24 лютого 2023

Food&NonFoodMaster-2023 та CatMаnMaster-2023 зберуть разом провідних фахівців ритейлерів і постачальників

Food&NonFoodMaster-2023 та CatMаnMaster-2023 зберуть разом провідних фахівців ритейлерів і постачальників

5038

6-7 квітня 2023 року в Києві відбудуться XIV Міжнародна практична конференція

Food&NonFoodMaster-2023 та VI всеукраїнська практична конференція для керівників закупівель та категорійних менеджерів CatMаnMaster-2023, 

які зберуть разом понад 400 топ менеджерів, ключових фахівців роздрібних мереж і компаній-постачальників. Організатор заходу – В2В-компанія TradeMasterGroup.

Аудиторія учасників конференції включатиме власників і топ-менеджерів роздрібних мереж України й Європи, провідних виробників та імпортерів FMCG товарів (від міжнародних компаній-лідерів до регіональних виробників продуктів харчування).

Партнерами конференції

ІТ Партнер – Спілка Автоматизаторів Бізнесу

Аутсорсинговий Партнер - АДЕЛІНА АУТСОРСИНГ

Інноваційний партнер - SMART business

Партнер чистоти та гігієни - Ната Груп

Аналітичний партнер - Num8erz

Глобальний Логістичний Партнер - Global Logistics

Девелопмент партнер - Альтерра Груп

Міжнародний Логістичний Партнер - ДСВ Логістика
Енергетичний партнер -  Енергум
Юридичний партнер - GRACERS

Молочний партнер - ZINKA

Партнер системної інтеграції – САЙТЕКС-ПРО (Zebra Premier Solution Partner)

Recruitmentpartner - SOHINA GLOBAL RECRUITMENT 

Фарро Партнер – Кременчукм’ясо 

Трансформаційний Партнер – YouCoach

Партнер кава-брейків - ONE LOVE

 

Спікери конференції:

 

Катерина Калюжна, Senior Research Executive, Brand Guidance Kantar Ukraine – Тенденції розвитку офлайн та онлайн роздрібу. Як формується лояльність?

 

 

Марина Забарило, Director Consumer Panel, FMCG & Retail Ukraine GfK.

 

Олексій Кучер, Голова Державної Регуляторної Служби України – Регуляторні правила. Державні перевірки. Ліцензії та дозвільні документи.

 

Валерій Губарєв, Директор компанії "НЕЗАЛЕЖНА МИТНА АГЕНЦІЯ". Радник Громадської Ради при Держмитслужбі України – Митна Євроінтеграція та «Митний Безвіз» для України. Нові тренди та можливості розвитку ЗЕД. Як Українському бізнесу отримати Європейські митні спрощення і переваги

  - Що очікує український бізнес в векторі митної євроінтеграції: що вже адаптовано, а що очікувати в майбутньому. ️Як бути готовим до конкуренції з європейськими брендами на міжнародному та українському ринках?
  - «Митний безвіз» та митні спрощення для українських підприємств. Переваги застосування міжнародної процедури спільного транзиту (NCTS).
 - Фінансове гарантування митних платежів. Чи може український бізнес мати європейську модель вже сьогодні і покривати своїми послугами країни ЄС?
 - Як стати Авторизованим Економічним Оператором. Огляд процесу проходження українським підприємством авторизації і отримання спеціального митного статусу - документальної довіри від митниці.

 

 

Олексій Панасенко, Операційний директор NOVUS – Адаптація бізнесу до нових умов. Швидке реагування, впровадження змін та перебудова бізнес-процесів як запорука виживання бізнесу під час війни та у післявоєнний період .

 

Катерина Горева, керівниця ціноутворення й внесення даних комерційного департаменту Мережі супермаркетів «Варус». Аналітик ціноутворення Мережі аптек «Подорожник» — Ціноутворення в нових умовах. швидке реагування, впровадження змін. Онлайн та офлайн канали роздробу.

 

Віктор Бесараба, Начальник відділу з розвитку каналів збуту та організації маркетингових заходів Coca-Cola HBC, Таїсія Гейчук, Керівник групи з планування сировини та матеріалів Coca-Cola HBC - Адаптація бізнесу до нових умов - управління асортиментом

 

Надія Гануліч-Манукян, маркетинг-директорка компанії UPG — Як змінилися потреби та патерни поведінки клієнта АЗК та адаптація бізнесу до нової реальності.

 

Олег Близнюк та Максим Білий, Генеральний директор, засновник, розробник товарів ТОВ «НАТА ГРУП» та Керівник підрозділу по роботі з retail мережами ТОВ «НАТА ГРУП» - Які промо та акційні пропозиції можуть допомогти ритейлерам збільшити продажі та підвищити лояльність покупців в умовах сьогодення

  - Різновиди промо активностей, їх переваги та недоліки для виробників, рітейлерів в умовах сьогодення
  - Реакція кінцевого споживача на проведення офлайн, онлайн активностей в мережах, пенітрація по групам товару
   - Особливість проведення ознайомлюючих промо активностей із залученням власних промоутерів для збільшення продажів та лояльності кінцевого споживача до non food товарів
  - Ефективність проведення акційних пропозицій у розрізі конкретних sku та груп товару
   - Яких помилок припускаються виробники при формуванні промо плану на період(місяць, квартал, рік)

 

 

Анна Заріпова, Менеджер з персоналу та розвитку «Імперіал Тобакко» в Україні. Навчання та розвиток, wellbeing&engagement проєкти – Збереження команди в умовах війни

 

Артем Степанов, Product Owner SMART Decision Hub | Demand Forecast, Senior NAV/BC Consultant SMART business – Як за допомогою ML-алгоритмів побудувати точні прогнози і підвищити бізнес-показники в мінливих умовах?

 - Прогнозування попиту, як ключовий аспект роботи Supply Chain
 - Як розрахувати скільки грошей недоотримує бізнес через неточне прогнозування попиту?
 - Чому точність прогнозування має бути одним з основних KPI бізнесу
Як за допомогою ML-алгоритмів побудувати точні прогнози і підвищити бізнес-показники

 

 

Гриненко Геннадій Віталійович, директор з розвитку в компанії  Альтерра Груп - Перебудова ланцюга постачання з урахуванням аналізу ринку складської логістики. Тренди 2023"

 

Денис Шевчук, Product Owner SMART CRM | Business Development Manager SMART business – Людяний сервіс. Як поєднання CRM та менеджерів створююсь турботливу службу підтримки

  - Утримувати наявних та залучати нових клієнтів стає дедалі складніше. Важливим питанням залишається постійна оптимізація взаємодії та покращення сервісу.
  - Сучасні CRM-системи здатні не просто зберігати інформацію про клієнтів та історію взаємодії з ними, а й значно підсилити бізнес новими інструментами та додатковим функціоналом.
  - Можливість спілкування через Facebook Messager, Telegram, Viber, WhatsApp чи інші звичні чати, створює найбільш сприятливі умови для персоналізації та максимально зручного клієнтського досвіду.
  - Які інструменти розширюють можливості служби підтримки і допомагають зрощувати клієнтську лояльність? Рішення платформи SMART CRM.

 

 

Тетяна Титар, Провідний фахівець підвідділу по роботі з регіональними клієнтами компанія Mars Україна. Відповідальність за розвиток співпраці з ключовими регіональними мережами – Канал АЗК теж ритейл? Як і де працює імпульс в рітейлі та на АЗК? Особливості співпраці FMCG з каналом АЗК

 - Особливості каналу АЗК та розвиток продаж супутніх товарів в даному каналі.
 - Імпульсна покупка в різних каналах. Поведінка споживача в каналі АЗК.
 - Що таке канал АЗК для FMCG і чому його вага зростає. Останні зміни, виклики та можливості в співпраці з каналом.

 

 

Сергій Цимбал, Керівник департаменту навчання і розвитку персоналу групи компаній "Епіцентр". Експерт з управління асортиментом та ціноутворенням. 15 років досвіду в сфері оптової та роздрібної торгівлі – Конкурентний аналіз асортименту

 

Володимир Матяш, Генеральний директор (мережі магазинів «Эконом», «Drink Хата», «Грошик»). Досвід роботи в мережах Гіпермаркет «Караван», TOR-BA, ЛотОК, - Перебудова роботи мереж у зв’язку з початком війни та у післявоєнний період. Зміни в умовах співпраці постачальників з мережами, їх спрощення. Успішні приклади колаборацій на взаємовигідних умовах.

 

Едуард Бабенко, керівник стратегічного бізнес-напрямку Україна - Південно-Східна Азія компанії ТОВ Кормотех, - Точки росту VS точки болю В2В: досвід лідера українського ринку petfood у побудові ефективної клієнтської екосистеми

   Євгенія Родіна, керівниця центру розвитку Ритейл ПрАТ «МХП» — Нові виклики для сфери FMCG у 2023 році. портрет нового покупця та як змінилась культура споживання українців.
   Наталія Назарчук, директор з маркетингу і розвитку маркетплейсу Kasta.ua, - Перспективи та переваги використання маркетплейсу як окремого каналу продажів та популяризації Бренду компанії
   

Наталія Кагадій, директорка департаменту ProCheese в Ardis Group - Як перетворити обмеження на прибуток: кейс у партнерстві з німецьким виробником

 - Виклики та обмеження для ритейлу 2022-2023
 - Кейс: win-win проєкт у партнерстві з німецьким виробником сиру
 - Практичні поради для збільшення ефективності категорії в ритейлі

 

Марина Булацька, Керівниця фермерського департаменту "Сільпо" – Досвід Лавки Традицій 202: як вижили, врятувались, знайшли точки зростання та чому навчились

   Ярослав Сидорик та Ольга Низенко,  начальник відділу цифрових продажів та  начальник відділу по взаємодії з клієнтами компанії ABINBEV EFES УКРАЇНА– Розвиток продажу товарів через В2В. Технології, перспективи, платформи: як В2В платформа «Вибирай» пережила зупинку бізнес. Кейс ABINBEV EFES УКРАЇНА
   Олег Чорнобривцев, CEO ТОВ «Аделіна Аутсорсинг» та Юлія Музіль, Head of Project Management Department- Закохай більше споживачів в свій бренд. Сучасний контакт-центр – це допомога, емпатія, сервіс з лубов’ю
 - Тренди комунікації зі споживачами: all we need is love!
 - Бути завжди на зв’язку.  Безперервність обслуговування понад усе.
 - Як досягти баланс між стандартами розмови та людяністю сервісу.
 - Коли ти вже прийдеш, штучний інтелект?
 - Цікаві історії воєнного часу з життя контакт центру.
   Денис Ромаш, керівник досліджень та co-founder компанії Num8erz та Дмитро Москвічов, директор з продажів NOVUS - Як покращити пропозицію для покупця за допомогою унікальних інсайтів, отриманих із нового сервісу Num8erz.InsightsPanel
   Сергій Савинський, юрист ЮФ GRACERS - Як підготуватись до перевірок та обшуків на підприємстві: чек-лист для керівника.
   Сергій Верховцев, менеджер з інноваційних рішень для бізнесу, Київстар - Як утримувати та шукати клієнтів в умовах постійних змін: реальні кейси
   Едуард Ахрамович, генеральний продюсер Art Nation Loyalty. Продюсер контенту та експерт у створенні блокбастерів. Здійснює продюсерський нагляд, впроваджує комунікаційну і конкурентну стратегію. Керує комерційними правами селебріті, бібліотекою контенту, створює товари-блокбастери, видає книги з «доповненою реальністю» (AR) - Товари-фіджитал:чому потрібно думати про діджитальну складову товарів щоденного попиту
   Анастасія Сохіна, FOUNDER and CEO SOHINA GLOBAL RECRUITMENT – Фундамент будь-якого бізнесу – це видатна команда, що генерує прибуток
   
   

 

Конференція проходитиме паралельно у трьох тематичних залах: Food, NonFood і Catman. Учасники можуть вільно пересуватися залами, відповідно до власних інтересів.

У рамках події відбудуться спецпроєкти:

  •  - Столи переговорів «МЕРЕЖА - ПОСТАЧАЛЬНИК». Це є унікальна можливість прямих переговорів. У столах переговорів TradeMasterGroup за 14 років взяли участь понад 5500 постачальників України та зарубіжжя.

 

Серед мереж- учасників перемовин: VARUS, МХП , ТОВ Вересень плюс/Файно маркет, Фірмова торгівля Салтівський м'ясокомбінат, Близенько Мережа-Сервіс Львів, UPG,  Подорожник, ТА-DA!, NOVUS, ПП "МЕРЕЖА-СЕРВІС ЛЬВІВ" Близенько", АТБ,  ТзОВ "Маркет Універсал ЛТД", Мережа гіпермаркетів ЗаТак, BULKA market, Економ Плюс, Апельмон, Чудо Маркет, Аврора, МЕТРО, Наш Край, Watsons, Епіцентр К, Укрнафта, ОККО, БРСМ-нафта, ін.

 

  •  - Виставка й експозиція рішень та послуг для бізнесу. Це виставка рішень та послуг, а також зразків продукції від виробників України
  •  - Галерея Новинок провідних постачальників України. Кожен учасник-виробник може надати зразки кращих проєктів для представлення на полицях Галереї Новинок.
  •  - Нагородження національної премії «Made-in-Ukraine-2023: Кращий партнер року серед виробників» та «Retail-in-Ukraine-2023: Найкращий партнер року серед роздрібних мереж».

ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦІЯ

Учасники Конференції, які не зможуть бути фізично присутніми на заході, матимуть доступ до онлайн-трансляції, в якій 3 окремі камери та виділений чат забезпечать повний ефект присутності.

БЕЗПЕКА

У випаду повітряної тривоги учасники Конференції будуть евакуйовані до підземного паркингу, яке пристосоване для подібних випадків. Укриття має надійне перекриття з монолітного бетону та обладнане приточно-витяжною вентиляцією й автономним дизель-генератором, санвузлом і кількома евакуаційними виходами.

Умови участі:
Пакет Онлайн - 6500 грн    до 1.04, після 7000 грн

  •  - Проходить через Zoom
  •  - 50 слів від компанії для каталогу 

Пакет  Стандарт – 9200 грн    до 1.04, після 9900 грн

  •  - Пакет учасника
  •  - Кава-брейк, фуршет
  •  - 50 слів від компанії для каталогу
  •  - Одна людина

Пакет  Бізнес      – 11000 грн до    1.03, 11800 грн до 1.04, після 12 300 грн

  •  - Пакет учасника
  •  - Кава-брейк, фуршет
  •  - 50 слів від компанії для каталогу
  •  - Одна людина
  •  - Розміщення А5 макета у каталозі.
  •  - Розміщення вкладок для учасників (від 400-500 шт)

Пакет Преміум   - 30000 грн до 24.03

Учасникам конференцій TradeMasterGroup надається знижка 10%

*Пакет «Стандарт» доступний лише для компаній виробників, ритейлерів, дистриб'юторів.

Групова участьГрупові ціни без знижок! (пакет Стандарт)
4 учасники – 28 000 грн.,
6 учасників – 39 000 грн.,
9 учасників – 59 000 грн.

 Реєстрація

 

Раздел: Статті >

Теги:

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від спаму

Повідомлення*