Інтерв'ю директора з маркетингу компанії KERNEL Інни Тохтарової
Восени 2018 року корпорація KERNEL випустила новий продукт - вітамінізовану соняшникову олію ТМ "Щедрий Дар". Інноваційний для нашого ринку продукт було створено за підтримки одного з найбільших світових промислових концернів BASF.
В унікальному інтерв'ю керівник відділу маркетингу компанії KERNEL Інна Тохтарова поділилась своїм баченням процесів, які відбувались в корпорації у зв'язку з виходом нової соняшникової олії.
- Восени 2018 року Ви випустили на український ринок новий продукт – вітамінізовану соняшникову олію ТМ «Щедрий Дар». Це інноваційне рішення. Що Вас надихнуло?
- Нас «надихнула» статистика. 80% українців страждають на нестачу вітаміну D, а 24% дошкільнят потребують додаткових джерел вітаміну А. Оскільки турбота про здоров’я українських сімей є однією із цінностей нашого бренду, ми шукали можливості зробити харчування українців більш збалансованим і корисним.
У світі цю проблему вже давно успішно вирішують за допомогою фортифікації. Це коли продукти харчування додатково збагачують вітамінами і мікроелементами. Процес фортифікації досить простий і не надто дорогий.
В Україні такого ще ніхто не робив. ТМ «Щедрий Дар» - національний бренд, що входить у трійку лідерів ринку з виробництва олії в Україні, тому ми вирішили стати першопроходьцями у фортифікації.
Впродовж 2 років ми працювали над проектом. Готували технічну документацію, добирали концентрацію вітамінів, перевіряли, що відбувається з нашим продуктом після додавання вітамінів, встановлювали строки придатності, досліджували, чи витримують вітаміни температурні зміни.
І ось минулого літа в Україні з’явилася перша рафінована вітамінізована олія, збагачена вітамінами А, D і Е. Інноваційний для нашого ринку продукт було створено за підтримки одного з найбільших промислових концернів BASF – визнаного міжнародного експерта в області фортифікації продуктів харчування.
- Влітку на Сорочинському Ярмарку Ви вперше представили ринку новий продукт – вітамінізовану олію ТМ «Щедрий Дар». Чи виріс з того часу попит на нього?
- Однозначно цікавість є. Ми зробили все можливе, щоби охопити якомога більше людей, залучивши соцмережі та телебачення. Цей продукт інноваційний для України, а людям завжди цікаво спробувати щось нове. До того ж вартість олії не змінилась принципово.
- В основу нової для України технології – фортифікації – ви поклали міжнародний досвід? Чому вибрали саме концерн BASF для співпраці в цій сфері?
- Ми обирали з-поміж 5 претендентів. Промисловий концерн BASF має потужний досвід реалізації подібних проектів у всьому світі. До того ж, вони єдині з розумінням поставилися до то, що в нас був брак досвіду у цій сфері, і надали нам цілковиту підтримку та чітку методологію.
Ми продовжуємо співпрацю із BASF і розглядаємо можливість використання фортифікації у виробництві іншої нашої продукції.
- Від чого відштовхувались, обираючи вітамінний комплекс для соняшникової олії?
- Знову ж таки від статистики і потреб українців. Ми збагатили соняшникову олію вітамінами А, D і є природний вміст вітаміну Е.
Вітамін А відіграє найважливішу роль в організмі людини. Має величезний вплив на зір людини, бере участь у створенні зорового пігменту, зміцнює кістки й «турбується» про стан волосся та шкіри.
Вітамін D допомагає кальцію засвоюватися в організмі і відповідає за міцність зубів і кісток. Саме групи вітаміну D забезпечують засвоєння кальцію і фосфору з продуктів харчування і беруть участь в регуляції обмінних процесів організму.
Вітамін Е сильний антиоксидант, який допомагає зберегти молодість шкіри. Цей вітамін сприяє збагаченню крові киснем і зміцнює серцеву мускулатуру, даруючи бадьорість.
- В основному рафіновану олію купують для смаження. Чи не втрачаються вітаміни у процесі термообробки?
- Нас дуже турбувало це питання, і тому ми дуже ретельно його досліджували. Нас цікавило, чи витримують вітаміни температурні зміни. Сьогодні ми можемо впевнено сказати, що після 1-го циклу смаження при температурі 180 градусів Цельсію, вітаміни зберігаються на 90%.
- Яку мету ви ставите перед собою, запускаючи новий продукт?
- Ми прагнемо, щоб наші сім’ї отримували збалансоване харчування, а наш продукт був доступним споживачеві, тому сьогодні він представлений в усіх основних торгових мережах України.
Ми спростили процес отримання додаткових вітамінів А, D і Е. Можна просто готувати на нашій вітамінізованій олії «Щедрий Дар».
Ми хочемо, щоби люди навчились сприймати додаткове збагачення вітамінами, як щось природне, тому багато розповідаємо про це в соціальних мережах.
Читайте также: Гибкость и быстрота в применении новых процессов – важное качество игрока рынка
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Раздел: Інновації у рітейлі >
Теги: олія, інноваціїї
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар