Food&NonFoodMaster-2023 та CatMаnMaster-2023 зберуть разом провідних фахівців ритейлерів і постачальників
6-7 квітня 2023 року в Києві відбудуться XIV Міжнародна практична конференція
Food&NonFoodMaster-2023 та VI всеукраїнська практична конференція для керівників закупівель та категорійних менеджерів CatMаnMaster-2023,
які зберуть разом понад 400 топ менеджерів, ключових фахівців роздрібних мереж і компаній-постачальників. Організатор заходу – В2В-компанія TradeMasterGroup.
Аудиторія учасників конференції включатиме власників і топ-менеджерів роздрібних мереж України й Європи, провідних виробників та імпортерів FMCG товарів (від міжнародних компаній-лідерів до регіональних виробників продуктів харчування).
Партнерами конференції
ІТ Партнер – Спілка Автоматизаторів Бізнесу
Аутсорсинговий Партнер - АДЕЛІНА АУТСОРСИНГ
Інноваційний партнер - SMART business
Партнер чистоти та гігієни - Ната Груп
Аналітичний партнер - Num8erz
Глобальний Логістичний Партнер - Global Logistics
Девелопмент партнер - Альтерра Груп
Міжнародний Логістичний Партнер - ДСВ Логістика
Енергетичний партнер - Енергум
Юридичний партнер - GRACERS
Молочний партнер - ZINKA
Партнер системної інтеграції – САЙТЕКС-ПРО (Zebra Premier Solution Partner)
Recruitmentpartner - SOHINA GLOBAL RECRUITMENT
Фарро Партнер – Кременчукм’ясо
Трансформаційний Партнер – YouCoach
Партнер кава-брейків - ONE LOVE
Спікери конференції:
Катерина Калюжна, Senior Research Executive, Brand Guidance Kantar Ukraine – Тенденції розвитку офлайн та онлайн роздрібу. Як формується лояльність?
|
|
Марина Забарило, Director Consumer Panel, FMCG & Retail Ukraine GfK. |
|
Олексій Кучер, Голова Державної Регуляторної Служби України – Регуляторні правила. Державні перевірки. Ліцензії та дозвільні документи. |
|
Валерій Губарєв, Директор компанії "НЕЗАЛЕЖНА МИТНА АГЕНЦІЯ". Радник Громадської Ради при Держмитслужбі України – Митна Євроінтеграція та «Митний Безвіз» для України. Нові тренди та можливості розвитку ЗЕД. Як Українському бізнесу отримати Європейські митні спрощення і переваги - Що очікує український бізнес в векторі митної євроінтеграції: що вже адаптовано, а що очікувати в майбутньому. ️Як бути готовим до конкуренції з європейськими брендами на міжнародному та українському ринках?
- «Митний безвіз» та митні спрощення для українських підприємств. Переваги застосування міжнародної процедури спільного транзиту (NCTS).
- Фінансове гарантування митних платежів. Чи може український бізнес мати європейську модель вже сьогодні і покривати своїми послугами країни ЄС?
- Як стати Авторизованим Економічним Оператором. Огляд процесу проходження українським підприємством авторизації і отримання спеціального митного статусу - документальної довіри від митниці.
|
|
Олексій Панасенко, Операційний директор NOVUS – Адаптація бізнесу до нових умов. Швидке реагування, впровадження змін та перебудова бізнес-процесів як запорука виживання бізнесу під час війни та у післявоєнний період . |
|
Катерина Горева, керівниця ціноутворення й внесення даних комерційного департаменту Мережі супермаркетів «Варус». Аналітик ціноутворення Мережі аптек «Подорожник» — Ціноутворення в нових умовах. швидке реагування, впровадження змін. Онлайн та офлайн канали роздробу. |
|
Віктор Бесараба, Начальник відділу з розвитку каналів збуту та організації маркетингових заходів Coca-Cola HBC, Таїсія Гейчук, Керівник групи з планування сировини та матеріалів Coca-Cola HBC - Адаптація бізнесу до нових умов - управління асортиментом |
|
Надія Гануліч-Манукян, маркетинг-директорка компанії UPG — Як змінилися потреби та патерни поведінки клієнта АЗК та адаптація бізнесу до нової реальності. |
|
Олег Близнюк та Максим Білий, Генеральний директор, засновник, розробник товарів ТОВ «НАТА ГРУП» та Керівник підрозділу по роботі з retail мережами ТОВ «НАТА ГРУП» - Які промо та акційні пропозиції можуть допомогти ритейлерам збільшити продажі та підвищити лояльність покупців в умовах сьогодення - Різновиди промо активностей, їх переваги та недоліки для виробників, рітейлерів в умовах сьогодення
- Реакція кінцевого споживача на проведення офлайн, онлайн активностей в мережах, пенітрація по групам товару
- Особливість проведення ознайомлюючих промо активностей із залученням власних промоутерів для збільшення продажів та лояльності кінцевого споживача до non food товарів
- Ефективність проведення акційних пропозицій у розрізі конкретних sku та груп товару
- Яких помилок припускаються виробники при формуванні промо плану на період(місяць, квартал, рік)
|
|
Анна Заріпова, Менеджер з персоналу та розвитку «Імперіал Тобакко» в Україні. Навчання та розвиток, wellbeing&engagement проєкти – Збереження команди в умовах війни |
|
Артем Степанов, Product Owner SMART Decision Hub | Demand Forecast, Senior NAV/BC Consultant SMART business – Як за допомогою ML-алгоритмів побудувати точні прогнози і підвищити бізнес-показники в мінливих умовах? - Прогнозування попиту, як ключовий аспект роботи Supply Chain
- Як розрахувати скільки грошей недоотримує бізнес через неточне прогнозування попиту?
- Чому точність прогнозування має бути одним з основних KPI бізнесу
Як за допомогою ML-алгоритмів побудувати точні прогнози і підвищити бізнес-показники
|
|
Гриненко Геннадій Віталійович, директор з розвитку в компанії Альтерра Груп - Перебудова ланцюга постачання з урахуванням аналізу ринку складської логістики. Тренди 2023" |
|
Денис Шевчук, Product Owner SMART CRM | Business Development Manager SMART business – Людяний сервіс. Як поєднання CRM та менеджерів створююсь турботливу службу підтримки - Утримувати наявних та залучати нових клієнтів стає дедалі складніше. Важливим питанням залишається постійна оптимізація взаємодії та покращення сервісу.
- Сучасні CRM-системи здатні не просто зберігати інформацію про клієнтів та історію взаємодії з ними, а й значно підсилити бізнес новими інструментами та додатковим функціоналом.
- Можливість спілкування через Facebook Messager, Telegram, Viber, WhatsApp чи інші звичні чати, створює найбільш сприятливі умови для персоналізації та максимально зручного клієнтського досвіду.
- Які інструменти розширюють можливості служби підтримки і допомагають зрощувати клієнтську лояльність? Рішення платформи SMART CRM.
|
|
Тетяна Титар, Провідний фахівець підвідділу по роботі з регіональними клієнтами компанія Mars Україна. Відповідальність за розвиток співпраці з ключовими регіональними мережами – Канал АЗК теж ритейл? Як і де працює імпульс в рітейлі та на АЗК? Особливості співпраці FMCG з каналом АЗК - Особливості каналу АЗК та розвиток продаж супутніх товарів в даному каналі.
- Імпульсна покупка в різних каналах. Поведінка споживача в каналі АЗК.
- Що таке канал АЗК для FMCG і чому його вага зростає. Останні зміни, виклики та можливості в співпраці з каналом.
|
|
Сергій Цимбал, Керівник департаменту навчання і розвитку персоналу групи компаній "Епіцентр". Експерт з управління асортиментом та ціноутворенням. 15 років досвіду в сфері оптової та роздрібної торгівлі – Конкурентний аналіз асортименту |
|
Володимир Матяш, Генеральний директор (мережі магазинів «Эконом», «Drink Хата», «Грошик»). Досвід роботи в мережах Гіпермаркет «Караван», TOR-BA, ЛотОК, - Перебудова роботи мереж у зв’язку з початком війни та у післявоєнний період. Зміни в умовах співпраці постачальників з мережами, їх спрощення. Успішні приклади колаборацій на взаємовигідних умовах. |
|
Едуард Бабенко, керівник стратегічного бізнес-напрямку Україна - Південно-Східна Азія компанії ТОВ Кормотех, - Точки росту VS точки болю В2В: досвід лідера українського ринку petfood у побудові ефективної клієнтської екосистеми |
|
Євгенія Родіна, керівниця центру розвитку Ритейл ПрАТ «МХП» — Нові виклики для сфери FMCG у 2023 році. портрет нового покупця та як змінилась культура споживання українців. | |
Наталія Назарчук, директор з маркетингу і розвитку маркетплейсу Kasta.ua, - Перспективи та переваги використання маркетплейсу як окремого каналу продажів та популяризації Бренду компанії | |
Наталія Кагадій, директорка департаменту ProCheese в Ardis Group - Як перетворити обмеження на прибуток: кейс у партнерстві з німецьким виробником - Виклики та обмеження для ритейлу 2022-2023
- Кейс: win-win проєкт у партнерстві з німецьким виробником сиру
- Практичні поради для збільшення ефективності категорії в ритейлі
|
Марина Булацька, Керівниця фермерського департаменту "Сільпо" – Досвід Лавки Традицій 202: як вижили, врятувались, знайшли точки зростання та чому навчились |
|
Ярослав Сидорик та Ольга Низенко, начальник відділу цифрових продажів та начальник відділу по взаємодії з клієнтами компанії ABINBEV EFES УКРАЇНА– Розвиток продажу товарів через В2В. Технології, перспективи, платформи: як В2В платформа «Вибирай» пережила зупинку бізнес. Кейс ABINBEV EFES УКРАЇНА | |
Олег Чорнобривцев, CEO ТОВ «Аделіна Аутсорсинг» та Юлія Музіль, Head of Project Management Department- Закохай більше споживачів в свій бренд. Сучасний контакт-центр – це допомога, емпатія, сервіс з лубов’ю - Тренди комунікації зі споживачами: all we need is love!
- Бути завжди на зв’язку. Безперервність обслуговування понад усе.
- Як досягти баланс між стандартами розмови та людяністю сервісу.
- Коли ти вже прийдеш, штучний інтелект?
- Цікаві історії воєнного часу з життя контакт центру.
|
|
Денис Ромаш, керівник досліджень та co-founder компанії Num8erz та Дмитро Москвічов, директор з продажів NOVUS - Як покращити пропозицію для покупця за допомогою унікальних інсайтів, отриманих із нового сервісу Num8erz.InsightsPanel | |
Сергій Савинський, юрист ЮФ GRACERS - Як підготуватись до перевірок та обшуків на підприємстві: чек-лист для керівника. | |
Сергій Верховцев, менеджер з інноваційних рішень для бізнесу, Київстар - Як утримувати та шукати клієнтів в умовах постійних змін: реальні кейси | |
Едуард Ахрамович, генеральний продюсер Art Nation Loyalty. Продюсер контенту та експерт у створенні блокбастерів. Здійснює продюсерський нагляд, впроваджує комунікаційну і конкурентну стратегію. Керує комерційними правами селебріті, бібліотекою контенту, створює товари-блокбастери, видає книги з «доповненою реальністю» (AR) - Товари-фіджитал:чому потрібно думати про діджитальну складову товарів щоденного попиту | |
Анастасія Сохіна, FOUNDER and CEO SOHINA GLOBAL RECRUITMENT – Фундамент будь-якого бізнесу – це видатна команда, що генерує прибуток | |
Конференція проходитиме паралельно у трьох тематичних залах: Food, NonFood і Catman. Учасники можуть вільно пересуватися залами, відповідно до власних інтересів.
У рамках події відбудуться спецпроєкти:
- - Столи переговорів «МЕРЕЖА - ПОСТАЧАЛЬНИК». Це є унікальна можливість прямих переговорів. У столах переговорів TradeMasterGroup за 14 років взяли участь понад 5500 постачальників України та зарубіжжя.
Серед мереж- учасників перемовин: VARUS, МХП , ТОВ Вересень плюс/Файно маркет, Фірмова торгівля Салтівський м'ясокомбінат, Близенько Мережа-Сервіс Львів, UPG, Подорожник, ТА-DA!, NOVUS, ПП "МЕРЕЖА-СЕРВІС ЛЬВІВ" Близенько", АТБ, ТзОВ "Маркет Універсал ЛТД", Мережа гіпермаркетів ЗаТак, BULKA market, Економ Плюс, Апельмон, Чудо Маркет, Аврора, МЕТРО, Наш Край, Watsons, Епіцентр К, Укрнафта, ОККО, БРСМ-нафта, ін.
- - Виставка й експозиція рішень та послуг для бізнесу. Це виставка рішень та послуг, а також зразків продукції від виробників України
- - Галерея Новинок провідних постачальників України. Кожен учасник-виробник може надати зразки кращих проєктів для представлення на полицях Галереї Новинок.
- - Нагородження національної премії «Made-in-Ukraine-2023: Кращий партнер року серед виробників» та «Retail-in-Ukraine-2023: Найкращий партнер року серед роздрібних мереж».
ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦІЯ
Учасники Конференції, які не зможуть бути фізично присутніми на заході, матимуть доступ до онлайн-трансляції, в якій 3 окремі камери та виділений чат забезпечать повний ефект присутності.
БЕЗПЕКА
У випаду повітряної тривоги учасники Конференції будуть евакуйовані до підземного паркингу, яке пристосоване для подібних випадків. Укриття має надійне перекриття з монолітного бетону та обладнане приточно-витяжною вентиляцією й автономним дизель-генератором, санвузлом і кількома евакуаційними виходами.
Умови участі:
Пакет Онлайн - 6500 грн до 1.04, після 7000 грн
- - Проходить через Zoom
- - 50 слів від компанії для каталогу
Пакет Стандарт – 9200 грн до 1.04, після 9900 грн
- - Пакет учасника
- - Кава-брейк, фуршет
- - 50 слів від компанії для каталогу
- - Одна людина
Пакет Бізнес – 11000 грн до 1.03, 11800 грн до 1.04, після 12 300 грн
- - Пакет учасника
- - Кава-брейк, фуршет
- - 50 слів від компанії для каталогу
- - Одна людина
- - Розміщення А5 макета у каталозі.
- - Розміщення вкладок для учасників (від 400-500 шт)
Пакет Преміум - 30000 грн до 24.03
Учасникам конференцій TradeMasterGroup надається знижка 10%
*Пакет «Стандарт» доступний лише для компаній виробників, ритейлерів, дистриб'юторів.
Групова участь. Групові ціни без знижок! (пакет Стандарт)
4 учасники – 28 000 грн.,
6 учасників – 39 000 грн.,
9 учасників – 59 000 грн.
Раздел: Статті >
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар