22 грудня 2022

10 лютого відбудеться конференція Big Trade-Marketing Show-2023: Моменти істини – must-visit подія для трейд-маркетологів України

10 лютого відбудеться конференція Big Trade-Marketing Show-2023: Моменти істини – must-visit подія для трейд-маркетологів України

5272

10 лютого 2023 року на щорічній конференції Big Trade-Marketing Show-2023: Моменти істини сьогодення зберуться понад 300 учасників, щоб обговорити тренди та тенденції розвитку трейд-маркетингу.

Лейтмотивом програми Big Trade-Marketing Show у 2023 році стали ключові та найактуальніші світові та локальні тренди у трейд-маркетингу.

Партнери конференції 

Партнер з лояльності Art Nation Loyalt

Партнер з мерчендайзингових рішень – OUTFORZ  

Партнер з автоматизації та консалтингу - Consulting for Retail

Партнер з стимулювання продажів - Pepsell

Трансформаційний Партнер – YouCoach  

Партнер кава-брейків - ONE LOVE 

 

Учасники заходу зможуть:

- скласти план з удосконалення роботи власних маркетингових команд;

- перейняти успішний досвід колег;

- отримати практичні кейси та рекомендації найкращих трейд-маркетологів України;

- поринути в атмосферу висококонцентрованого креативного нетворкінгу;

- придбати нових партнерів;

- провести переговори та обговорити найпотужніші колаборації.

І все це – за один день!

Ключові питання конфренції:

- Виклики для трейд-маркетингу в умовах воєнної економіки, які зміни відбулись в просуванні товарів.

- Як змінилася поведінка покупців та як вибудовувати з ними комунікацію в умовах великої трансформації суспільства.

- Як використовувати штучний інтелект для створення персоналізованих пропозицій у сучасних умовах

- Ефективні нецінові промо. Нестандартні альтернативи знижкам за обмеженого бюджету на просування.

- Які промо та акційні пропозиції можуть допомогти збільшити продажі та підвищити лояльність покупців в умовах сьогодення.

- Технології створення висококваліфікованих команд – навчання, кар'єра, нестандартні мотиваційні програми.

- Трансформація в стратегії мерчандайзинга. Ефективне управління торговим простором.

- Підвищення лояльності споживача через персоналізацію клієнтського досвіду.

- Нові можливості і цифрові інструменти маркетингу в ритейлі.

- Стратегії та алгоритми просування товарів на маркетплейсах

- Практики управління асортиментом в умовах кризової ситуації.

Спікери конференції:

    • 1 - Катерина Калюжна, Senior Research Executive, Brand Guidance Kantar Ukraine, – Емоційна складова комунікації. що зараз чекає клієнт?
    • 2 - Марина Забарило, директорка Consumer Panel & Services, GfK Ukraine, – Як змінилася поведінка покупців та як це впливає на ринок?
    • 3 - В'ячеслав Сауц, директор з маркетингу мережі аптек "Подорожник", – Діджиталізація... на часі.
    • 4 -Ірина Громова, Директорка з маркетингу Art Nation Loyalty, - Практики фіджитал для покращення клієнтського досвіду у ритейлі
    • 5 - Ольга Момчилович, директорка з маркетингу "ЛотОК", - Підвищення лояльності споживача через персоналізацію клієнтського досвіду.
    • 6 - Андрій Боровський, керівник відділу маркетингу Хенкель Баутехник (Украина), – Виклики для маркетингу в умовах воєнної економіки.
    • 7 - Максим Незвієцький, віце-директор з маркетингу мережі мультимаркетів Аврора, – Акції лояльності у воєнний період.
    • 8 - Леся Нікуліна, Начальник відділу торгового маркетингу мережі Фокстрот, - Емоційна складова комунікації в умовах воєнної економіки. Як задовольнити очікування клієнта на тор. Майданчику
    • 9 - Ростислав Прядко, Партнер, керівник з розвитку та маркетингу в Pepsell – Нові підходи до стимулювання продажів

       - Недоліки класичного підходу до запуску програми стимулювання

       - Новий підхід з Pepsell

       - Платформа та мобільний додаток

       - Ефект від запуску програми

       - Приклади активностей в магазинах

       - Активності з іншими учасниками

       - Кейси на прикладі BAT, Bic, Samsung, Епіцентр

    • 10 - Марина Вознесенська, Директор з маркетингу мережі магазинів «Експрес Маркет box» - ЕФЕКТИВНІ НЕЦІНОВІ ПРОМО ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ПРОДАЖ ТА ЛОЯЛЬНОСТІ ПОКУПЦІВ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ
    • 11 - Столярук Іван Ігорович, Провідний фахівець з просування та розробки програмного забезпечення OUTFORZ, - PICSELL: ефективне рішення задач по управлінню полицею та командою мерчендайзерів.
    • 12 - Євген Чорний, керівник з продуктів Big Data, Kyivstar, - Тема уточняється
    • 13- Василь Яцишин, Керівник служби торгового маркетингу Кормотех, - Розробляємо ефективну а гнучку програму лояльності. Нові підходи у персональній комунікації. Чому виробник також може мати програму лояльності
  • - В основному з програмами лояльності працюють великі рітейлери. Виробникам важче достукатись до свого клієнта оскільки в нього багато посередників на цьому шляху – дистрибутори, інтернет магазини, роздріб і т.д. Але чи дійсно клієнт виробника тільки кінцевий споживач чи … Поговоримо.
  •  - Чому Кормотех вирішив піти в програму лояльності для продавців свого продукту.
  •  - Як це працює.
  •  - Які переваги.
  •  - Які результати отримав Кормотех.
  •  - Які плани на майбутнє програми лояльності.

У рамках конференції відбудеться виставка товарів – експозиція рішень та послуг для трейд-маркетингу

ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦІЯ

Учасники Конференції, які не зможуть бути фізично присутніми на заході, матимуть доступ до онлайн-трансляції, в якій 3 окремі камери та виділений чат забезпечать повний ефект присутності.

БЕЗПЕКА

У випаду повітряної тривоги учасники Конференції будуть евакуйовані до підземного паркінгу, який пристосований для подібних випадків. Укриття має надійне перекриття з монолітного бетону та обладнане приточно-витяжною вентиляцією й автономним дизель-генератором, санвузлом і кількома евакуаційними виходами.

Умови участі:

Онлайн участь –  4500 грн

Пакет Стандарт 6800 грн
Пакет Бізнес     9900 грн
Пакет Преміум  24 000 грн

Учасникам конференцій TradeMasterGroup надається знижка 10%

*Пакет «Стандарт» доступний лише для компаній виробників, ритейлерів, дистриб'юторів.

Групова участь по пакету Стандарт. Групові ціни без знижок!
4 учасники – 18 700 грн.,
6 учасників – 26 100 грн.,
9 учасників – 36 550 грн.

 

Реєстрація для участі

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua

Раздел: Маркетинг та продажі >

Теги:

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від спаму

Повідомлення*