15 січня 2021

5-те Щорічне BIG TRADE-MARKETING SHOW-2021: У ВСІ ТЯЖКІ

5-те Щорічне BIG TRADE-MARKETING SHOW-2021: У ВСІ ТЯЖКІ

3963

Дата і місце проведення: 5 лютого 2021 року, м. Київ.

200 ТОП-маркетологів, керівників маркетингу та продажів, трейд-маркетингу, бренд-менеджменту, керівників програм лояльності рітейлерів і постачальників, мерчандайзингові агентства, IT рішення для збільшення продажів у ритейлі, постачальники обладнання та ін.

Мега-подія для трейд-маркетологів України. Цього разу тема конференції 2021 року: «У всі тяжкі», що містить у собі загальний настрій, з яким доводиться працювати трейд-маркетологам цього року. На заході ви отримаєте високу концентрацію практичних знань, адже кожен доповідач представить свій виступ не у вигляді презентації, а у форматі міні-тренінгу. Жодне питання не залишиться без відповіді, ми подбаємо про це. Приходьте не один, а з колегами - весь контент несе виключно практичну цінність, тому філософських міркувань ви точно не почуєте. А також тільки у нас ви зможете побачити чи взяти участь у змаганнях мерчендайзерів, Запрошуємо всіх на наймасштабнішу й найексклюзивнішу подію року! Буде цікаво!

На заході ви дізнаєтесь:

Як змінилася поведінка покупців, на які джерела інформації під час виборів товару вони стали звертати більше уваги, і як вибудовувати з ними відносини в рамках омніканальності.

Які цілі можливо досягти за допомогою візуального супроводу продукту в роздрібній мережі.

Які категорії варто зараз розвивати, а які тільки підтримувати.

На які  пункти в програмі лояльності рітейлерів варто звертати увагу, щоб вона була вигідна постачальнику.

Як виробнику формувати трейд-маркетинговий бюджет дистриб’ютора, і скільки з нього повинно йти на мотивацію торгової команди.

Як ефективно продавати та просувати продукт через консультантів.

Які виробники вже зараз повинні продавати свій продукт через інтернет-магазини рітейлерів, а яким краще ще почекати.

Як найбільш ефективно стимулювати продажі через продавців традиційного роздробу. Серед постійних учасників: Кормотех, Бондюель, Мономах, IMMER Укрпластик, Сантаун-Україна, Kantar TNS, EVA, Корпорація Біосфера, Компанія Май Україна, Червоний маркет, Нові Продукти, Сушия, МОРЕ ПИВА, Медмаркет Аптека24, Арикол, Ашан Україна, Food Court Servicе, Карлсберг Україна, Баядера Холдинг, СТВ ГРУП, Ензим, Львівхолод, Алло, СП Юкойл, медики, Johnson & Johnson, ТД Молочна Слобода, Каміс-Приправи, БАДМ, ДМК Таврія, Нестле Україна та ін.

Топові спікери:

1) Тетяна Скоробагатова (Бельгія), продюсерка BIG TradeMarketingSHOW, керівник маркетингу з 16-річним досвідом у рітейлі і FMCG, з темою: «Як додати нові канали збуту і тільки виграти від цього».

2) Марина Забарило, комерційна директорка Consumer Panel & Services Ukraine GfK виступить з темою: «Що хочуть покупці від брендів у період кризи?»

3) Юлія Вирва, комерційна директорка, Premier FOOD (Mr.Grill) з темою: «Чи варто підключати онлайн продажі? За яких умов? Якщо варто, то як? Як перейти до FMCG e-commerce? Як підключити маркет-плейс?»

4) Андрій Боровський, керівник маркетингу будівельних сумішей «Хенкель Баутехнік Україна» представить тему «Як підвищити ефективність акцій через digital?»

5) Марина Вознесенська, директорка з маркетингу ТОВ "Київфарм", мережа аптек «Будьте здорові», «Еко-аптека», «Економ-І-я», з темою: «Клієнтоорієнтована стратегія в період соціальної турбулентності».

6) Дарина Бахматова, керівниця відділу розвитку ВТМ і оптимізації асортименту, «АТБ-Маркет» з темою: «Колаборація брендів, як елемент просування товарів».

7) Василиса Петлицька, заступниця директора з маркетингу EVA, виступить з темою: «Що значить бути одними з перших в світі? Досвід запуску мережею EVA акції колекціонування, з використанням електронних фішок».

8) Наталія Никитенко, managing Director ТОВ СП «Соломія», з темою: «Як адаптувати рекламне повідомлення під нові умови?»

9) Людмила Мочальська, керівниця програми лояльності ТМ «Сімейні ковбаски» з темою: «Програма лояльності і штучний інтелект».

Ми в Книзі Рекордів України

На минулорічній конференції Big Trade-Marketing Show-2020 відбувся 1-й Всеукраїнський MERCHANDISING BATTLE. Подібний захід вперше проводиться на території України.

У MERCHANDISING BATTLE взяли участь кращі мерчендайзингові і рекламні агентства, які працюють з викладенням і просуванням товарів в сучасній роздрібній торгівлі: компанія «Мерчендайзинг-Про», ТОВ СП «Соломія» та Store Food Disribution LTD.

У номінації «Найкраще відображення заданої концепції» перемогло ТОВ «Мерчендайзинг-Про». У номінації «Сама неймовірна конструкція» перемогло ТОВ СП «СОЛОМІЯ». У номінації «притягує до взаємодії» кращою стала Store Food Disribution LTD. Унікальна подія була відзначена представниками «Книги рекордів України», які зафіксували одразу кілька досягнень: найбільша конструкція з жерстяних банок, найбільша конструкція з коробок із чаєм, найбільша конструкція з харчових коробок. Окрему нагороду отримала компанія «Трейд Майстер Груп» у зв'язку зі встановленням рекорду України як організатор наймасштабнішого бізнес-заходу у сфері трейд-маркетингу.

Партнери конференції:

Чайний Партнер – СолоМія

Іт Консалтінговий Партнер - Слуно Україна

Партнер Кофе-брейків – Trevi

Трансформаційний Партнер – YouCoach

IT Партнер – Спілка автоматизаторів бізнесу

Офіційний Винний Партнер - TIZIANO 

Офіційний Партнер - MAY-Ukraine

Поліграфічний Партнер - Типография Бумажный Змей

 Технологічний Партнер - Sales'Up

За підтримки - Євростенд

Контактна інформація:

 +38 (067) 502 13 30

Реєструйтеся за посиланням і станьте частиною величної Трейд-Маркетингової історії: реєстрація ТУТ

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

Раздел: Статті >

Теги:

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від спаму

Повідомлення*