23 квітня 2019

Інтерв'ю директора з маркетингу компанії KERNEL Інни Тохтарової

Інтерв

6875

Восени 2018 року корпорація KERNEL випустила новий продукт - вітамінізовану соняшникову олію ТМ "Щедрий Дар". Інноваційний для нашого ринку продукт було створено за підтримки одного з найбільших світових промислових концернів BASF.

В унікальному інтерв'ю керівник відділу маркетингу компанії KERNEL Інна Тохтарова поділилась своїм баченням процесів, які відбувались в корпорації у зв'язку з виходом нової соняшникової олії.

- Восени 2018 року Ви випустили на український ринок новий продукт – вітамінізовану соняшникову олію ТМ «Щедрий Дар». Це інноваційне рішення. Що Вас надихнуло?

- Нас «надихнула» статистика. 80% українців страждають на нестачу вітаміну D, а 24% дошкільнят потребують додаткових джерел вітаміну А. Оскільки турбота про здоров’я українських сімей є однією із цінностей нашого бренду, ми шукали можливості зробити харчування українців більш збалансованим і корисним.

У світі цю проблему вже давно успішно вирішують за допомогою фортифікації. Це коли продукти харчування додатково збагачують вітамінами і мікроелементами. Процес фортифікації досить простий і не надто дорогий.

В Україні такого ще ніхто не робив. ТМ «Щедрий Дар» -  національний  бренд, що входить у трійку лідерів ринку з виробництва олії в Україні, тому ми вирішили стати першопроходьцями у фортифікації.

Впродовж 2 років ми працювали над проектом. Готували технічну документацію, добирали концентрацію вітамінів, перевіряли, що відбувається з нашим продуктом після додавання вітамінів, встановлювали строки придатності, досліджували, чи витримують вітаміни температурні зміни.

І ось минулого літа в Україні з’явилася перша рафінована вітамінізована олія, збагачена вітамінами А, D і Е. Інноваційний для нашого ринку продукт було створено за підтримки одного з найбільших промислових концернів BASF – визнаного міжнародного експерта в області фортифікації продуктів харчування.

- Влітку на Сорочинському Ярмарку Ви вперше представили ринку новий продукт – вітамінізовану олію ТМ «Щедрий Дар». Чи виріс з того часу попит на нього?

- Однозначно цікавість є. Ми зробили все можливе, щоби охопити якомога більше людей, залучивши соцмережі та телебачення. Цей продукт інноваційний для України, а людям завжди цікаво спробувати щось нове. До того ж вартість олії не змінилась принципово.

- В основу нової для України технології – фортифікації – ви поклали міжнародний досвід? Чому вибрали саме концерн BASF для співпраці в цій сфері?

- Ми обирали з-поміж 5 претендентів. Промисловий концерн BASF має потужний досвід реалізації подібних проектів у всьому світі. До того ж, вони єдині з розумінням поставилися до то, що в нас був брак досвіду у цій сфері, і надали нам цілковиту підтримку та чітку методологію.

Ми продовжуємо співпрацю із BASF і розглядаємо можливість використання фортифікації у виробництві іншої нашої продукції.

- Від чого відштовхувались, обираючи вітамінний комплекс для соняшникової олії?

- Знову ж таки від статистики і потреб українців. Ми збагатили соняшникову олію вітамінами А, D і є природний вміст вітаміну Е.

Вітамін А відіграє найважливішу роль в організмі людини. Має величезний вплив на зір людини, бере участь у створенні зорового пігменту, зміцнює кістки й «турбується» про стан волосся та шкіри.

Вітамін D допомагає кальцію засвоюватися в організмі і відповідає за міцність зубів і кісток. Саме групи вітаміну D забезпечують засвоєння кальцію і фосфору з продуктів харчування і беруть участь в регуляції обмінних процесів організму.

Вітамін Е сильний антиоксидант, який допомагає зберегти молодість шкіри. Цей вітамін сприяє збагаченню крові киснем і зміцнює серцеву мускулатуру, даруючи бадьорість.

- В основному рафіновану олію купують для смаження. Чи не втрачаються вітаміни у процесі термообробки?

- Нас дуже турбувало це питання, і тому ми дуже ретельно його досліджували. Нас цікавило, чи витримують вітаміни температурні зміни. Сьогодні ми можемо впевнено сказати, що після 1-го циклу смаження при температурі 180 градусів Цельсію, вітаміни зберігаються на 90%.

- Яку мету ви ставите перед собою, запускаючи новий продукт?

- Ми прагнемо, щоб наші сім’ї отримували збалансоване харчування, а наш продукт був доступним споживачеві, тому сьогодні він представлений в усіх основних торгових мережах України.

Ми спростили процес отримання додаткових вітамінів А, D і Е. Можна просто готувати на нашій вітамінізованій олії «Щедрий Дар».

Ми хочемо, щоби люди навчились сприймати додаткове збагачення вітамінами, як щось природне, тому багато розповідаємо про це в соціальних мережах.

Читайте также: Гибкость и быстрота в применении новых процессов – важное качество игрока рынка

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 


 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua  

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від спаму

Повідомлення*