18 листопада 2025

«Покоління сендвічів» створює особливий ландшафт на споживчому ринку Польща

«Покоління сендвічів» створює особливий ландшафт на споживчому ринку Польща
89

Споживачі віком від 40 до 50 років, яких часто називають «поколінням сендвічів», створюють особливий ландшафт у сфері роздрібної торгівлі Польщі. До такого висновку після відповідного дослідження дійшли у консалтинговій компанії Cushman & Wakefield. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.

За словами експертів, люди у віці від 40 до 50 років часто поєднують власну кар’єру з вихованням дітей та доглядом за літніми родичами. Відтак, вони найбільше віддають перевагу зручності, близькості, швидкості, функціональності та ефективності процесу повсякденних покупок.

Прагматичні рішення під час закупівель товарів знаходяться у пріоритеті, відзначають фахівці. За прогнозами, до 2030 року особи віком 65+ років становитимуть 22% населення країни, а до 2060 року їхня кількість зросте до 36%. Відтак істотно збільшиться і кількість громадян, для яких час – це найцінніший ресурс.

Дослідження показує, що споживачі віком від 50 років переважно надають перевагу місцевим продуктовим магазинам та ринкам у районі або окремо розташованим магазинам і ринкам через їхню знайому атмосферу, стабільний вибір товарів та комфортний досвід покупок. Для невеликих покупок продуктів майже половина (49%) споживачів віком приблизно у 50 років обирають невеликі місцеві магазини, такі як Żabka – цей показник на дев'ять відсоткових пунктів нижчий, ніж у покоління Z. Однак, для великих покупок продуктів харчування всі вікові групи переважно обирають супермаркети, такі як Lidl, Biedronka, Aldi та Netto.

Ключовими факторами вибору торговельних центрів для «покоління сендвічів» є легкий доступ, достатньо місць для паркування та склад орендарів, який включає товари для здоров'я, зручний одяг та здорову їжу.

Онлайн-шопінг менш поширений серед вікової групи 40+ порівняно з молодшим поколінням – не через брак цифрових навичок, а через перевагу простоті, комфорту та реляційному підходу до комерції. Allegro залишається найпопулярнішою онлайн-платформою, а онлайн-шопінг одягу особливо популярний у менших містах.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також