21 липня 2023

PrivateLabel-2023: Нові вектори у розвитку ВТМ пропонує найактуальніший український і світовий досвід

PrivateLabel-2023: Нові вектори у розвитку ВТМ пропонує найактуальніший український і світовий досвід

8 вересня запрошуємо на XV Міжнародну щорічну практичну зустріч PrivateLabel-2023: Нові вектори у розвитку ВТМ, яка дозволить відділам ВТМ роздрібних мереж та компаній-постачальників розпочати та/або продовжити співпрацю, визначити стратегії та тактики ефективного розвитку бізнесу . Ініціатором та організатором
Події виступає B2B Медіа-Група TradeMasterGroup.

Партнери виставки
Генеральний партнер - Терра

Офіційний партнер конференції - ProCare

Паперовий партнер - ТК Альбатрос

ІТ партнер – Спілка Автоматизації Бізнеса

Вітчизняний партнер з виробництва продуктів харчування - Дніпропетровський комбінат харчових концентратів

Ваш eco-friendly Партнер - Rendpacoeco

Трансформаційний Партнер - YouCoach

Партнер з виробництва хлібобулочних напівфабрикатів – Мантінга Україна

Наш Сильний Партнер - Батарейки НАША СИЛА

Партнер з виробництва сублімованої продукції №1 в Україні - Ledova

Глобальний Логістичний Партнер - Global Logistics

Партнер Кава-Брейк – торгова марка MacCoffee

Вас чекає:
Виставка та експозиція рішень та послуг для бізнесу. У рамках Конференції PrivateLabel-2023 проходить виставка рішень та послуг, а також зразків продукції від виробників

Галерея новинок PrivateLabel-2023. У рамках конференції проходить спеціальний проект провідних постачальників та роздрібних мереж України та зарубіжжя! Кожен учасник – виробник/ритейлер може подати зразки кращих проектів ВТМ для представлення на полицях Галереї Новинок.

Столи переговорів у форматі мережа – постачальник. Це унікальна можливість прямих переговорів із керівниками з закупівель роздрібних мереж та виробниками. У столах переговорів TradeMasterGroup за 14 років взяли участь понад 5500 роздрібних мереж та понад 5000 постачальників України та зарубіжжя (Молдова, Казахстан, Польща, Грузія та ін.)

Друкований Журнал PrivateLabel-2023. Кожен учасник отримає новий номер щорічного журналу з інтерв'ю роздрібних мереж про розвиток ВТМ в Україні!

Вас чекає:
Виставка та експозиція рішень та послуг для бізнесу. У рамках Конференції PrivateLabel-2023 проходить виставка рішень та послуг, а також зразків продукції від виробників

 

Галерея новинок PrivateLabel-2023. У рамках конференції проходить спеціальний проект провідних постачальників та роздрібних мереж України та зарубіжжя! Кожен учасник – виробник/ритейлер може подати зразки кращих проектів ВТМ для представлення на полицях Галереї Новинок.

 

Столи переговорів у форматі мережа – постачальник. Це унікальна можливість прямих переговорів із керівниками з закупівель роздрібних мереж та виробниками. У столах переговорів TradeMasterGroup за 14 років взяли участь понад 5500 роздрібних мереж та понад 5000 постачальників України та зарубіжжя (Молдова, Казахстан, Польща, Грузія та ін.)

 

Друкований Журнал PrivateLabel-2023. Кожен учасник отримає новий номер щорічного журналу з інтерв'ю роздрібних мереж про розвиток ВТМ в Україні!

 

ПРОГРАМА КОНФЕРЕНЦІЇ

 

Сергій Мицик, Directeur Commercial & Marketing (LLC Confectionery factory DESNA), комерційний директор (LLC Confectionery factory DESNA), — модератор.

 

Людмила Головина, сертифікований тренер, аудитор системи управління безпечністю харчових продуктів. Консультант з впровадження системних стандартів з безпечності харчових продуктів, — Управління якістю виробництва торгової марки: від контролю якості до стандартів.

 

Леся Іванченко, заступник генерального директор з торгівлі і маркетингу ТОВ "Супермаш", — Управління ризиками виробництва торгової марки: як ефективно впровадити систему контролю та мінімізувати ризики виробництва?

 

Ясинський Олександр, співвласник ТОВ «ТЕРРА», комерційний директор -  "Private label у Рітейлі: Вигоди та Виклики"

 

Катерина Калюжна, аккаунт директор, експертка з дослідження брендів в міжнародній компанії Kantar Україна, — Цільова аудиторія і ринкове дослідження для власної торгової марки: як розуміти своїх споживачів.

 

Наталія Петрик, керівник відділу бренд менеджменту ProCare. Компанія ProCare є виробником і дистриб'ютором брендів Joko Blend, Barbers, Shelly, Tink, Touch Protect, Medosan, — Поетапна стратегія створення втм косметики: від ідеї до готового продукту на полиці ритейлу.

 

Валентина Ляшенко, Менеджер із сорсингових запитів (пошук українських компаній на запити від імпортерів) ДУ Офіс з розвитку підприємництва та експорту – Made in Ukraine – як Українському виробнику інтегруватися із зарубіжним ритейлером

 

Юрій Нарожний, СЕО мережі супермаркетів Рост – Етапи розвитку компанії паралельно з розвитком ВТМ

 

Наталія Попова та Ольга Кронда. Наталія Попова – провідний професіонал відділу розвитку інноваційної екосистеми Департаменту розвитку інноваційного та креативного секторів ІР офісу та Ольга Кронда – представниця  Департаменту «Академія інтелектуальної власності» IP офісу– Право інтелектуальної власності на торговельну марку.

 

Федорова Олена та Стрельникова Ліна. Федорова Олена, директор з продажу ТК "Альбатрос". У компанії працює понад 12 років. Стрельникова Ліна Василівна - Керівник відділу роботи з торговельними мережами - "Усвідомлене споживання. що це таке, і чому про нього треба замислитись кожному. Приклад компанії повного циклу виробництва "ТК Альбатрос", Лідера з виробництва СТМ на ринку України.

 

Євгенія Родіна, керівниця центру розвитку рітейлу МХП – «Секрети Шефа» для своєї мережі: як власна торгова марка може бути додатковою цінністю й відповіддю на потреби споживачів

 

Галина Ободець, керівник департаменту ВТМ в мережі Єва - Як створити ефективну привабливу Private Label?  ДіEVA точка зору

 

Андрій Брик, керівник з розвитку продажів ЕТМ/ВТМ мережі аптек "Подорожник"- Використання штучного інтелекту у виробництві Власної Торгівельної Марки

 

Дмитро Базаров, генеральний менеджер ТОВ «РЕНДПАКО-ЕКО», випускник бізнес-школи MBA, 15-річний досвід роботи у сфері продажів, закупівель, управління, маркетингу, фінансового менеджменту та розвитку організацій. - Сучасні тенденції українського ринку упаковки у порівнянні з ринками Європи. Розбір Закону України № 1489 "Про обмеження обігу пластикових пакетів на території України"

 

Альона Руденко, комерційний директор ТОВ НАША СИЛА - ВТМ в категорії батарейки. 25 років досвіду від НАША СИЛА!

 

Тимур Тігієв, провідний дизайнер ЕпіцентрК Дизайн Власної Торгової марки: Як створити привабливий бренд

 

Дарія Іванченко, комерційна директорка мережі супермаркетів NOVUS - Технології створення нових товарів і споживчих потреб. Кризовий менеджмент ВТМ

 

Яковченко Ірина, керівник з ВТМ, мережа мультимаркетів Аврора  - Стратегії розробки та запуску власної торгової марки: Ключові кроки і підходи

 

Шибаєв Павло, ТОВ "ГЕЛІОС ДІСТРІБЮШИН" (WOG)  та Ябрик Василь, співвласник ТОВ «А.М.В.-КАРПАТИ» (вода «ТМ Крайна» Дика вода Закарпаття) - Ключові складові успішної колаборації: ідея, якість, дизайн, сервіс, просування. (На прикладі кобренд колабораціі в категорії Питна вода – ТМ WOG – ТМ Крайна).

 

Ознайомитись з детальною інформацією, програмою та зареєструватися можна за посиланням РЕЄСТРАЦІЯ або за тел. +380675023013, +380675029900, +380443839239

 

 


Реєстрація на конференцію
Назва конференції*
Назва компанії*
Ім'я учасника конференції*
 
Посада*
Телефон для зв'язку*
Email*
Поштова адреса компанії, індекс*
Сайт компанії
Вид діяльності компанії*
Звідки дізналися про захід
Звідки дізналися
  • отримали запрошення електронною поштою
  • знайшли інформацію в Інтернет
  • рекомендація партнерів
Ви можете отримати знижку, якщо ви:
Звідки дізналися
  • участь одного представника
  • бере участь у конференції 2 представники компанії (5%)
  • бере участь 3 та більше представників компанії (10%)
  • учасник конференцій TradeMaster (10%)