Результаты поиска
- 81. Статьи, ... XII щорічна конференція Food & NonFoodMaster-2021 і CatManMaster-2021: «Restart у партнерстві рітейлерів і постачальників»
- 82. Статьи, ... Боятися не варто боротися: прихід Lidl на ринок України
- 83. Статьи, ... Big Trade-Marketing Show-2023: Моменти істини – подія року для трейд-маркетологів України
- 84. Статьи, ... XІV щорічна конференція Food & NonFoodMaster-2023: Best experience співпраці ритейлерів і постачальників. Новий рівень українського бізнесу
- 85. Статьи, ... Як запустити інноваційний продукт на українському ринку — досвід бренду суперфуду «Flakes»
- 86. Статьи, ... PrivateLabel-2023: Нові вектори в розвитку ВТМ — український і зарубіжний досвід
- 87. Статьи, ... Відмова від поліетилену — головний тренд світового ринку пакування, — Дмитро Базаров, генеральний менеджер Rendpacoeco
- 88. Статьи, ... Олексій Соболєв: Українська продукція повинна стати знаком якості на міжнародному ринку
- 89. Статьи, ... Перша домедична допомога: важливі навички під час війни. Досвід Компанії ВБА та співпраця з волонтерами
- 90. Статьи, ... Як штучний інтелект допоможе рітейлерам України у 2025: розповідаємо на прикладах
- 91. Статьи, ... YEDNIST` GROUP: шлях до лідерства в зообізнесі України
- 92. Статьи, ... Від Ready-to-cook до Ready-to-eat: стратегія розвитку компанії Bakery Food Investment
- 93. Статьи, ... HoReCaMaster Hub 2025 – Інновації та Тренди Готельно-ресторанного Бізнесу України
- 94. Статьи, ... Оптимізація ланцюга постачань в умовах нестабільності: як компанія «Євромікс» будує майбутнє логістики
- 95. Компания Эко Маркет