SAVSERVICE: нові підходи до розвитку дистрибуції
На початку 2021 року FMCGринок України облетіла новина, що компанія SAVSERVICEстала єдиним партнером-дистриб’ютором Procter&Gambleв Україні. Відкривши одразу 9 філій в Східній та Центральній Україні, SAVSERVICEстала національним дистриб’ютором з покриттям понад 30 тисяч торгових точок.
TradeMaster.UA поспілкувався на тему того, як компанії вдається досягати результатів у кризовий час, із Романом Вереничем, генеральним директором SAVSERVICE, та Юрієм Струсевичем, директором з продажів напрямку Procter&Gamble в SAVSERVICE.
«Завдяки відкриттям нових філій ми збільшили наш об’єм продажів та в той же час змогли втримати операційні витрати в межах планових показників. Швидко адаптуватися й ефективно працювати з перших днів запуску територій нам допомагають чіткі бізнес процеси, професійні люди та технології, що ми впроваджуємо в ключових функціях» - говорить Юрій Струсевич.
Одним зі своїх факторів успіху компанія вважає потужну команду й ефективний процес управління змінами, започаткований ще декілька років тому.
За словами Романа Веренича, для того, щоб давати додаткову цінність партнерам і бути провідним дистриб’ютором в Україні, необхідно планувати, яким буде ринок через 3-5 років, і вже сьогодні впроваджувати технології та проекти, що нададуть конкурентні переваги в майбутньому.
Останні роки SAVSERVICE багато працює над IT-проектами в продажах та логістиці, такими як: планування товарного запасу й автоматизація замовлень, WMS, TMS, управління промо-фондами, e-commerce проекти й інші, які дають можливість якісно управляти витратами та розширювати канали збуту.
Одним із таких проектів є b2b marketplace iOrder (iOrder – В2В-маркетплейс для замовлення продукції торговими точками у виробника/дистриб’ютора – ред..), першим клієнтом якого SAVSERVICE став ще у 2018 році.
«Я бачу великий потенціал у даному напрямку. У той час, коли мережевий рітейл займає все більшу долю ринку, на мою думку, виробники та дистриб’ютори мають надати можливість малому та середньому рітейл-бізнесу паритетні умови для розвитку. У цьому полягає політика промо-планів та ініціативних програм, що ми запускаємо з нашими партнерами-виробниками, а iOrder – це інструмент, який забезпечує інформування клієнтів і роботу з асортиментом в одному місці.
Ми ще кілька років тому побачили тенденцію до більшого використання інтернет-технологій роздрібними клієнтами, і карантинні обмеження 2020-2021 років тільки посилили цей тренд. Думаю, через 5-7 років онлайн-замовлення стане основним способом прийому замовлень товару дистриб’юторами» - говорить Роман Веренич.
«Не використовуючи інтернет як ще один канал продажів, дистриб’ютор починає втрачати об’єм продажів і цільову аудиторію, яка вже перейшла в онлайн. Для прикладу – за перший квартал по новим філіям ми отримали більше 2 млн грн. продажів через iOrder» - додає Юрій Струсевич.
У компанії вірять, що системність та постійний пошук і впровадження кращих рішень дають ту ключову ринкову перевагу, що допомагає розвивати бізнес та довготривале партнерство з виробниками та клієнтами.
Компанія SAVSERVICE:
Гаряча лінія:
(044) 490-97-71
(044) 490-97-70
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Раздел: Інтерв'ю >
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар