BIG TRADE-MARKETING SHOW-2024
BIG TRADE-MARKETING SHOW-2024: NEW REALITY – NEW POSSIBILITIES ПРО ПРОЕКТ BIG TRADE-MARKETING SHOW Висока концентрація практичних кейсів у тандемі з виступами спікерів та експертів з провідних компаній України створюють на конференції комплекс максимально ефективних інструментів для прокачування “скіллів” маркетингових команд, сприяють натхненню на пошуку та впровадженню інноваційних та проривних рішень, дають можливість удосконалити систему трейд-маркетингу, і навіть розширити межі розуміння поведінки споживача за умов поточних реалій. 2 лютого 2024р. на щорічній конференції з трейд-маркетингу Big Trade-Marketing Show-2024: NEW REALITY – NEW POSSIBILITIES, на одному бізнес майданчику зустрінуться понад 400 учасників, щоб обговорити тренди та тенденції розвитку трейд-маркетингу, скласти план з удосконалення роботи власних відділків маркетингу, перейняти успішний досвід колег, отримати практичні кейси та рекомендації найкращих маркетологів України, поринути в атмосферу висококонцентрованого креативного нетворкінгу, придбати нових партнерів, провести переговори та обговорити найпотужніші колаборації з учасниками заходу - і все це за один день.
BIG TRADE-MARKETING SHOW – це must-visit подія для маркетологів України. На заході ви отримаєте високу концентрацію практичних знань, спікери провідних компаній поділяться своїми успішними кейсами та інструментами для підвищення ефективності трейд-маркетингової функції у ваших компаніях. Лейтмотивом програми конференції BIG TRADE-MARKETING SHOW у 2024 році стали ключові та найактуальніші світові та локальні тренди у трейд-маркетингу: Вплив лідерів думки та інфлюєнсерів Діджиталізація Персоналізація E-commerce – як окремий канал BIG Data Колаборації Клієнт-сервіс Зростання частки СТМ SMM Продажу Каси самообслуговування Крафтові продукти Шоу бокси Участь у Конференції надасть можливість: Поринути в атмосферу високопродуктивного брейн-штормінгу та креативного нетворкінгу. Отримати максимально корисний досвід завдяки високій концентрації практичних кейсів від спікерів провідних компаній, який надалі імплементуватиме у власний бізнес. Обговорити актуальні тенденції та тренди ринку, отримати прогнози та рекомендації від експертів. Надихнутися ідеями та поповнити багаж практичних знань у трейд-маркетингу. Налагодити діалог між виробниками, дистриб'юторами та рітейлерами, відверто та чесно обговорити вигоди та ризики кожного гравця ринку. Провести ділові переговори, придбати нові знайомства, обговорити колаборації та укласти нові партнерства. Переваги offline-формату - Нетворкінг. Це хороша можливість придбати нові корисні знайомства, знайти партнерів і однодумців. Незважаючи на всю сучасність технологій, навіть хвилинне живе спілкування offline може розповісти про співрозмовника набагато більше, ніж листування або спілкування у відео-форматі. -Можливість наживо побачити виступи Спікерів, відчути їхню енергетику, поспілкуватися з ними поза формальною обстановкою, отримати відповіді на запитання, що цікавлять. - Присутність у залі конференції сприяє максимальній концентрації уваги на важливій інформації. - Можливість особистого спілкування та обміну досвідом із колегами по ринку дасть Вам свіжий погляд на власні бізнес-процеси. - Offline зустріч сприяє більш конструктивному діалогу та прийняттю оперативних рішень. - Відвідування виставкової зони на конференції дозволяє побачити та протестувати нові рішення, а також ознайомитись із новинками продукції. - Ви відвернетесь від щоденних рутинних справ, сконцентруєтеся на стратегічних рішеннях для бізнесу, надихнетеся новими ідеями та отримаєте яскраві враження.
Детальніше за посиланням: https://trademaster.ua/events/conferences/btsh
BIG TRADE-MARKETING SHOW-2024: NEW REALITY – NEW POSSIBILITIES ПРО ПРОЕКТ BIG TRADE-MARKETING SHOW Висока концентрація практичних кейсів у тандемі з виступами спікерів та експертів з провідних компаній України створюють на конференції комплекс максимально ефективних інструментів для прокачування “скіллів” маркетингових команд, сприяють натхненню на пошуку та впровадженню інноваційних та проривних рішень, дають можливість удосконалити систему трейд-маркетингу, і навіть розширити межі розуміння поведінки споживача за умов поточних реалій. 2 лютого 2024р. на щорічній конференції з трейд-маркетингу Big Trade-Marketing Show-2024: NEW REALITY – NEW POSSIBILITIES, на одному бізнес майданчику зустрінуться понад 400 учасників, щоб обговорити тренди та тенденції розвитку трейд-маркетингу, скласти план з удосконалення роботи власних відділків маркетингу, перейняти успішний досвід колег, отримати практичні кейси та рекомендації найкращих маркетологів України, поринути в атмосферу висококонцентрованого креативного нетворкінгу, придбати нових партнерів, провести переговори та обговорити найпотужніші колаборації з учасниками заходу - і все це за один день.
BIG TRADE-MARKETING SHOW – це must-visit подія для маркетологів України. На заході ви отримаєте високу концентрацію практичних знань, спікери провідних компаній поділяться своїми успішними кейсами та інструментами для підвищення ефективності трейд-маркетингової функції у ваших компаніях. Лейтмотивом програми конференції BIG TRADE-MARKETING SHOW у 2024 році стали ключові та найактуальніші світові та локальні тренди у трейд-маркетингу: Вплив лідерів думки та інфлюєнсерів Діджиталізація Персоналізація E-commerce – як окремий канал BIG Data Колаборації Клієнт-сервіс Зростання частки СТМ SMM Продажу Каси самообслуговування Крафтові продукти Шоу бокси Участь у Конференції надасть можливість: Поринути в атмосферу високопродуктивного брейн-штормінгу та креативного нетворкінгу. Отримати максимально корисний досвід завдяки високій концентрації практичних кейсів від спікерів провідних компаній, який надалі імплементуватиме у власний бізнес. Обговорити актуальні тенденції та тренди ринку, отримати прогнози та рекомендації від експертів. Надихнутися ідеями та поповнити багаж практичних знань у трейд-маркетингу. Налагодити діалог між виробниками, дистриб'юторами та рітейлерами, відверто та чесно обговорити вигоди та ризики кожного гравця ринку. Провести ділові переговори, придбати нові знайомства, обговорити колаборації та укласти нові партнерства. Переваги offline-формату - Нетворкінг. Це хороша можливість придбати нові корисні знайомства, знайти партнерів і однодумців. Незважаючи на всю сучасність технологій, навіть хвилинне живе спілкування offline може розповісти про співрозмовника набагато більше, ніж листування або спілкування у відео-форматі. -Можливість наживо побачити виступи Спікерів, відчути їхню енергетику, поспілкуватися з ними поза формальною обстановкою, отримати відповіді на запитання, що цікавлять. - Присутність у залі конференції сприяє максимальній концентрації уваги на важливій інформації. - Можливість особистого спілкування та обміну досвідом із колегами по ринку дасть Вам свіжий погляд на власні бізнес-процеси. - Offline зустріч сприяє більш конструктивному діалогу та прийняттю оперативних рішень. - Відвідування виставкової зони на конференції дозволяє побачити та протестувати нові рішення, а також ознайомитись із новинками продукції. - Ви відвернетесь від щоденних рутинних справ, сконцентруєтеся на стратегічних рішеннях для бізнесу, надихнетеся новими ідеями та отримаєте яскраві враження.
Детальніше за посиланням: https://trademaster.ua/events/conferences/btsh