29 лютого 2024

LeviTrade: Наші партнери вкладають серце в кожен продукт і дбають про свій імідж

LeviTrade: Наші партнери вкладають серце в кожен продукт і дбають про свій імідж

3085

У розмові з TradeMaster.UA, представник компанії LeviTrade розкриває секрети відбору закордонних партнерів, щоб із року в рік підтверджувати імідж компанії  як бездоганного постачальника якісних і здорових продуктів.

— Розкажіть про вашу компанію, які напрямки її діяльності?

LeviTrade з 2016 року працює на українському ринку імпорту продуктів харчування з Європи, досягаючи успіхів та постійно розвиваючись. Наша концепція базується на тому, щоб надавати продукти для здорового і смачного життя безпосередньо від надійних виробників. Кожен клієнт отримує від нас якісний асортимент продуктів та високий рівень обслуговування, що відповідає сучасним стандартам. Ми покриваємо різні сегменти ринку, включаючи роздрібних покупців, торгові точки, локальні та національні торгові мережі, АЗС, а також сферу обслуговування (HoReCa).

Ми налагодили прямі відносини з виробниками, що мають бездоганну репутацію, що гарантує відсутність низькоякісних товарів або підробок. LeviTrade Самостійно імпортуємо широкий асортимент товарів з країн Європи, зокрема Іспанії, Італії, Польщі, Австрії, Німеччини, Франції та інших.

— Ви пропонуєте українському споживачу лише здорові та смачні продукти від іноземних виробників, в яких категоріях працюєте і як знаходите надійних постачальників?

— Головними напрямками нашого імпорту є солодощі (печиво, цукерки, шоколад), снеки, бакалія (м’ясні вироби, макарони, консервація, олії, оцет, соуси), молочна продукція та сири, а також напої (соки, чаї).

У пошуках надійних постачальників ми активно відвідуємо різні міжнародні виставки та проводимо комплексний аналіз ринку та його трендів. Після кожної виставки наш відділ зовнішньоекономічної діяльності зосереджується на дослідженні всіх потенційних постачальників, вивчає відгуки щодо їхньої продукції та замовляє потрібні нам зразки. Наступним етапом є ретельна перевірка цих зразків з метою з’ясувати — чи відповідають вони нашим вимогам та цінностям.

Ми докладно вивчаємо весь процес співпраці з постачальником — від якості його товарів до оформлення документації та швидкості виготовлення продукції. Перед замовленням ми відвідуємо завод виробника, щоб впевнитись, що все відповідає стандартам якості. Нам важливий кожен етап співпраці, тому, грунтуючись на отриманій інформації, ми визначаємо, чи є постачальник дійсно надійним партнером для нас.

— Скільки ви маєте партнерів, розкажіть про ці виробництва та товари, якими вони представлені в Україні?

— Наразі ми співпрацюємо з 22 ексклюзивними партнерами. Це компанії з високою якістю продукції, тому впевненість у них становить основу нашої діяльності. Ми регулярно відвідуємо їхні виробництва та зміцнюємо відносини, адже ми налаштовані на довгострокову співпрацю.

Серед наших партнерів — відома іспанська компанія Gullon, провідний виробник печива у Європі зі 130-річним досвідом у цій сфері. Він славиться не лише великим досвідом, але і найширшим асортиментом продукції та багатьма нагородами за високу якість. У 2016 році Gullon була визнана найкращою компанією виробником безглютенової їжі, що підкреслює її лідерство в напрямку здорового харчування.

Ще одним нашим партнером є компанія Subirats, яка виробляє м'ясні делікатеси з 1926 року. Це сімейний бізнес, який став відомим не лише в Іспанії, а й за її межами. Весь їхній асортимент не містить глютену, а процес виробництва постійно вдосконалюється, віддзеркалюючи високі стандарти та бажання покращуватися.

Ці приклади свідчать, що наші партнери — не просто виробники, це ті, хто вкладає своє серце в кожен продукт, дбаючи про якість та власний імідж. Ми прагнемо розповсюджувати саме такі виняткові продукти на українському ринку.

— З якими мережами ви працюєте? Як закінчили 2023 рік?

Минулий рік став справжнім етапом нашого розвитку, наповнений як випробуваннями, так і досягненнями. Ми успішно адаптувалися до змін та вдало розширилися.

Суттєвим кроком для нас стало розширення команди, що призвело до переїзду в новий офіс. Крім того, завершення будівництва власного складу дозволило нам ефективно управляти всією нашою продукцією вже на власних квадратних метрах.

У сфері партнерств також наступили зміни. Ми підписали низку нових договорів і на початку 2024 року наші продукти представлені в таких мережах, як «Метро Кеш енд Кері Україна», «Ашан Україна», «Велика Кишеня», «Сільпо», «Varus», «МегаМаркет», «Аврора», «ОККО», «Близенько», «UPG», «Посад», «Класс», «Антошка», «Таврія», «23/7», «Сімі», «Рукавичка», «Арсен», «ТОРБА», «Свій Маркет», «Родинна Ковбаска», «Велмарт», «Фора», «Wine Point», «Box експрес-маркет», «KLO», «Пчілка», «Харків»(колишня «Восторг») та інші.

Тому, підсумовуючи рік загалом, — ми задоволені отриманими результатами.

— Які плани на 2024 рік? Якими товарами плануєте розширити асортимент?

— Розширення наших складських площ відкриває перед нами шлях до значного збільшення асортименту. У планах —розширити м’ясний напрямок, лінійку напоїв, молочних продуктів та інших. Наша команда вже взялася за це завдання та цього року відвідала виставку ISM 2024 у Німеччині.

Ми не лише розширюємо вибір продуктів, але й вивчаємо можливість розвитку власних торгових марок і впровадження власного виробництва. Це дозволить нам забезпечити якісний контроль та унікальність наших товарів.

Окрім цього, ми активно працюємо над розширенням мережі торгових представництв як у Львові, так і в інших областях України. Ми віримо в те, що великі цілі росту нашої компанії можна досягти шляхом присутності на місцях і співпраці з регіональними партнерами.

Загалом, перед нами стоять великі плани на 2024 рік, і ми більш ніж готові реалізувати їх!
https://levitrade.ua/ 
sales@levitrade.com.ua 
+38 067 239 55 50
+38 032 229 55 50

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від спаму

Повідомлення*