Про компанію Диавест/Diawest
За 19 років роботи мережа магазинів «DіaWest — Комп’ютерній світ» обслугувала 1 млн. клієнтів та зібрала і реалізувала 350 тисяч комп'ютерів.
У червні 2013 року компанія «DіaWest — Комп’ютерній світ» святкує своє 19-річчя. Сьогодні ми підводимо підсумки своєї роботи та ділимося планами на майбутнє.
Підсумки:
1. За 19 років роботи мережа магазинів «DіaWest — Комп’ютерній світ» стала найбільшою спеціалізованою мережею з продажу комп’ютерної техніки в Україні.
2. За цей час ми обслугували 1 млн. клієнтів.
3. Виробили і реалізували 350 тисяч комп'ютерів.
4. Розширили свою географію магазинів до 42 міст України.
5. Вийшли в лідери з виробництва комп’ютерів в Україні.
6. Розвили департамент корпоративних продажів, який сьогодні приносить 40% прибутку компанії.
7. Підтримали понад 100 благодійних проектів («Збережемо планету чистою», проекти фонду «Від серця до серця», допомога дитячим будинкам тощо).
Плани на майбутнє:
1. Відкрити до кінця року 5 нових магазинів у розкручених торгівельних точках у різних регіонах України (сьогодні кількість магазинів становить 52).
2. Запустити у 2013 році абсолютно новий проект у компанії – роботу не тільки з фізичними, але й юридичними особами. Зокрема, корпоративними клієнтами і безпосередньо у наших магазинах.
3. Продовжити працювати за принципами ефективності в роботі своєї роздрібної мережі. Найменш рентабельні торгівельні точки підлягають закриттю, а замість них будуть відкриватися нові – на торгівельних майданчиках з великим споживчим трафіком.
4. Продовжувати працювати не лише з мільйонниками, але й з невеликими містами з населенням від 50 тис.чел.
«Наша мережа магазинів призначена, перш за все, для середнього класу. У нас можна знайти лише ті товари, які користуються попитом на ринку. Ми вже 19 рік надаємо клієнтам якісний, перевірений і доступний товар, який їм дійсно необхідний», — відзначає Анатолій Балюк, глава правління групи компаній «DiaWest — Комп’ютерний світ. – Сьогодні ми в основному працюємо на базі торгівельних центрів, де є масове скупчення покупців, які потенційно є нашими клієнтами. З новими центрами, як правило, не співробітничаємо, адже зручніше працювати з тими, які довели свою спроможність на ринку, у них є своя цільова аудиторія».
розничные сети украины 2017, крупнейшие розничные сети украины, крупные розничные сети украины, торговые сети украины список, торговые сети украина, национальные торговые сети украины, продовольственные торговые сети украины, крупные торговые сети украины, все торговые сети украины, торговые сети украины 2017