У більшості портів світу вантажовідправники неправильно вказують вагу контейнерів

Ще у 2016 році почали діяти змінені правила безпеки на морі SOLAS, за якими перед завантаженням на судно має бути перевірена вага брутто кожного контейнера. Однак і досі вантажовідправники роблять навмисні «помилки» у деклараціях, надаючи на обробку перевантажені контейнери. А контроль не завжди настільки ретельний, як цього вимагають правила. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.
Фахівці називають це широко поширеним явищем, з яким можна зіткнутися практично у будь-якому порту світу. Водночас, усім відомо, що неправильно завантажені контейнери можуть призвести до виникнення аварійної ситуації під час рейсу, особливо у штормову погоду.
Суніл Васвані, виконавчий директор Асоціації контейнерних судноплавних ліній (CSLA), висловив з цього приводу занепокоєння та сказав, що проблема має «дуже серйозні наслідки» для галузі.
За його словами, варто звертати увагу не лише про безпеку, але й про ті проблеми, які можуть виникнути з митними органами. Якщо чиновник бачить суттєву різницю між фактичною вагою та тим, що вказано у декларації, він може вдатися до відповідних дій. Якщо таких контейнерів на борту досить багато, це надовго затримує судно біля причалу.
Потім виникають фінансові наслідки для клієнтів у вигляді митних штрафів, зборів за затримання та простій тощо. При цьому іноді мова йде про затримку з відправленням судна навіть на кілька тижнів.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини логістики, контейнерні перевезення, логістичні послуги
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар