників, перно рікар
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар