09 серпня 2024

Розробка власного IT продукту vs. Використання готового рішення. Що краще для управління дистрибуцією?

Розробка власного IT продукту vs. Використання готового рішення. Що краще для управління дистрибуцією?

3112

На перший погляд може здатися, що розробка власного програмного забезпечення може бути вигідним варіантом. Можливо, ви думаєте: "Наші програмісти напишуть для нас систему, яка буде краще, дешевшою та швидшою. Вони знають наші потреби і наші бізнес-процеси". Однак, на практиці виявляється, що це зовсім не так. Ви ризикуєте отримати не тільки неякісний продукт, але й витратити більше коштів. Крім того, ви втрачаєте можливість почути думки експертів або конкурентів, які впроваджували аналогічні рішення в інших сферах, таким чином позбавляєтесь доступу до найкращих практик.

Створення сучасної системи, навіть підсистеми, до прикладу, такого як фінансовий модуль, управління запасами, вимагає значних зусиль і ресурсів. Це не проста задача, адже для розробки одного продукту, який закриває хоча б одну функціональну область, потрібно продумати архітектуру, методологію, документацію, тестування, забезпечити технічну і методологічну підтримку, продуктивність системи, її швидкодію та масштабність.

Розробка програмного забезпечення для однієї компанії порівнюється зі створенням автомобіля лише для однієї людини. Це дорого і економічно невигідно, адже серійне виробництво автомобілей дозволяє знизити їх вартість до 20-200 тисяч доларів, тоді як розробка унікального автомобіля коштує мільйони доларів. 

“Тридцять років тому можна було створити непогану систему з мінімальними витратами. Я самостійно розробив першу систему для автоматизації, і вона була успішною. На той час, витративши 50 тисяч доларів, можна було вивести продукт на ринок. Однак, сьогодні стартовий бюджет для побудови B2B продукту починається від 500 тисяч доларів, і це для дуже простого продукту. Якщо ж це складний продукт, то витрати зростають. І це ціни для розробки в Україні. Якщо орієнтуватися на Європу або світ, то бюджет потрібно збільшити в п'ять разів”.  Таку думку висловлює Борис Старинський, власник компанії ABM Cloud, який вивів на ринок 10 ІТ-продуктів, включаючи ABM Finance, інноваційне рішення для автоматизації фінансів.

Який шлях обрати дистрибуційному бізнесу?

Після розгляду загальної неефективності розробки власного програмного забезпечення, варто детальніше зупинитися на ситуації в дистрибуції. Багато компаній, незалежно від їх розміру, все ще так само схильні до самостійної розробки рішень для управління дистрибуцією, а саме: програм для управління торговими агентами, замовленнями, запасами.

Але чи є це найкращим підходом? Ось детальний аналіз, який допоможе зрозуміти, з чим доведеться зіткнутися дистрибуційному бізнесу, вирішивши йти цим шляхом.

1. Формування технічного завдання. На початковому етапі необхідно скласти детальне технічне завдання (ТЗ). Це завдання вимагає залучення когось з компанії або найму зовнішнього спеціаліста, який добре розуміє бізнес-процеси та технічні вимоги. На створення ТЗ може піти декілька тижнів, а інколи й місяців, залежно від складності проєкту.

2. Створення команди розробників. Для розробки програмного забезпечення необхідно сформувати команду розробників. Мінімальний склад команди включає: Фронтенд розробник, Бекенд розробник, Дизайнер, Тестувальник, Керівник розробки.

Середня заробітна плата кожного з цих спеціалістів досить висока. Для порівняння, вартість одного розробника за місяць може становити до 50% від вартості впровадження вже готового рішення. А вам знадобиться ціла команда.

3. Координація команди. Синхронізація роботи всієї команди потребує часу. На налагодження ефективної роботи може піти мінімум 1-2 місяці, за які вам потрібно буде платити заробітну плату всім членам команди.

4. Час. Розробка базового функціоналу займе мінімум рік, а далі постійні доопрацювання та вдосконалення – це звична справа для будь-якого проєкту.

5. Підтримка та супровід. Після завершення розробки необхідно забезпечити постійну підтримку системи. Це означає утримання команди спеціалістів, витрати на яких будуть вищими, ніж плата за користування готовим рішенням, де підтримка вже включена. Без цього система не буде стабільно працювати у вас.

6. Внесення змін. Бізнес постійно змінюється, і ваш продукт потребуватиме постійних доробок та оновлень. Це додаткові витрати, які потрібно враховувати.

7. Ризики залежності. Важливо усвідомлювати, що залежність від людини, яка керує цим проєктом, є значним ризиком. Якщо ця особа покине компанію, ви можете залишитися з продуктом, який буде важче підтримувати та розвивати.

Чому обирати готові рішення від ABM Cloud – це ефективно та вигідно?

Переваги нашого підходу полягають у тому, що ми не тільки пропонуємо аутсорсинг та застосування передових практик в управлінні ланцюгом постачання, але й виконуємо консалтингові функції. Ми рекомендуємо перебудову певних процесів у supply chain для підвищення ефективності, навіть без застосування ПЗ. Просто змінивши процеси на правильний лад, можна досягти значних покращень. Ініціювати такі зміни зсередини, або навіть побачити їх необхідність, часто буває дуже складно.

Для дистрибуційної галузі ми пропонуємо вже готове рішення побудови B2B E-commerce продажів (ABM B2B Portal). Придбання та впровадження цієї системи займає в середньому 4 місяці і складається з декількох основних етапів: аналіз і діагностика бізнес-процесів компанії, первинне вивантаження довідників, інтеграція документів, і останній крок - це тестування, навчання і масштабування.
B2B портал - це взаємовигідний інструмент для продавців та покупців, що дає змогу побудувати гібридну модель продажів офлайн+онлайн. Використовуючи спеціальну методологію, торгові точки самостійно здійснюють замовлення 24/7.

Детальніше — у відео:


Використання нашої системи відкриває безліч можливостей для масштабування вашого бізнесу. Наша платформа розроблена відповідно до найкращих практик і стандартів дистрибуції, що гарантує не тільки надійність, але й ефективність вашого росту. Ви зможете значно поліпшити показники вашого бізнесу, завдяки оптимізації процесів та швидкій реакції на зміни в ринкових умовах.

Програма націлена на підвищення прибутковості бізнесу, турботу про клієнтів та оптимізацію роботи торгової команди. Ви отримуєте такі економічні результати з цим рішенням:

- 35% скорочення вартості візиту до торгової точки

- 30% збільшення продажів порівняно з класичною моделлю роботи

- Вдвічі більше часу для живої презентації вашого продукту

- Підвищення ефективності акцій

- Автоматизація документообігу з клієнтом, зменшення часу на рутинні процеси у торговій точці

Отримати презентацію ABM B2B Portal

Вигоди від готового рішення для управління дистрибуцією:

1. Час та Ресурси. Замість втрати часу на пошук або залучення співробітників для написання детального тз, з нами ви можете починати проект одразу.

2. Команда Розробників. При виборі готового рішення, вам не потрібно наймати команду розробників та керувати нею. Це питання буде на нашій стороні, і ви зможете сконцентруватися на інших важливих аспектах вашого бізнесу.

3. Ціна. Як ми вже зазначили вище, вартість одного розробника на місяць може бути еквівалентною 50 - 90% вартості впровадження вже готового рішення. При використанні готової програми, ви зекономите на зарплатні для фахівців: фронтенд-розробник, бекенд-розробник, дизайнер, тестувальник та керівник розробки.

4. Швидкість впровадження. На синхронізацію команди піде мінімум 2-3 місяці, за які потрібно сплачувати. ABM B2B Portal можна впровадити за цей час, і ви почнете отримувати користь значно швидше.

5. Функціональність та Підтримка. Розробка власного рішення займе рік або більше. На готову програму ви не витрачаєте час і зможете швидше користуватися всіма перевагами системи. Крім того, ми забезпечуємо постійний супровід всіх клієнтів.

6. Оновлення та Зміни. Ви будете отримувати оновлення системи на регулярній основі та завжди матимете найактуальнішу версію.

7. Ризики Залежності. Розробка власного рішення може призвести до залежності від людини, яка керує цим проектом. З ABM B2B Portal ви захищені договірними умовами і можете бути впевненими, що зміна персоналу не вплине на вашу роботу.

Приклад впровадження B2B порталу в дистрибуційну українську компанію STV Group:

Інтерв`ю з СЕО компанії STV Group, Денисом Мороз:


Висновок:

Розробка власного програмного забезпечення - це складний і дорогий процес. Інвестування у вже готові рішення часто є більш економічно вигідним і дозволяє швидше отримати якісний продукт, який буде підтримуватися і розвиватися відповідно до сучасних вимог ринку. 

Ми готові надати вам готові рішення для дистрибуції, які зекономлять ваш час, ресурси та кошти. Наші експерти проводять безкоштовні презентації, де знайомлять з функціоналом системи, щоб ви могли повною мірою оцінити її переваги. Будьте на крок попереду конкурентів – обирайте вигідне рішення для себе.

Отримати презентацію ABM B2B Portal.

Наші контакти

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від спаму

Повідомлення*