Як оптимізувати свої товарні залишки в магазинах
У червні 2023 року міжнародна компанія-інтегратор Consulting for Retail успішно завершила проєкт із впровадження рішення SymphonyAI Retail Forecast & Replenishment (F&R) у торговельній мережі Linella. І сьогодні партнери готові поділитися першими підсумками кропіткої, але продуктивної роботи.
Так, попередній аналіз результатів показав, що впровадження системи дало змогу компанії Linella:
1. Оптимізувати товарні запаси в магазинах. Було відзначено позитивний ефект, який система справила на товарні запаси. В одних магазинах було знято «зайвий шар» товарних запасів, який не впливав на продажі, а в інших, навпаки, збільшилася доступність за продаваними позиціями. Це дало змогу не тільки зберегти колишній темп продажів, а за деякими категоріями навіть наростити, а й звільнити частину оборотних коштів і простір у магазині.
2. Зменшити трудовитрати на формування замовлень. Делегування функції зі створення заявки системі (так зване автозамовлення) істотно знизило витрати часу на формування замовлення, звільнивши час персоналу Центрального офісу (ЦО) і керівників магазинів для виконання інших пріоритетних завдань. У ЦО відзначають і зниження помилок, що виникали раніше через ручне формування замовлень. Коригування автозамовлення, звісно ж, присутні, але не перевищують 10% і здебільшого припадають на товари, що беруть участь у Промо.
3. Збільшити доступність товару в торгових точках. Песимістичний підхід до кількості товару, що замовляється, часто зумовлений заходами, що вживаються для зниження кількості списань товарів. Це позначається на доступності та, як результат, призводить до зростання втрачених продажів. Впровадження прогнозування дало змогу знайти потрібний баланс між реальною потребою покупців і вимогами бізнесу. Ще належить підрахувати, наскільки зміна доступності товарів збільшила продажі, але це лише формальність.
4. Підвищити контроль Центрального офісу над процесами, які відбуваються в торгових точках. Централізація замовлень – одне з ключових завдань, що дає змогу ритейлеру контролювати свої залишки та, як результат, впливати на оборотність і доступність. Система надає варіативний прогноз, побудований на історії продажів, що враховує велику кількість факторів впливу, включаючи промоперіоди, що дає зрозумілу картину потреби кожного магазину.
5. Оптимізувати поставки з урахуванням презентаційного запасу. Під час формування замовлення система враховує необхідний презентаційний запас товару на полиці до наступної поставки, що дає змогу уникнути так званих «товарних дір» і поліпшити купівельний досвід.
«Надлишки в товарі або втрачені продажі – це гроші, які могли б бути інвестовані в розвиток бізнесу, підвищуючи його рентабельність. Використання сучасних інструментів прогнозування та управління запасами допомагає бізнесу оптимізувати процеси та ефективно управляти своїми запасами», – прокоментував Олександр Єсипенко, Business Development Manager компанії Consulting for Retail.
Довідка:
Consulting For Retail – міжнародна консалтингова компанія, основними напрямками діяльності якої є розробка власних рішень та впровадження рішень партнерів Enterprise-рівня для автоматизації бізнес-процесів ритейлу, логістики, дистрибуції та виробництва. Команда реалізувала понад 220 проєктів в Україні, країнах Європи та СНД та нещодавно вийшла на ринок США. Активно розвиває нові напрямки діяльності, зокрема, сервіси кібербезпеки Cloudflare та інструмент для автоматизації роздрібного ціноутворення Competera. Всі питання пишіть на пошту info@c4r.eu або заповнюйте форму на сайті c4r.eu для замовлення зворотного дзвінка.
Linella – провідний продуктовий ритейлер у Республіці Молдова. Мережа формату супермаркетів, якою володіє Moldretail Group, налічує близько 200 магазинів по всій країні. Завдяки широкому асортименту та високому рівню обслуговування Linella заслужила довіру мільйонів клієнтів і займає третину ринку організованого ритейлу в Молдові.
Читайте також: Як запустити РЦ за 2 дні та спланувати відкриття наступних об’єктів з урахуванням розвитку торговельної мережі?
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Раздел: Інновації у рітейлі >
Теги: ноивни ритейлу, інновації в ритейлу, автоматизація ритейлу, новини c4r, consulting for retail
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар