У Китаї та Франції з'явиться аеротаксі

У найближчому майбутньому ринок таксі може кардинально змінитись. Поступово стартапи починають впроваджувати нові технології: у США безпілотні таксі вже їздять вулицями, а в Китаї дозволили польоти аеротаксі. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Китайська революція у таксі
Управління цивільної авіації Китаю 13 жовтня видало місцевій компанії EHang Holdings сертифікат, що підтверджує відповідність їхнього автономного двомісного літака EH216-S стандартам безпеки та вимогам льотної придатності. Це перший у світі випадок, коли безпілотний електричний літак вертикального зльоту та посадки (eVTOL) отримав такий дозвіл.
EH216-S - це двомісний літальний апарат з 16 пропелерами і 16 електродвигунами, встановленими на восьми стрижнях, що виступають. Максимальна швидкість – 130 км/год, дальність польоту – 35 км, максимальна висота – 3000 м, а навантаження – 220 кг. Час польоту EH216-S становить 21 хвилину, після чого акумулятор доведеться дві години заряджати. Ціна одного апарату - 2,16 млн юанів (приблизно $300 000).
Видача сертифікату означає, що за допомогою EHang вже цього року можна, наприклад, запустити аеротаксі з мальовничих мет Китаю, зазначає Bloomberg. Це може бути бухта OH у дельті Перлинної річки в Шеньчжені з населенням понад 17 млн. чоловік. Поруч із нею на 14 га розкинувся величезний торгово-розважальний парк OCT OH Bay.
Представник компанії розповів агентству, що вони вже отримали попередні замовлення більш ніж на 100 апаратів усередині країни та ще 1200 – з-за кордону. Серед зацікавлених країн він назвав Японію, Малайзію та Індонезію. Скільки може коштувати подорож на літаючому таксі, представник EHang не сказав.
Аеротаксі до Олімпіади
Під час Олімпіади-2024 у Франції в країні зможуть курсувати аеротаксі від німецького виробника Volocopter. Компанія розробляє двомісні літальні апарати Volocity, які здатні літати на 35 км зі швидкістю до 110 км/год та перевозити до 200 кг. У порівнянні з EH216-S від EHang у Volocity є мінус: з двох місць одне має займати пілот.
Але Volocopter на початку жовтня зіткнулася з нестачею двигунів - виробник (компанія його не розкрила) відклав постачання. Volocity має 18 двигунів, кожен з них важить по 8 кг, і всі вони «дуже складно влаштовані», говорив головний виконавчий директор Дірк Хоук на прес-конференції. Замість цих двигунів компанія тестуватиме мотори інших виробників, щоб встигнути отримати нормативний сертифікат від Агентства авіаційної безпеки Європейського Союзу перед Олімпійськими іграми в Парижі в липні 2024 року. він не знає.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини логістики, аероперевезення
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар