Логістика за умов карантину: як пандемія COVID-19 вплинула на роботу транспортних компаній
Світове поширення корона вірусної інфекції вже зробило світ таким, яким ми ніколи не бачили. Багато підприємств у нових умовах суворих обмежень припинили свою діяльність, а іншим довелося шукати нові способи ведення бізнесу. Ланцюгова реакція зачепила й ті компанії, робота яких не підпадає під обмеження.
Окрім суто економічних проблем, підприємства були змушені вживати заходи, скеровані на безпеку працівників, а частину персоналу переводити на дистанційну роботу.
Директор транспортно-експедиційної компанії БН-Груп Тарас Ногаль розповідає, як його бізнесу вдалося впоратися з новими викликами.
- Поділіться досвідом, як БН-Груп змогла оптимізувати роботу з початком карантину?
- Сьогодні коронавірус суттєво змінив життя кожної окремої людини і нашого суспільства в цілому. Введений в Україні карантин у прямому розумінні змусив майже всі підприємства, за можливістю, перейти на віддалений та дещо не звичний режим роботи.
Велика кількість обмежень, пов’язаних із цим, суттєво позначилась і на роботі нашої компанії.
Частина колег, на підтримку протиепідеміологічних заходів, пристали на пропозицію піти в незаплановані відпустки, деякі наші фахівці працюють віддалено з дому.
Головна складність для віддалених працівників пов’язана з важкістю сконцентруватися на роботі в оточені їх близьких, дітей, домашніх улюбленців та наявності холодильника й телевізора поряд. Не може частково не впливати на роботу і настрій працівників, адже всі ми постійно знаходимося в інформаційному просторі, який все більше оточує нас негативними подіями та статистикою.
І тому важлива задача керівників, окрім контролю ефективності роботи працівників, - підтримувати позитивний настрій в команді віддалено.
- Які санітарні дії Ви проводите на підприємстві для захисту працівників?
Задля захисту здоров’я працівників нашої компанії ми впровадили дотримання посилених санітарно-гігієнічних норм, а саме:
- щогодини проводимо дезінфекцію поверхонь офісного обладнання, інвентарю тощо;
- усіх працівників забезпечили засобами індивідуального захисту (масками, одноразовими рукавичками тощо.);
- влаштували щогодинне провітрювання приміщень;
- наприкінці робочого дня проводимо обов’язкове генеральне прибирання всіх приміщень та офісного обладнання з використанням миючих та дезінфікуючих засобів.
- Як наразі йдуть справи на митниці? Яким чином Вам вдається виконувати обов’язки перед клієнтами в такій непростій ситуації?
- Встановлені обмеження при перетині кордону не стосуються здійснення міжнародних вантажних перевезень. Здорова економіка, стабільне постачання різної групи товарів, сировини і критичного імпорту, виконання експортних та імпортних контрактів допомагають забезпечувати виконання соціальних функцій і державі, і свідомому бізнесу.
Імпортери й експортери, як і раніше, зможуть пройти митний контроль на одному з пропускних пунктів у межах однієї митниці, зазначеної в декларації. Наприклад, вантаж, який прямував на ПП "Шегині", зможе заїхати/виїхати через ПП "Краківець" Галицької митниці. Для вантажів, які вже перебувають у дорозі, важливо відстежувати ситуацію на пунктах пропуску і завідома спрямовувати їх на головні ПП в межах однієї митниці.
Також слід звернути увагу на те, що пункти пропуску можуть закриватися не лише українською стороною. Інші держави також можуть припинити рух через певні ділянки кордону. Тому доцільно відслідковувати заходи із запобігання поширення інфекції, до яких вдаються інші країни. Це допоможе виключити ситуації, коли вантаж успішно перетнув кордон України, але не зміг пройти митний контроль сусідньої країни, опинившись на нейтральній смузі на невизначений час.
- Чи відбулися якісь глобальні зміни в роботі Вашої компанії?
- Глобально не змінилося нічого. Хоча зменшення обсягів імпорту та експорту добре відчувається - це спричинено зменшенням обсягів виробництва й торгівлі або навіть повною зупинкою діяльності деяких наших клієнтів як в Україні так і в країнах ЄС.
Але з початком світової кризи та карантину, пов'язаного з короно вірусом, у нас з’явилися й нові клієнти, які самі звернулись до нас. Робота над розширенням клієнтської бази триває постійно.
Ми проаналізували свій бізнес і перейшли з річного на щомісячне планування бюджету, вдались до певних антикризових заходів.
- Як загалом змінилася ситуація на ринку логістики за Вашим відчуттям?
- Введення карантину й посилення заходів безпеки через поширення коронавірусу змусило бізнес переглянути звичні графіки роботи й швидко перелаштуватися. Наразі доставка вантажів здійснюється за звичними графіками, однак зміни в роботі логістичних і транспортних компаній також відбуваються - це пов’язано зі зменшенням обсягів перевезення товарів як в режимі експорту, так і імпорту, збільшенням черг на кордонах. Перш за все це стосується підвищених заходів профілактики і попередження розповсюдження вірусу.
- Чи плануєте Ви щось змінювати найближчим часом у свій роботі, послугах, що надаєте?
- Зараз вкрай важливо бути зібраними, зберігати спокій, а завдання кожного керівника – наскільки можливо, убезпечити працівників.
Окремо хочу висловити велику повагу та вдячність водіям-міжнародникам які забезпечують безперебійну доставку товарів, незважаючи на загрозу зараження вірусом, працюють і роблять свою справу.
Мийте руки та будьте здорові! BN-Groupз вами!
ТЗОВ "БН-ГРУП"
79041 Україна Львів,
вул. Героїв УПА 73, корпус №4, а/с 11186.
Тел. +38 093-79-53-738
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Раздел: Логістика >
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар