20 березня 2024
Народжені ринком. Чому українська компанія вважає Google своїм конкурентом?
Нам – 12 років. Цей час пролетів як мить. Тривалі суперечки, напружена робота, радість від перших продажів, – все це було наче вчора. 12 років для людини підлітковий вік, а для компанії – ціле життя, особливо у світі, який почав змінюватись раніше небаченими темпами. Саме час згадати про старт, зробити висновки, зазирнути у майбутнє.
DM Solutions народилася у 2012 році у відповідь на запити ринку. Тоді вітчизняні компанії, особливо маркетингові підрозділи, почали активно запроваджувати передові стандарти роботи західних компаній, зокрема – постійні комунікації з партнерами, клієнтами, постачальниками. А ще – мінімізація втрат, адже не витрачені гроші це зароблені гроші.