Big Trade-Marketing Show-2023: Моменти істини сьогодення 10 лютого 2023 року на щорічній конференції з трейд-маркетингу
Big Trade-Marketing Show-2023: Моменти істини сьогодення
зберуться понад 300 учасників, щоб обговорити тренди та тенденції розвитку трейд-маркетингу.
Лейтмотивом програми Big Trade-Marketing Show у 2023 році стали ключові та найактуальніші світові та локальні тренди у трейд-маркетингу:
- Вплив лідерів думки та інфлюєнсерів
- Діджиталізація
- Персоналізація
- E-commerce – як окремий канал
- BIG Data
- Колаборації
- Клієнт-сервіс
- Зростання частки СТМ
- SMM Продажу
- Каси самообслуговування
- Крафтові продукти
- Шоу бокси
Учасники заходу зможуть:
- скласти план з удосконалення роботи власних маркетингових команд;
- перейняти успішний досвід колег;
- отримати практичні кейси та рекомендації найкращих маркетологів України;
- поринути в атмосферу висококонцентрованого креативного нетворкінгу;
- придбати нових партнерів; - провести переговори та обговорити найпотужніші колаборації.
І все це – за один день!
Ключові питання конфренції:
- Виклики для трейд-маркетингу в умовах воєнної економіки, які зміни відбулись в просуванні товарів.
- Як змінилася поведінка покупців та як вибудовувати з ними комунікацію в умовах великої трансформації суспільства.
- Як використовувати штучний інтелект для створення персоналізованих пропозицій у сучасних умовах
- Ефективні нецінові промо. Нестандартні альтернативи знижкам за обмеженого бюджету на просування.
- Які промо та акційні пропозиції можуть допомогти збільшити продажі та підвищити лояльність покупців в умовах сьогодення.
- Технології створення висококваліфікованих команд – навчання, кар'єра, нестандартні мотиваційні програми.
- Трансформація в стратегії мерчандайзинга. Ефективне управління торговим простором.
- Підвищення лояльності споживача через персоналізацію клієнтського досвіду.
- Нові можливості і цифрові інструменти маркетингу в ритейлі.
- Стратегії та алгоритми просування товарів на маркетплейсах
- Практики управління асортиментом в умовах кризової ситуації.
Спікери конференції:
- Марина Забарило, директорка Consumer Panel & Services, GfK Ukraine.
- Андрій Печерських, лідер групи компаній ЗАО «Центр Бізнес-технологій».
- Тетяна Скоробогатова, експертка із запуску та управління продажами українських брендів в ЄС.
- Дмитро Соколов, менеджер із розвитку бізнесу за напрямком Advanced Analytics, SMART Business.
- Андрій Морозов, керівник департаменту торгового маркетингу кондитерської компанії «АВК».
- Лілія Комарова, директорка з маркетингу компанії «Київхліб».
- Ганна Панасюк, директора з маркетингу торгівельної мережі «ЕКО-Маркет».
- Максим Гольдин, керівник проєкту УАВІ зі створення та впровадження дизайн-коду міста.
- Ганна Фірсова, директорка ПП «Промо Сервіс».
- Євген Трішин, Digitalization Director в «Ашан Ритейл Уккраїна».
У рамках конференції відбудеться виставка товарів – експозиція рішень та послуг для трейд-маркетингу Конференція проходитиме паралельно у двох залах.
Учасники можуть вільно пересуватися двома залами, відповідно до власних інтересів.
ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦІЯ
Учасники Конференції, які не зможуть бути фізично присутніми на заході, матимуть доступ до онлайн-трансляції,
в якій 3 окремі камери та виділений чат забезпечать повний ефект присутності.
БЕЗПЕКА
У випаду повітряної тривоги учасники Конференції будуть евакуйовані до підземного паркінгу, який пристосований для подібних випадків.
Укриття має надійне перекриття з монолітного бетону та обладнане приточно-витяжною вентиляцією й автономним дизель-генератором, санвузлом і кількома евакуаційними виходами.
Ознайомитись з детальною інформацією, програмою та зареєструватися на Конференцію можна за посиланням РЕЄСТРАЦІЯ
10 лютого 2023 року на щорічній конференції з трейд-маркетингу
Big Trade-Marketing Show-2023: Моменти істини сьогодення
зберуться понад 300 учасників, щоб обговорити тренди та тенденції розвитку трейд-маркетингу.
Лейтмотивом програми Big Trade-Marketing Show у 2023 році стали ключові та найактуальніші світові та локальні тренди у трейд-маркетингу:
- Вплив лідерів думки та інфлюєнсерів
- Діджиталізація
- Персоналізація
- E-commerce – як окремий канал
- BIG Data
- Колаборації
- Клієнт-сервіс
- Зростання частки СТМ
- SMM Продажу
- Каси самообслуговування
- Крафтові продукти
- Шоу бокси
Учасники заходу зможуть:
- скласти план з удосконалення роботи власних маркетингових команд;
- перейняти успішний досвід колег;
- отримати практичні кейси та рекомендації найкращих маркетологів України;
- поринути в атмосферу висококонцентрованого креативного нетворкінгу;
- придбати нових партнерів; - провести переговори та обговорити найпотужніші колаборації.
І все це – за один день!
Ключові питання конфренції:
- Виклики для трейд-маркетингу в умовах воєнної економіки, які зміни відбулись в просуванні товарів.
- Як змінилася поведінка покупців та як вибудовувати з ними комунікацію в умовах великої трансформації суспільства.
- Як використовувати штучний інтелект для створення персоналізованих пропозицій у сучасних умовах
- Ефективні нецінові промо. Нестандартні альтернативи знижкам за обмеженого бюджету на просування.
- Які промо та акційні пропозиції можуть допомогти збільшити продажі та підвищити лояльність покупців в умовах сьогодення.
- Технології створення висококваліфікованих команд – навчання, кар'єра, нестандартні мотиваційні програми.
- Трансформація в стратегії мерчандайзинга. Ефективне управління торговим простором.
- Підвищення лояльності споживача через персоналізацію клієнтського досвіду.
- Нові можливості і цифрові інструменти маркетингу в ритейлі.
- Стратегії та алгоритми просування товарів на маркетплейсах
- Практики управління асортиментом в умовах кризової ситуації.
Спікери конференції:
- Марина Забарило, директорка Consumer Panel & Services, GfK Ukraine.
- Андрій Печерських, лідер групи компаній ЗАО «Центр Бізнес-технологій».
- Тетяна Скоробогатова, експертка із запуску та управління продажами українських брендів в ЄС.
- Дмитро Соколов, менеджер із розвитку бізнесу за напрямком Advanced Analytics, SMART Business.
- Андрій Морозов, керівник департаменту торгового маркетингу кондитерської компанії «АВК».
- Лілія Комарова, директорка з маркетингу компанії «Київхліб».
- Ганна Панасюк, директора з маркетингу торгівельної мережі «ЕКО-Маркет».
- Максим Гольдин, керівник проєкту УАВІ зі створення та впровадження дизайн-коду міста.
- Ганна Фірсова, директорка ПП «Промо Сервіс».
- Євген Трішин, Digitalization Director в «Ашан Ритейл Уккраїна».
У рамках конференції відбудеться виставка товарів – експозиція рішень та послуг для трейд-маркетингу Конференція проходитиме паралельно у двох залах.
Учасники можуть вільно пересуватися двома залами, відповідно до власних інтересів.
ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦІЯ
Учасники Конференції, які не зможуть бути фізично присутніми на заході, матимуть доступ до онлайн-трансляції,
в якій 3 окремі камери та виділений чат забезпечать повний ефект присутності.
БЕЗПЕКА
У випаду повітряної тривоги учасники Конференції будуть евакуйовані до підземного паркінгу, який пристосований для подібних випадків.
Укриття має надійне перекриття з монолітного бетону та обладнане приточно-витяжною вентиляцією й автономним дизель-генератором, санвузлом і кількома евакуаційними виходами.
Ознайомитись з детальною інформацією, програмою та зареєструватися на Конференцію можна за посиланням РЕЄСТРАЦІЯ