Комплексна підтримка та обслуговування корпоративної ІТ-інфраструктури
У зв'язку з нестачею кваліфікованих фахівців через війну в Україні передача корпоративної ІТ-інфраструктури для комплексної підтримки та обслуговування спеціалізованій компанії - гарний вихід для підприємств в умовах нестачі власних фахівців.
Послуги VERNA з підтримки ІТ-інфраструктури підприємств останні два роки стали надзвичайно корисними та вагомими для забезпечення безперебійної роботи інфраструктури на підприємствах. Зараз ми маємо багато звернень від клієнтів щодо послуг з ІТ-підтримки.
Компанія VERNA вже багато років спеціалізується на підтримці ІТ-інфраструктури замовників на всій території України та має великий досвід. Фахівці VERNA завжди в курсі новітніх технологій і тенденцій у галузі. Це означає, що, співпрацюючи з VERNA, клієнт може бути впевнений у своєчасному оновленні та оптимізації інфраструктури компанії.
ІТ-інфраструктура охоплює багато сфер, включаючи мережеве обладнання, сервери, програмне забезпечення, робочі місця користувачів, системи зберігання даних, джерела безперебійного живлення (ДБЖ) та резервного зв'язку, кібербезпеку та багато іншого. Наявність внутрішніх співробітників, які мають всі ці компетенції, може бути дорогою, нераціональною та складною справою. У випадку непередбачуваних проблем або потреби в масштабуванні ІТ-інфраструктури внутрішній спеціаліст може виявитися не в стані задовольнити потреби компанії.
Що підтримує VERNA
•сервери та ІТ-обладнання
• системи відеоспостереження
• бухгалтерські та поштові системи
•робочі місця користувачів
• структуровані кабельні системи (СКС)
• системи контролю доступу та антикрадіжні системи
• джерела безперебійного живлення (ДБЖ) та резервного зв'язку
• інші інфраструктурні системи для підприємств та офісів
Компанія VERNA налаштовує та адмініструє сервери, включаючи операційні системи Windows, Linux та Unix, системи зберігання даних SAN, а також підтримує мережеве обладнання, таке як локальні мережі LAN, бездротові мережі Wi-Fi, глобальні мережі WAN, IP-телефонію в контакт-центрах та інші мережеві рішення.
Послуги включають в себе віддалену підтримку користувачів, а також технічне обслуговування та ремонт обладнання на місці.
VERNA може надавати послуги за абонентською платою або на разовій основі, що дозволяє економити витрати.
Чому найм спеціалізованої компанії може бути більш вигідним рішенням
Питання про те, чи варто наймати внутрішнього фахівця з управління ІТ-інфраструктурою чи звернутися до досвідченого підрядника та передати власну інфраструктуру на аутсорсинг чи аутстаффінг, що надасть відповідні послуги, і було актуальним для багатьох компаній і раніше
- Якість обслуговування - основна перевага
Якість обслуговування є визначальним фактором при виборі партнера для підтримки ІТ-інфраструктури. Забезпечення стабільної роботи систем, своєчасної реакції на запити та активного моніторингу стану ІТ-інфраструктури - гарантія успішної роботи бізнесу. VERNA забезпечує високий рівень технічної підтримки та експертного консультування. Фахівці постійно проходять навчання та мають відповідні сертифікати.
- Чітке виконання SLA як засіб контролю
Угоди про рівень обслуговування (SLA) визначають параметри обслуговування та встановлюють очікувані стандарти. Чітке виконання SLA є важливою складовою забезпечення якості послуг. Служба технічної підтримки VERNA розробляє SLA індивідуально для кожного клієнта та систематично контролює його виконання, щоб уникнути можливості відхилень від стандартів і оперативно реагувати на них.
- Індивідуальний SLA та вимоги
VERNA враховує різні вимоги та обсяги обладнання для кожного замовника. Кожна угода з підтримки ІТ-інфраструктури та користувачів індивідуальна, враховуючи унікальні потреби клієнтів та обсяги інфраструктури.
Крім того, VERNA виконує різні рівні обслуговування (SLA) для кожного замовника відповідно до їхніх конкретних вимог та очікувань.
Фінансова компенсація за порушення термінів обслуговування
Забезпечення передбачуваності у співпраці включає в себе аудит та існуючі механізми фінансової компенсації за порушення термінів обслуговування, зазначених у SLA. Це дозволяє підприємствам бути впевненими в тому, що їхні потреби в обслуговуванні будуть задоволені своєчасно та на високому рівні.
Економія
Утримання штатних співробітників з підтримки ІТ-інфраструктури може бути значно дорожче, ніж робота із зовнішньою компанією та наймання фахівців для аутсорсингу та аутстаффінгу. На постійного співробітника поширюються витрати не тільки на зарплату та податки, але і витрати на навчання, обладнання та багато інших додаткових потреб.
Як працює служба підтримки ІТ-інфраструктури VERNA
Перед тим, як взяти на обслуговування інфраструктуру підприємств, спеціалісти VERNA проводять аудит та ретельно налаштовують фізичний порядок на робочих місцях користувачів та інфраструктурі. Це включає в себе ведення кабельного хаосу в організований стан, систематичне розташування кабелів в спеціальних організаторах та забезпечення безпеки та легкості доступу до необхідних з'єднань.
Кваліфіковані фахівці VERNA проводять постійний моніторинг ІТ-інфраструктури для забезпечення її доступності та продуктивності, а також своєчасного виявлення можливих системних помилок. VERNA також відповідає за правильність резервного копіювання даних.
VERNA надає своїм клієнтам рішення для оптимізації обчислювальних ресурсів та підвищення продуктивності системи, допомагаємо в налаштуванні їхньої інфраструктури. При необхідності VERNA залучає профільних фахівців.
Наш менеджер проєктів підтримує постійний зв'язок з клієнтом для вирішення питань технічного обслуговування та регулярно надає звіти про стан інфраструктури.
Досвід та замовники VERNAпослуги підтримки ІТ-інфраструктури
VERNA бере на себе всі технічні обов'язки, пов'язані з інформаційною інфраструктурою наших клієнтів, вже 23 роки!
У VERNA є клієнти, які працюють з компанією багато років і взагалі не мають власного ІТ-відділу або системного адміністратора, оскільки спеціалісти VERNA виконують всі необхідні ІТ-завдання.
Серед замовників VERNA послуг підтримки ІТ-інфраструктур: UkrsibbankBNPParibasGroup, IdeaBank, PhilipMorrisUkraine мережі Intertop, Brokard, YvesRocher, IQOS, Luxoptica, Metro Cash&Carry, Colin`s, Multiplex, мережа медичних лабораторій Діла та інші.
Переваги співпраці з VERNA
VERNA працює на всій території України
У VERNA є команда фахівців, які охоплюють всю територію України. Це означає, що VERNA може підтримувати та обслуговувати клієнтів за єдиною угодою та стандартною ціною, що надзвичайно зручно для підприємств з територіально-розподіленою мережею.
Висока кваліфікація
VERNA забезпечує доступ до широкого спектру висококваліфікованих фахівців, готових надавати обслуговування обладнання відповідно до найкращих практик та методологій ITIL/ITSM, забезпечуючи надійність та ефективність інфраструктури для клієнтів. Спеціалісти постійно удосконалюють свої навички через проходження навчання та отримують відповідні сертифікати.
Безпека
У VERNA є спеціалізований досвід та знання в галузі інформаційної кібербезпеки. VERNA орієнтована на забезпечення захисту інформації, даних та інфраструктури. Перед початком роботи VERNA завжди підписує угоду про нерозголошення інформації з клієнтом, щоб забезпечити конфіденційність інформації.
Про компанію VERNA
VERNA спеціалізується на IT-рішеннях для ритейлу, заснованих на 20 річному досвіді роботи.
Компанія має фахівців на всій території України, що дозволяє успішно будувати і обслуговувати IT інфраструктури великих роздрібних мереж в будь-якій точці України, включаючи:
- системи відеоспостереження та відеоаналітики для безпеки, контролю якості обслуговування покупців і маркетингу;
- комплексні проєкти по побудові мережевої інфраструктури,
- мережі WiFi,
- систем контролю доступу магазинів та складів;
- технічну підтримку користувачів та IT обладнання.
Серед наших клієнтів такі провідні компанії: АВК, Fozzy Group, Kernel Group, PUMB, Promodo, Nix Solutions, Arcelor Mittal, Cargil, ПАТ Запоріжсталь, Jacobs, Metinvest, Raiffeisen Bank, Таскомбанк, ТехноЇжак, SIM23, Мегамеркет, GoodWine, English Home.
verna@verna.ua
+38 044 33 44 038
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Раздел: Статті >
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар