У Великобританії скасували заборону на "надто відверту" рекламу Сalvin Klein

Управління стандартів реклами Великобританії прийняло рішення скасувати встановлену раніше заборону на нову рекламу бренду Calvin Klein під назвою FKA Twigs. Приводом для скасування заборони стала хвиля невдоволення з боку клієнтів та учасників ринку, які вирішили упередженим і несправедливим. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Спочатку було оголошено, що «композиція зображення зосередила увагу глядачів на тілі моделі, а не на одязі, що рекламується». Пізніше комісія переглянула своє рішення «Зображення не було сексуально відвертим і реклама не була об'єктивізована», - йдеться в інформаційному повідомленні.
Початкова заборона була введена після того, як ряд користувачів визнали представлений образ "надмірно сексуалізованим".
"Зображення не були вульгарними і були від двох впевнених у собі та уповноважених жінок, які вирішили ідентифікувати себе з брендом Calvin Klein, а реклама містила прогресивне та освічене послання", - заявив Кельвін Кляйн після ухвалення рішення про заборону реклами.
ASA згадала, що перегляд "відбувається у контексті значної сили суспільного почуття". Тим не менш, рада ASA, як і раніше, дотримується думки про те, що реклама є "відкрито сексуальною" і "не підходить для показу в нецільовому середовищі".
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар