Результаты поиска
- 181. Статьи, ... Big Trade-Marketing Show-2023: Моменти істини – подія року для трейд-маркетологів України
- 182. Статьи, ... У грузинській мережі супермаркетів 2Nabiji стартувала гейміфікована програма лояльності “Captains: All Aboard”, розроблена у партнерстві з Art Nation Loyalty
- 183. Статьи, ... BX-450: Пристрій `гарячий стіл` для пакування в харчову плівку
- 184. Статьи, ... Тренди та традиції великодньої випічки: пасхальний асортимент ТМ «Рум’янець»
- 185. Статьи, ... XІV щорічна конференція Food & NonFoodMaster-2023: Best experience співпраці ритейлерів і постачальників. Новий рівень українського бізнесу
- 186. Статьи, ... Як працює «Укравтологістика». 7 кроків роботи на прикладі одного замовлення
- 187. Статьи, ... Фахівці компанії Num8erz презентували українським ритейлерам та виробникам унікальний сервіс Num8erz.InsightsPanel, який не має аналогів на ринку
- 188. Статьи, ... Як влаштована логістика контейнерних перевезень
- 189. Статьи, ... Quantum International та Kapelou на найбільшій логістичній конференції в Польщі — Trendownia 2023
- 190. Статьи, ... «АТБ» і Duracell розвивають спільний проєкт з утилізації батарейок
- 191. Статьи, ... ТМ «Ласунка»: Кризові часи не стали перепоною для розвитку компанії
- 192. Статьи, ... Огляд сирних просторів магазинів Італії та Нідерландів
- 193. Статьи, ... XXVIIІ Всеукраїнський День Логіста: Рішення в ланцюгах постачання
- 194. Статьи, ... Імпорт і експорт авіавантажів
- 195. Статьи, ... Девелопер Alterra Group побудує під Львовом бізнес-хаб PROSTIR (11 126 м2). Що там буде?
- 196. Статьи, ... Як виготовити цільнозерновий хліб, який закохає в себе сучасного споживача? Власними секретами діляться технологи ТМ «Рум’янець»
- 197. Статьи, ... Як розширити смакові вподобання споживачів: AZNAURI запустив нові смаки благородного напою
- 198. Статьи, ... Відкриття нового супермаркету: створення ефективної сирної вітрини
- 199. Статьи, ... «Волинський бровар»: Ми не конкуруємо з масовим пивом, а просто робимо свою справу
- 200. Статьи, ... Як запустити інноваційний продукт на українському ринку — досвід бренду суперфуду «Flakes»




