ТЕРРА – Смак Здорового Життя: Стратегічний Розвиток та Досягнення. Спільний розвиток з TradeMaster

Компанія "ТЕРРА" була заснована в 1998 році та спеціалізується на переробці зернобобових культур для виробництва натуральних круп, пластівців, супів, граноли, та каш із фруктово-ягідними, овочевими та іншими природними добавками. Наш асортимент налічує понад 200 одиниць продукції, і ми постійно працюємо над задоволенням потреб наших клієнтів.
У сезоні 2023-2024 ми випустили три нові смаки каш миттєвого приготування, деякі з яких отримали національні та міжнародні нагороди. Ці новинки розширили наш асортимент, який задовольняє поточні потреби ринку в цій категорії.
Компанія активно брала участь у 2-х етапах проєкту «Підготовка виробників і мереж до сезону 2023-2024 закупівель продуктової галузі України», організованій TradeMasterGroup. Ми взяли участь у навчанні з ведення перемовин та двох конференціях: «DistributionMaster-2023» в жовтні 2023 та «PrivateLabel-2024» у вересні 2024 року.
В рамках першого етапу проєкту на конференції «DistributionMaster» ми знайшли нових партнерів, дізналися про нові тренди та потреби ринку для розвитку напрямку власної дистриб'юції. Під час заходу ми розкрили багато важливих аспектів рітейлінгу, дізнались про потреби та проблеми, з якими зіштовхуються роздрібні торговці. Дізналися про категорії продукції, що набирають обертів і мають великий попит. Як результат - розробка нового продукту. В значній кількості доповідей експерти підкреслювали важливість прозорості партнерських відносин у прагненні до спільних цілей, що є близьким до цінностей нашої компанії. Вислухавши думки і досвід вагомих гравців на ринку, ми розуміємо, що відкритість та довіра - це не лише фундамент, але й майстерність, яка сприяє розвитку взаємовигідних стосунків і спільному успіху. Протягом півтора місяця після ми провели 16 зустрічей із нашими можливими та поточними партнерами та, за такий короткий час, підписали 10 нових контрактів.
Одним із ключових уроків, які ми засвоїли, була важливість правильного ставлення запитань на перемовинах. Ми зосередилися на вивченні потреб наших партнерів, що дозволило нам побудувати глибокий діалог, знайти спільні точки дотику та запропонувати рішення, які відповідають їхнім запитам. Це покращило нашу комунікацію з партнерами та збільшило кількість успішних угод.
На 3-му етапі проєкту – конференції «PrivateLabel-2024» ми спостерігали за зростанням частки власних торгових марок у роздрібних мережах. Співвласник та комерційний директор ТОВ "ТЕРРА" Олександр Ясинський відвідавши захід, акцентував увагу на успіхах та зонах зростання даного напрямку. Тенденція ВТМ набирає обертів, приріст від року до року сягнув загалом по компанії на 10%.
Ми розширили присутність нашої продукції з поточними партнерами, відкрили нові сторони співпраці, розбираючись у важливих питаннях разом.
Зростання кількості мереж за рік дорівнює 11%.
Наша продукція сьогодні доступна в усіх регіонах України в широкому спектрі роздрібних магазинів та мереж по всій Україні. Ви можете знайти наші товари у таких місцях:
- ● Вінницька область: "Аргон", "Малина Маркет", "Україночка", "Українські Товари",
- "Щур"
- ● Волинська область: "Бджілка", "ДАР", "Домашній", "МЕД", "Наш Край", "ОЛІВ'Є",
- "Преміум", "Рідний Край", "Салют", "Там Там", "Торба", "Тростянецькі", "Ультра
- Маркет"
- ● Дніпропетровська область: "Велике пузо", "Демарт", "Варус"
- ● Житомирська область: "Добриня", "Люцина", "Маркет Фреш", "Наш Край",
- "Полісся"
- ● Запорізька область: "Бридж", "Копійка", "Крамниця Добра", "Україночка"
- ● Івано-Франківська область: "Комора", "Тайстра", "Торба"
- ● Миколаївська область: "Міда", "Копійка"
- ● Львівська область: "Близенько", "Є Таке", "Молочні Лани", "ПП Кичма", "Свій
- Маркет", "Торба"
- ● Одеська область: "ВОДОЛЕЙ", "ДВА ШАГА", "Копійка", "КОРОНА - АПЕТИТ",
- "КУРИЛО ГАСТРОНОМ", "Обжора", "ПАРМА", "Таврія Плюс", "Сусіди"
- ● Сумська область: "Наш маркет"
- ● Тернопільська область: "Гадз Європа", "Додому", "Калина", "Комора", "Студія
- М'яса", "Тайстра", "Теко-Трейд", "Торба"
- ● Харківська область: "Класс", "Рост", "Чудо маркет", "Посад", "Восторг", "Баскет",
- "Червоний маркет", "Куркума"
- ● Хмельницька область: "Мрія Сварнік", "Наш Край", "Тайстра", "Тано", "Комора",
- "Тайстра", "Аргон"
- ● Чернівецька область: "Торба", "Добре разом", "Жабка", "Ліга-Прім", "Нива",
- "Сотня", "Тайстра"
- ● Рівненська область: "Наш Край", "Торба"
- ● Закарпатська область: "Алма"
А також у мережах: "Новус Україна", "Метро", "Рулька", "АПЕЛЬМОН", "Кошик", "Копійочка", "Домашній маркет", "Епіцентр", "Розетка", "Економ Плюс», "Лоток"
Розглянути та купити весь асортимент можна на сайті
Щодо планів розвитку, ми прагнемо до сталого зростання у кількох ключових напрямках:
- ● Розширення асортименту: Запроваджуємо нові продукти, включаючи органічні, безглютенові, та з високим вмістом білка.
- ● Розширення географії продажів: Збільшуємо присутність на міжнародних ринках, зокрема, у країнах ЄС.+
- ● Інновації у виробництві: Інвестуємо в сучасні технології для покращення якості продукції та екологічності виробництва.
- ● Цифровізація бізнесу: Розвиваємо електронну комерцію та інтегруємо цифрові інструменти для ефективної роботи з партнерами.
Враження та Висновки від проєкту
Нові партнерства дозволяють нам краще розуміти потреби ринку, впроваджувати нові підходи до формування асортименту, посилювати позиції бренду та розширювати дистрибуцію.
Після участі в декількох заходах в рамках проєкту, ми усвідомлюємо, що успіх досягається не лише через індивідуальні досягнення, але й через колективний вплив на глобальні тенденції. Нетворкінг виходить за рамки обміну контактами та сприяє глибокому розумінню ринкових тенденцій, нових відкриттів та колаборацій.
Шановні партнери!
Запрошуємо Вас взяти участь у столах переговорів під час ХVІ щорічної виставки та конференції Food&NonFood Master & Big Trade-Marketing Show-2025, яка відбудеться 27-28 березня 2025 року у ВЦ «АККО Інтернешнл» (м. Київ, вул. Берестейський, 40-Б).
Це ключова подія для представників рітейлу та FMCG-ринку України, що об'єднає понад 1500 учасників: власників, генеральних директорів, керівників закупівель, маркетингу та продажів провідних компаній.
Чому варто приєднатися?
- - Унікальна можливість для налагодження нових бізнес-зв’язків у форматі "Рітейлер-Постачальник".
- - Спілкування з провідними рітейлерами та постачальниками України.
- - Обговорення ключових питань відновлення бізнесу та сталого розвитку після війни.
- - Участь у заходах, що об’єднують інновації, маркетинг та бізнес-стратегії.
Під час події Ви також зможете відвідати:
- - 130 виставкових стендів найкращих товарів і послуг.
- - Галерею новинок від провідних постачальників України.
- - Big Trade-Marketing Show-2025 із виступами 30 топ-спікерів.
- - Урочисту церемонію нагородження переможців національних премій.
Долучайтеся до головної події року у світі рітейлу та FMCG!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Раздел: Маркетинг та продажі >
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар