01 ноября 2021

JUKA в тренді створення тенденцій стимулюючого «обличчя» ритейлу 2022

JUKA в тренді створення тенденцій стимулюючого «обличчя» ритейлу 2022

1484

За останнє десятиліття гравці роздрібної торгівлі приваблювали покупця опрацьовано-розгалуженою асортиментною матрицєю,  ціновими пропозиціями, програмами лояльності, власним виробництвом. Розглядали впровадження власних торговий марок під девізом «компліменту» для покупця та залучали фахівців розважальної сфери для створення емоційної прив’язки відвідувачів. Продукти почали доставляти, каси стали розумними.

Однак, саме в торгових залах шанс впливу на здійснення стихійних покупок задля збільшення продуктового кошику врази відмінний від е-купівлі.  Тож традиційний ритейл продовжує розгалуження та зростання: різні формати (національні, регіональні, локальні), різні спеціалізації (food, non-food) тощо.

Виникає потреба дивувати аби приваблювати.

Стимулювати продаж, «скорочувати» крок покупця до товару,  інформувати про  виробника та його цінність тепер може торгове обладнання. 

Так народилася «JUKA –тенденція»!

Обладнання так само виконує функцію презентації (викладки), так само гарантує збереження продукції завдяки відповідним температурним режимам та технологіям керування вологістю. Однак вже:

- «грає» світлом використовуючи: Fresh meet Led, Milk&Cheese Led,  Bakery Led;

- оздоблюється ступінчатими викладками та перегородками у гастрономічних  вітринах для вирішення завдань мерчандайзингу;

- доповнюється нішами під food-ємності в форматі face-to-face до покупця та ін.

Морозильні скрині та шафи мають  дизайнерське брендування корпусу – вони яскраві та стильні! Вони народжують бажання покупця зазирнути в середину, дають можливість ідентифікувати бренд, вони є локомотивною частиною маркетингу збуду.

Кондитерські вітрини взагалі стають основою інтер’єрного стилю, завдяки виготовленню декоративної панелі з різних матеріалів та можливості її інтеграції в інші вбудови.

Фокус привабливості смаколиків спеціально підсилюється на площі експозиції із  оглядовістю 3600    та деякими «секретиками» які інженери додали в створення цих вітрин аби виникало бажання купувати, коштувати, насолоджуватися.

Корпус гастрономічних вітрин  є носієм дизайнерських рішень, відповідно до моделей. Він ідентифікує колір бренду торгової точки, адже може бути пофарбованим в будь-який колір з палітри RAL.

Вони різноманітні за розмірами,  можуть бути стиковані в лінії; доповнюються кутовим модулем, що  робить їх адаптивними для ритейлу будь-якого формату, стаючи якорем трафіку покупців із розгалуженою асортиментною FMCG-food матрицею без порушень товарного сусідства.

Обличчя ритейлу змінюється, обличчя виробника підсилюється! Товар стає більш спроможним до само продажу та само рекламації. Ця тенденція вже набирає оберти. А бренд JUKA вже розробляє нові опції для подолання  викликів жорсткої конкретності перед якими постануть харчовики.

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*