18 листопада 2021

Комфортний офіс: яким він повинен бути?

Комфортний офіс: яким він повинен бути?

22193

Завдання сучасного і правильно організованого офісного простору – не просто посадити людину за стіл перед комп'ютером, забезпечивши її роботою, а насамперед надати працівникам комфортне робоче місця, де вони продуктивно виконуватимуть свої функції та не втомлюватимуться від навколишньої атмосфери. Хоча комфорт – це поняття дуже розпливчасте, що може залежати від особистих вподобань, але є вимоги, які безпосередньо впливають на продуктивність праці і їх обов’язково необхідно враховувати.

На першому місці йде достатня за розмірами площа. Бажано, щоб робоче місце менеджера становило щонайменше 4–5 кв. м. Невеликий офіс і значна концентрація працівників на малій території – це одна з ознак низького рівня комфорту, що негативно позначиться на продуктивності бізнесу.

Особливу увагу потрібно приділити саме приміщенню для роботи. Продуктивність робочого простору обумовлена насамперед плануванням – це можуть бути окремі затишні кабінети чи open spase (офісне приміщення без перегородок), що залежить від специфіки бізнесу й окремих посад. Краще звертати увагу на нові будівлі, що перебувають на стадії будівництва і будуються з урахуванням сучасних норм і стандартів, вони максимально гнучкі й Ви матимете можливість внести певні зміни в планування. Однозначно необхідно планувати окреме приміщення для керівника компанії. Співробітники повинні відчувати контроль, але постійне перебування керівника в приміщенні з підлеглими, зазвичай, знижує працездатність. Крім того, окремі кабінети потрібні працівникам, робота яких потребує високого рівня зосередженості та концентрації уваги, це дасть змогу їм не відволікатися від роботи на зовнішні подразники. Що стосується іншої частини приміщення, то можна організувати open space. Офіс відкритого типу сприяє взаємодопомозі в колективі, зміцненню дружніх відносин, оперативному вирішенню питань, а також високій поінформованості колективу. Завдяки тому, що багато робочих процесів вирішуються не за зачиненими дверима, а колективно, то співробітники краще розуміють напрямок компанії, її цілі та методи досягнення. У робочому приміщенні необхідно приділити увагу правильній організації робочих місць – правильному освітленню, зручним меблям, оргтехніці, наявності клімат-контролю (кондиціонерам, вентиляції, системі опалення). І в цьому випадку знову ж таки перевагу будуть мати нові приміщення, де нова система вентиляції, екологічне та економне опалення, нові високовольтні лінії, що забезпечать безперебійну роботу та функціонування серверних кімнат тощо.

Третьою складовою комфорту є наявність окремих приміщень для переговорів (Huddle room). Не годиться проводити переговори з клієнтами у спільному приміщенні персоналу. Зрозуміло, що цей пункт значно залежить від фінансового становища компанії, тим паче багато компаній вважають недоцільним витрачати кошти на приміщення, у якому немає щоденної потреби. Але тут на допомогу можу прийти сучасні бізнес-центри. Орендувавши в них офісне приміщення, Ви можете за необхідності навіть погодинно орендувати конференц-зал, що заощадить ваші кошти й неодмінно підвищить імідж в очах клієнтів і партнерів.

Необхідними речами в будь-якому офісі є зони прийому їжі й відпочинку. Працівники зможуть вирушити на обід чи нетривалий відпочинок на території бізнес-центру й з новими силами та натхненням повернутися до роботи. А клієнти чи партнери можуть скоротити час, очікуючи свого прийому.

Події останніх двох років вплинули на всі сфери бізнесу, але керівники компаній намагаються забезпечити максимально комфортні умови своїм працівникам, розуміючи, що робота в комфортабельному офісі більш продуктивна. На сьогодні Київ за темпами поглинання офісної нерухомості серед міст Центрально-Східної Європи посідає сьоме місце й третє за темпами зростання, що свідчить про високий попит на якісні й сучасні офіси.

Уже в першому кварталі 2022 року у Вас є можливість розпочати роботу в новому й сучасному офісі Києва – адміністративно-логістичному центрі класу «А» «Алмазний». Будівля розташована недалеко від станції метро Чернігівська, від якої почне функціонувати трансфер. Новий адміністративно-логістичний комплекс «Алмазний» площею 32 000 кв. м по вул. Пухівській, 4 розташований на березі найбільшого озера Києва й будується з урахуванням найсучасніших вимог. Тут у Вас є можливість орендувати комфортабельні офісні приміщення в новій 6-поверховій будівлі з видом на озеро. Для оренди доступно 8 000 кв. м офісних приміщень, а також найближчим часом стартує будівництво другої черги складських приміщень, які за площею будуть значно перевищувати першу.

Адміністративно-логістичний комплекс «Алмазний» має все, щоб забезпечити комфортні умови для вашого бізнесу:

  1. наявність складу та офісу в одному місці;
  2. має на території логістичного оператора, який може здійснювати доставку кінцевим споживачам;
  3. два незалежних джерела електроенергії загальною потужністю 1,7 мВт, щоб підключити будь-яке обладнання;
  4. екологічно чисте опалення за рахунок теплових насосів повітря-повітря;
  5. стіни з високоефективних енергозберігаючих сендвіч-панелей 130 мм;
  6. пожежну сигналізацію та спринклерну система пожежогасіння;
  7. цілодобову охорону й відеоспостереження;
  8. комфортні умови для працівників і гостей – двоповерховий ресторан з відкритою терасою на даху, конференц-зал, власну їдальня з домашньою кухнею, паркінг на 150 місць, трансфер від станції метро Чернігівська, пляж і вихід до озера.

Обираючи офіс пам’ятайте, що для співробітників – це місце, де деякі з них проводять більшу частину свого часу. Для відвідувачів, партнерів, співробітників сторонніх організацій – це приміщення, де вони швидко та якісно мають вирішити свої службові чи нагальні питання. Однак, для тих та інших, офіс насамперед є обличчям вашого бізнесу. А комфорт у ньому впливає на працездатність колективу, морально-психологічний клімат та зовнішній імідж.

Якщо у Вас виникли додаткові запитання, потрібні складські чи офісні приміщення, звертайтесь за тел.: +380 67 850 00 91.

E-mail: ceo@almazny.com.ua

Сайт компанії: https://almazny.com.ua/uk/

 

Читайте також: ТОП-10 переваг під час вибору офісу в сучасному світі

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від спаму

Повідомлення*