06 листопада 2023

ВИСТАВКА "XXIX ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДЕНЬ ЛОГІСТА"

ВИСТАВКА "XXIX ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДЕНЬ ЛОГІСТА"

23-24 листопада 2023 р.,  м. Київ 

Всеукраїнський День Логіста буде представлений в форматі Виставки, яка об'єднає представників галузі для вирішення всіх етапів ланцюгів поставок:

  • Підвищення ефективності складської обробки товарів;
  • Транспортного та інформаційного забезпечення підприємств;
  • Розвитку логістичних бізнес-процесів на аутсорсинг

Конференція, в рамках виставки, стане майданчиком, який сприяє обміну досвідом з представниками бізнесу та експертами, з обговоренням тенденцій розвитку логістики, відмінним шансом для кожного з учасників поділитися здобутками, перейняти успішний досвід і обговорити ідеї подальшого підвищення ефективності бізнесу. Ви познайомитеся з новими рішеннями і послугами з логістики та будете в тренді, використовуючи передові логістичні технології. У вас буде можливість провести переговори з потенційними клієнтами та партнерами, що дозволить вам налагодити нові зв'язки та укласти угоди про співпрацю.

Якщо ви керівник компанії або директор з логістики, провідний логіст компанії, участь в Головній Галузевій події Логістики переверне Ваше бачення і підштовхне до оперативних змін, дасть план перших кроків оптимізації логістичної складової вашого бізнесі!

Компанія ТрейдМастерГруп ініціює національну Премію - Ukrainian Logistics Award-2023. УЧАСНИКОМ може стати міжнародна, регіональна логістична компанія будь-якого рівня, у тому числі 3PL оператори, компанії сектору «експрес-доставки», транспортно-експедиторські компанії, що пропонують перевезення всіма видами транспорту, складські оператори, митні брокери та учасники ЗЕД, постачальники IT-рішень для логістики та складського обладнання та інші учасники Українського ринку логістичних послуг.

Нагородження переможців відбудеться 23 листопада з 18.00 до 21.00 у рамках конференції XXIX ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДЕНЬ ЛОГІСТА: SUCCESS STORIES У ЛОГІСТИЦІ 2022 року.

Серед учасників цього сезону: Alfa Development Group, Ута кард Україна, ABM Cloud, Консалтинг фо рітейл, Квантум Інтернешенел, Лінкс Трейд, Євро Форвардінг ЛТД, СМС, Ріо транс, Укравтологістика, БЕРГЕР КАРГО УКРАЇНА, Global Logistics, Бюро Верітас Україна, Інлог, Капелоу, Альтерра Груп, МОФ, Телс, ЕКОЛЬ ЛОГІСТІКС, Інтеркарготрак, Пульс Лоджистик, НЕОЛІТ-ГРУП, АбінБевЕфес Україна, MeestChina, Яготинський маслозавод, СКЛАД СЕРВІС КИЇВ, Пульс Лоджистик, Везом, ПОЛІМЕРЦЕНТР, ФЕЙРЛОДЖІКС, АГРІ ТРЕЙД та інші. 

 

  • Актуальними темами для обговорення будуть варіанти вирішення затримок на всіх етапах ланцюга поставок, підвищення ефективності складської обробки товарів, підприємства транспортного та інформаційного забезпечення, робота з персоналом в логістиці, а також питання аутсорсингової логістики.
  • Отримайте практичні рекомендації щодо нюансів митної логістики, які слід враховувати в зовнішньоекономічній практиці, щоб можна було виробляти імпортно / експортні операції набагато вигідніше.
  • Всеукраїнський День Логіста- це платформа для спілкування, де учасники зможуть поділитися досвідом і спільними зусиллями розвинути логістичний ринок в Україні.
  • На виставці, яка відбудеться в рамках конференції, Ви познайомитеся з новими рішеннями і послугами з логістики та будете в тренді, використовуючи передові логістичні технології.
  • У вас буде можливість провести переговори з потенційними клієнтами та партнерами, що дозволить вам налагодити нові зв'язки та укласти угоди про співпрацю.

Участь у виставці допоможе Вам оприлюднити нові розробки та досягнення, а також пріоритетність їх розкрутки, отримати відомості про компанію, збір даних про конкуруючі виробництва. Після участі у такому заході Ви приймете рішення про нові напрями просування, почнете працювати з новими партнерськими контактами, визначите для себе вигідну клієнтську аудиторію.

Вигоди, які дає участь у виставці:

  • Отримання нових клієнтів/вихід на нові ринки;
  • Підтримка ділових відносин із постійними замовниками;
  • Просування нової продукції;
  • Побудова мережі збуту, договір із дистриб'ютором;
  • Реалізація обладнання/сировини;
  • Конкурентна боротьба;
  • Збільшення впізнаваності бренду;
  • Поліпшення довіри до бренду цільової аудиторії;
  • Підтримка або зміна іміджу бренду;
  • Маркетингові дослідження;
  • Робота із ЗМІ;
  • Престиж.

Стенд – це демонстрація успішності розвитку компанії. Наявність нових моделей, технологій та просто якісний стенд – це ще один спосіб нагадати потенційним замовникам та клієнтам про свій бренд. Значення виставки для організацій, які виставляють будь-який предмет на виставці, визначається насамперед можливістю:

- безпосередньої комунікації з потенційними споживачами та покупцями, постачальниками та субпідрядниками, які зацікавлені в отриманні інформації та налагодженні зв'язків;

- відстежувати ринкові тенденції та оцінити позицію свого підприємства на ринку;

- дати знати про себе;

- обмінятися інформацією із фахівцями;

- почерпнути раціональні ідеї у поведінці конкурентів та вивчити їхню політику;

- проаналізувати відгуки відвідувачів про якість, ціни товарів, послуги його фірми та товарів, послуги його основних конкурентів;

- провести широкомасштабні рекламні заходи щодо просування товарів, послуг експонента з використанням найрізноманітніших засобів та ін. 

 

Детальніше: https://trademaster.ua/events/conferences/dl


Реєстрація на конференцію
Назва конференції*
Назва компанії*
Ім'я учасника конференції*
 
Посада*
Телефон для зв'язку*
Email*
Поштова адреса компанії, індекс*
Сайт компанії
Вид діяльності компанії*
Звідки дізналися про захід
Звідки дізналися
  • отримали запрошення електронною поштою
  • знайшли інформацію в Інтернет
  • рекомендація партнерів
Ви можете отримати знижку, якщо ви:
Звідки дізналися
  • участь одного представника
  • бере участь у конференції 2 представники компанії (5%)
  • бере участь 3 та більше представників компанії (10%)
  • учасник конференцій TradeMaster (10%)