Publicis Groupe вкладе €300 млн у штучний інтелект

Велика французька медіагрупа Publicis Groupe має намір інвестувати €300 млн у штучний інтелект (ШІ) протягом трьох років. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Цього року Publicis Groupe вкладе в ШІ €100 млн, оскільки нова технологія все частіше використовується в рекламній індустрії. Гроші підуть на розвиток технологій (ліцензії, програмне забезпечення та хмарну інфраструктуру), підвищення кваліфікації співробітників та найм персоналу.
Медіагрупа планує створити ШІ-платформу Core AI для націлення, персоналізації реклами та прогнозування ефективності кампаній. Для навчання платформи холдинг має намір використати власні дані по 2,3 млрд. користувачів у всьому світі. У компанії кажуть, що Core AI стане альтернативою націлення на cookies.
Читайте також: Samsung представила Galaxy S24 з функціями на основі штучного інтелекту
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини постачальників, рекламний бізнес, інновації в рекламі
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар