Вартість бренду Кім Кардашьян Skims досягла $5 млрд
Бренд білизни та одягу Skims, заснований Кім Кардашьян, завершив черговий етап залучення інвестицій. Компанії вдалося залучити $225 млн, внаслідок чого її загальна вартість, за оцінкою інвесторів, сягнула $5 млрд. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Поточна оцінка Skims наразі майже вдвічі перевищує ринкову капіталізацію бренду Victoria's Secret ($2,86 млрд), який розглядають як прямий конкурент Skims. Серед інвесторів, які взяли участь у цьому раунді фінансування, були інвестиційні фонди Goldman Sachs Alternatives та BDT & MSD Partners.
Skims був запущений в 2019 році і в даний час має в своєму розпорядженні 18 власних роздрібних точок в США і два партнерські магазини в Мексиці. Раніше компанія заявляла про прогнозований обсяг продажів, що перевищує $1 млрд у 2025 році.
Отримані у ході останнього інвестиційного раунду кошти Skims планує використати для розширення асортименту. Компанія вже уклала партнерську угоду з Nike. У вересні 2025 року бренди випустили першу спільну лінію жіночого спортивного одягу.
Читайте також: Кім Кардашьян стала амбасадором бренду Balenciaga
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: новини виробників, фешн ритейл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар






























