21 грудня 2022

Big Trade-Marketing Show-2023: Моменти істини сьогодення

Big Trade-Marketing Show-2023: Моменти істини сьогодення

10 лютого 2023 року на щорічній конференції з трейд-маркетингу

Big Trade-Marketing Show-2023: Моменти істини сьогодення

зберуться понад 300 учасників, щоб обговорити тренди та тенденції розвитку трейд-маркетингу.

Лейтмотивом програми Big Trade-Marketing Show у 2023 році стали ключові та найактуальніші світові та локальні тренди у трейд-маркетингу:

- Вплив лідерів думки та інфлюєнсерів

- Діджиталізація

- Персоналізація

- E-commerce – як окремий канал

- BIG Data

- Колаборації

- Клієнт-сервіс

- Зростання частки СТМ

- SMM Продажу

- Каси самообслуговування

- Крафтові продукти

- Шоу бокси

 

Учасники заходу зможуть:

- скласти план з удосконалення роботи власних маркетингових команд;

- перейняти успішний досвід колег;

- отримати практичні кейси та рекомендації найкращих маркетологів України;

- поринути в атмосферу висококонцентрованого креативного нетворкінгу;

- придбати нових партнерів; - провести переговори та обговорити найпотужніші колаборації.

 

І все це – за один день!

 

Ключові питання конфренції:

- Виклики для трейд-маркетингу в умовах воєнної економіки, які зміни відбулись в просуванні товарів.

- Як змінилася поведінка покупців та як вибудовувати з ними комунікацію в умовах великої трансформації суспільства.

- Як використовувати штучний інтелект для створення персоналізованих пропозицій у сучасних умовах

- Ефективні нецінові промо. Нестандартні альтернативи знижкам за обмеженого бюджету на просування.

- Які промо та акційні пропозиції можуть допомогти збільшити продажі та підвищити лояльність покупців в умовах сьогодення.

- Технології створення висококваліфікованих команд – навчання, кар'єра, нестандартні мотиваційні програми.

- Трансформація в стратегії мерчандайзинга. Ефективне управління торговим простором.

- Підвищення лояльності споживача через персоналізацію клієнтського досвіду.

- Нові можливості і цифрові інструменти маркетингу в ритейлі.

- Стратегії та алгоритми просування товарів на маркетплейсах

- Практики управління асортиментом в умовах кризової ситуації.

 

Спікери конференції:

  • Марина Забарило, директорка Consumer Panel & Services, GfK Ukraine.
  • Андрій Печерських, лідер групи компаній ЗАО «Центр Бізнес-технологій».
  • Тетяна Скоробогатова, експертка із запуску та управління продажами українських брендів в ЄС.
  • Дмитро Соколов, менеджер із розвитку бізнесу за напрямком Advanced Analytics, SMART Business.
  • Андрій Морозов, керівник департаменту торгового маркетингу кондитерської компанії «АВК».
  • Лілія Комарова, директорка з маркетингу компанії «Київхліб».
  • Ганна Панасюк, директора з маркетингу торгівельної мережі «ЕКО-Маркет».
  • Максим Гольдин, керівник проєкту УАВІ зі створення та впровадження дизайн-коду міста.
  • Ганна Фірсова, директорка ПП «Промо Сервіс».
  • Євген Трішин, Digitalization Director в «Ашан Ритейл Уккраїна».

 

У рамках конференції відбудеться виставка товарів – експозиція рішень та послуг для трейд-маркетингу Конференція проходитиме паралельно у двох залах.

Учасники можуть вільно пересуватися двома залами, відповідно до власних інтересів.

 

ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦІЯ

Учасники Конференції, які не зможуть бути фізично присутніми на заході, матимуть доступ до онлайн-трансляції,

в якій 3 окремі камери та виділений чат забезпечать повний ефект присутності.

 

БЕЗПЕКА

У випаду повітряної тривоги учасники Конференції будуть евакуйовані до підземного паркінгу, який пристосований для подібних випадків.

Укриття має надійне перекриття з монолітного бетону та обладнане приточно-витяжною вентиляцією й автономним дизель-генератором, санвузлом і кількома евакуаційними виходами.

 

Ознайомитись з детальною інформацією, програмою та зареєструватися на Конференцію можна за посиланням РЕЄСТРАЦІЯ


Реєстрація на конференцію
Назва конференції*
Назва компанії*
Ім'я учасника конференції*
 
Посада*
Телефон для зв'язку*
Email*
Поштова адреса компанії, індекс*
Сайт компанії
Вид діяльності компанії*
Звідки дізналися про захід
Звідки дізналися
  • отримали запрошення електронною поштою
  • знайшли інформацію в Інтернет
  • рекомендація партнерів
Ви можете отримати знижку, якщо ви:
Звідки дізналися
  • участь одного представника
  • бере участь у конференції 2 представники компанії (5%)
  • бере участь 3 та більше представників компанії (10%)
  • учасник конференцій TradeMaster (10%)