16 лютого 2023

CatMаnMaster-2023

CatMаnMaster-2023

КатМен - це не супергерой, саме так називають категорійний менеджмент ті, хто змогли майстерно опанувати цю технологію для рітейлу.

Вперше цей термін використала компанія Procter & Gamble. Для України катмен – все ще малознайомий іноземець, цікавий, ефективний, але не всім доступний, поки що.

Що ж він є?
Чому всі західні та світові рітейлери користуються цим принципом управління продажами?
Що не дозволяє українським рітейлерам успішно застосовувати категорійний менеджмент?
Які актуальні стратегії управління асортиментом?
У чому особливості застосування категорійного менеджменту у різних категоріях?
Які основні тренди в європейському та вітчизняному рітейлі?
Як автоматизувати процеси керування категорією?
Докладно про це йтиметься на 6-й Щорічній Бізнес-конференції «CatManMaster-2023», організованій В2В Медіа-Групою TradeMasterGroup.

КЕРУЄМО КАТЕГОРІЇ - ПІДВИЩУЄМО ЕФЕКТИВНІСТЬ КОМПАНІЇ!

Спеціальна пропозиція: При реєстрації на конференцію CatManMaster-2023, Ви отримуєте додатково можливість відвідувати зал FoodMaster і зал NonFoodMaster.

Практична спрямованість конференції створить платформу для спілкування однодумців, які хочуть поділитися досвідом, обговорити складності та бар'єри під час впровадження, повчитися на чужих помилках та створити ідеальну модель впровадження категорійного менеджменту.

Серед учасників минулих конференцій: NOVUS, PepsiCo Україна, WINETIME, Аврора, АСНОВА холдинг, Ашан Україна, Бакалія, ЄВРОПОЛЬ (Супермаркет "ЗРОСТАННЯ"), ІДС, Метро Кеш енд Кері Україна, Мономах, Нестле Україна, НАДІЯ-ГРАНДЕКС, ПАК. Торговий дім Боянівка, UPG, ТС Провіант, Епіцентр К, Ергопак, Економ Плюс, Симпатик-груп та ін.

Мета категорійного менеджменту полягає у довгострокових роботах з підвищення ефективності торгової мережі, наслідком чого є збільшення продажів, найкращі умови для здійснення покупок та лояльність покупців.

Ідея управління категоріями проста: керувати кожною категорією продукту таким чином, щоб максимально залучати споживачів та максимізувати прибуток.

Для того, щоб обмінятися знаннями та досвідом у категорійному менеджменті, фахівці-практики найбільших українських компаній 6-й рік поспіль зберуться на CatManMaster-2023.

Спікери з різних країн відкрито ділиться з вами практикою впровадження категорійного менеджменту. На Конференції можна буде дізнатися про найуспішніші кейси найбільших українських та зарубіжних компаній, щоб потім перейняти цей досвід, і використовувати його для зростання ефективності своєї компанії.

Практична спрямованість конференції створить платформу для спілкування однодумців, які хочуть поділитися досвідом, обговорити складності та бар'єри під час впровадження, повчитися на чужих помилках та створити ідеальну модель впровадження категорійного менеджменту.


Реєстрація на конференцію
Назва конференції*
Назва компанії*
Ім'я учасника конференції*
 
Посада*
Телефон для зв'язку*
Email*
Поштова адреса компанії, індекс*
Сайт компанії
Вид діяльності компанії*
Звідки дізналися про захід
Звідки дізналися
  • отримали запрошення електронною поштою
  • знайшли інформацію в Інтернет
  • рекомендація партнерів
Ви можете отримати знижку, якщо ви:
Звідки дізналися
  • участь одного представника
  • бере участь у конференції 2 представники компанії (5%)
  • бере участь 3 та більше представників компанії (10%)
  • учасник конференцій TradeMaster (10%)