29 августа 2018

Ген. директор компанії ПАККО Холдинг Сергій Дружук: «Ми пропонуємо готову модель бізнесу за розумні інвестиції»

Ген. директор компанії ПАККО Холдинг Сергій Дружук: «Ми пропонуємо готову модель бізнесу за розумні інвестиції»

5785

В Україні сьогодні багато успішних компаній та мереж розвивається за допомогою франчайзингу. Дійсно, це є дієвий інструмент популяризації своєї марки та отримання надприбутків за допомогою, знову ж таки, просто свого бренду. Але цей бренд має бути якісним та відомим. Український рітейлер - компанія ПАККО переймає досвід та принципи співпраці на основі комерційної концесії. Зокрема, Генеральний директор Сергій Дружук розповів редакції TradeMaster.UA, що компанія очікує від цього нововведення. 

ТМ: Що дасть компанії ПАККО Холдинг розвиток франшизи?

– Компанія ПАККО Холдинг працює на ринку продуктового рітейлу України понад 22 роки, розвиваючи власні торгові мережі супермаркетів «Вопак» та гуртівень «ПАККО».

За роки своєї діяльності ми відпрацювали ефективну модель управління мультиформатними торговими об’єктами, починаючи від гуртових дискаунтерів і закінчуючи магазинами невеликих форматів. Сьогодні ми готові поділитися цим досвідом з підприємцями, які хочуть розпочати свою власну справу. Тим більше, що досвід ведення франчайзингового бізнесу у нашої компанії є.  Зокрема, під брендом «Вопак» сьогодні працюють шість франчайзингових магазинів у Рівненській та Закарпатській областях.

Розвиток франчайзингу для ПАККО Холдинг  це, у першу чергу, спосіб масштабування нашої успішної бізнес-моделі на новому ринку та укріплення свого іміджу на існуючому. Зокрема, географія продажу франшизи «Вопак експрес» охопить всі західні області та додатково Вінницьку, Житомирську, Київську області та місто Київ.

Окрім того, це перспективна можливість підвищити вартість бізнесу та зміцнити репутацію компанії як сильного гравця на ринку рітейлу. 

Чому у компанії вирішили відкрити франшизу, а не займатися розвитком самостійно?

– Пріоритетними напрямками роботи ПАККО Холдинг є розширення торгових мереж «Вопак» та «ПАККО» за рахунок відкриття нових магазинів, оновлення формату та модернізація діючих об’єктів, ребрендінг частини магазинів у формат експрес-маркет, розвиток франчайзингу та впровадження нових технологій продажів.

Відкриття торговельних точок «Вопак експрес» започатковує новий формат магазинів у новій концепції, і саме під цим брендом ми будемо продавати франшизу.

Як система розвитку бізнесу франчайзинг давно довів свою ефективність, адже він пропонує вигідну співпрацю для обох сторін. Купуючи франшизу мережі «Вопак», франчайзі отримує можливість працювати під уже відомим брендом, що дозволить привернути увагу клієнтів, база яких роками напрацьовувалась франчайзером.  По-друге, франчайзі отримує перевірений досвідом, прибутковий бізнес «під ключ» та всебічну підтримку команди професіоналів у налагодженні усіх бізнес-процесів. По-третє, наші партнери набувають готового досвіду, який допоможе знизити ризики нового підприємства та гарантує успіх проекту.

Варто зазначити, що паралельно з розвитком франчайзингового напрямку ми працюємо над оновленням формату та модернізацією діючих об’єктів, проводимо ребрендінг частини магазинів у експрес-маркети. «Вопак експрес» – це якісно новий формат наших магазинів у новій концепції і саме під цим брендом ми будемо відкривати як власні торгові точки так і франчайзингові об’єкти.

Сьогодні ми готові надати своїм партнерам всі інструкції та максимальну підтримку, так як зацікавлені в прибутковості справи.

Наскільки зараз актуально розвивати франшизу у сфері продуктового ритейлу?

– Сьогодні на ринку продуктового рітейлу спостерігається поступовий ріст, адже економіка України відновлюється.  У  зв’язку з цим підприємці готові вкладати інвестиції та розпочинати власний бізнес, а франчайзинг завжди був цікавий як простий та вигідний страт для цього. Відкриття продуктового магазину залишається однією з кращих ідей для малого бізнесу.

Поряд з тим, західний регіон є одним із найперспективнішим для розвитку роздрібної торгівлі в найближчій перспективі. Незважаючи на зростаючу конкуренцію, концентрація продуктових магазинів тут доволі невисока, в той час як  купівельна спроможність громадян завдяки “заробітчанству” забезпечує достатньо високий попит.

Сама ж перспектива відкриття мінімаркетів (до 200 м.кв.) є економічно привабливою, оскільки під магазин невеликого формату значно легше знайти приміщення, у них невеликий термін окупності та повернення інвестицій. Крім того, в основі формату «експрес- магазин» та  «магазину біля дому»  вже закладена висока ступінь лояльності споживачів за рахунок локації.

У нашому франчайзинговому пакеті ми пропонуємо формат магазинів «Вопак експрес». Це невеликі за площею торгові точки до 250 квадратів, розраховані на швидку та комфортну покупку з оптимальним і найнеобхіднішим асортиментом продуктів до 3000 найменувань, з зонами food-to-go, кава з собою та додатковими сервісами.

Як показує аналіз ринку, у цьому форматі, окрім франшизи «Наш Край», практично відсутній організований роздріб. Це надає нам значні переваги перед неорганізованим рітейлом.

По-перше, ми надаємо нашим партнерам-франчайзі вигідніші умови по вхідних цінах на товар, налагоджену систему логістики, підбираємо асортимент, гарантуємо високу окупність проекту, надаємо маркетингову підтримку та юридичний супровід, системи управління та навчання персоналу. Це ті напрямки, над якими ми постійно працюємо та вдосконалюємо, а отже франшиза «Вопак експрес» буде цікава для потенційного партнера привабливими перевагами, які ми пропонуємо.

Скільки коштує франшиза?

 Компанія ПАККО Холдинг пропонує потенційним партнерам-франчайзі лояльні та конкурентні умови франшизи «Вопак експрес» з максимально високою агентською винагородою за цілком розумні інвестиції. Сума початкового капіталу розраховується відповідно до торгової площі об’єкту. В середньому розмір інвестицій в один метр квадратний складає від 8000 тисяч гривень. Розмір роялті становитиме 1- 1,2 % від місячної валової виручки.

Сьогодні ми маємо можливість та ресурси спільно з партерами- франчайзі інвестувати в розвиток нового формату магазинів з метою формування стабільного попиту на ексклюзивну франшизу «Вопак експрес», яка забезпечить нашим партнерам оптимальну окупність капіталовкладень та  гарантований приріст фінансових показників обом сторонам.

Довідка ТМ:

ПАККО Холдинг - один з найбільший операторів на ринку українського рітейлу, працює у дев‘яти областях Західної України. В інвестиційний портфель компанії входять торгові мережі супемаркетів «Вопак» (66 магазинів, з них шість працюють на умовах франчайзингу) та гуртівень «ПАККО» (12 магазинів). На даний час в мережі «ПАККО Холдинг» працює понад 2500 співробітників.

Мережа «Вопак» - українська мережа роздрібної торгівлі, один із основних активів компанії «ПАККО Холдинг» (Луцьк). Мережа представлена у двох форматах: супермаркет та експрес-маркет. Станом на 1 серпня 2018 року мережа нараховує 66 торгових закладів у 9 областях України ( 6 магазинів працює на умовах франчайзингу).

Читайте также: ExpoUniverse – международная «выставочная онлайн-интеграция» на пути к успеху

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA

КАЛЕНДАРЬ КОНФЕРЕНЦИЙ ТМ 2018

ЖУРНАЛ PRIVATE LABEL 2018

КАТАЛОГ КОМПАНИЙ ТМ

НОВОСТИ

СТАТЬИ

ВИДЕО

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

Раздел: Интервью >

Теги:

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*