Результаты поиска
- 21. Новость ISTOK PACK переможець Національної премії PRIVATE LABEL AWARD-2025 у номінації «Найкращий сервіс для ритейлерів»
- 22. Новость BAUM PHARM - переможець Національної премії PRIVATE LABEL AWARD-2025 у номінації «Креативний проєкт ВТМ»
- 23. Новость НАША СИЛА UAlkaline переможець Національної премії PRIVATE LABEL AWARD-2025 у номінації «Кращий дизайн упаковки Private Label»
- 24. Новость ТОВ «Аква Косметикс Груп» переможець Національної премії PRIVATE LABEL AWARD-2025 у номінації «Надійний партнер Private Label»
- 25. Новость Fozzy Group - переможець Національної премії PRIVATE LABEL AWARD-2025 у номінації «Прорив року у ВТМ»
- 26. Новость Listex на PrivateLabel&FMCG Master: інновації, партнерство, лідерство
- 27. Новость Мережа TA-DA! визнана «Вибором споживача» на PrivateLabel Award-2025
- 28. Новость Поділилися досвідом та отримали визнання: EVA на PrivateLabel&FMCG Master-2025
- 29. Новость Костянтин Жук та Альона Штанько (METRO Україна) на PrivateLabel&FMCG Master-2025: Як ми будуємо ефективне партнерство з виробниками ВТМ
- 30. Новость Цифровізація логістики: виступ Ярослава Дроздовського (ГС «ЕПАЛ Україна») на PrivateLabel&FMCG Master-2025
- 31. Новость Ольга Момчилович (мережа магазинів «ЛотОк») на PrivateLabel&FMCG Master-2025: Розширення продуктової лінійки власної торгової марки
- 32. Новость Сергій Бутенко (ТОВ «ПРОКОМ») на PrivateLabel&FMCG Master-2025: Як впровадження BAS ERP за технологією ТШВК змінює бізнес-процеси виробників FMCG
- 33. Новость Валентина Малишева (Konica Minolta Ukraine) на PrivateLabel&FMCG Master-2025: Цифрова етикетка як персоналізована розмова із споживачем
- 34. Новость Олексій Шеремет (ТОВ «ФТП») на PrivateLabel&FMCG Master-2025: ВТМ – під ключ. Від пошуку до реалізації
- 35. Новость Дмитро Карпенко (FILLIN UKRAINE) на PrivateLabel&FMCG Master-2025: Навчання лінійного персоналу як конкурентна перевага для Private Label
- 36. Новость Тетяна Хмельницька (Аврора Мультимаркет) на PrivateLabel&FMCG Master-2025: Виклики при масштабуванні та розширенні бізнесу
- 37. Новость Цифрова полиця і вибір покупця: як контент вирішує все — виступ Данила Іванова (Listex) на PrivateLabel&FMCG Master-2025
- 38. Новость Довіра до бренду починається з сервісу: виступ Марії Заяць (ТОВ «Ярофрут») на PrivateLabel&FMCG Master-2025
- 39. Новость Інтелектуальна власність як конкурентна перевага: виступ Ігоря Шевченка (УКРНОІВІ) на PrivateLabel&FMCG Master-2025
- 40. Новость Як створюються смаки, що визначають бренд: Антон Бабич (Асканія-Пак) на PrivateLabel&FMCG Master-2025