Результаты поиска
- 61. Новости компаний Интерьерные решения, или какой должна быть реклама внутри магазина?
- 62. Новости компаний Програма для автоматизації торгівлі AinurPOS: ідеальний інструмент для малих та середніх магазинів роздрібної торгівлі
- 63. Новости компаний Швидкість та точність при веденні обліку товарів – це пріоритет розвитку як логістичних та виробничих підприємств, так і рітейлу!
- 64. Новость Дія.Бізнес запустить маркетплейс для підприємців та постачальників ІТ-продуктів
- 65. Новость Зручний зворотній зв'язок та реальні оцінки: Аврора запускає опитування в магазинах
- 66. Новость Кешбек за придбання українського: проєкт «Аврори» та «Абанку» за підтримки VISA діє та дає результати для економіки країни
- 67. Новость Мережа аптек 9-1-1 і Art Nation Loyalty провели найкращу trade-маркетингову кампанію запуску нового продукту у 2023 році
- 68. Новость Виробник платіжних терміналів Ingenico йде з росії
- 69. Новость Aldi Süd модернізує касові зони в німецьких магазинах
- 70. Новость В Україні запрацювали нові правила для операцій із платіжними картками
- 71. Новость Заснований Кейт Хадсон бренд Fabletics крокує Європою
- 72. Новость Популярний серед логистів тренінг ""Складська логистіка + автоматизація (демонстрація обладнання)"
- 73. Новость Тренинг «Микро-мерчандайзинг и эффективное управление торговым пространством» от тренера тренингового центра TradeMaster Жанны Еникеевой, 29-го апреля!
- 74. Новость Мережа MOYO першою на ринку електроніки та побутової техніки впроваджує Checkbox-online
- 75. Новость Телефон стає терміналом: Даринок впроваджує інноваційну систему оплати
- 76. Новость Маркет-молл «Дарынок» продлевает график работы в будние дни
- 77. Новость Сеть “АТБ” совместно с Art Nation Loyalty запустили геймифицированную акцию лояльности с дополненной реальностью
- 78. Новость Владельцы карт Приватбанка смогут снимать наличные в кассах магазинов
- 79. Новость Украинцы выбирают цифровые и бесконтактные оплаты как наиболее удобные и безопасные — эксперты Mastercard
- 80. Новость Объемы безналичных оплат товаров во время карантина выросли на 10%




