28 січня 2020

Експедування вантажів: типові помилки та як їх уникнути

Експедування вантажів: типові помилки та як їх уникнути

4808

У розмові з директором транспортно-експедиційної компанії БН-Груп Тарасом Ногалєм дізнаємося, які підводні камені можуть очікувати власників вантажів, а також про нюанси роботи вантажних експедиторів.

Світ стає дедалі тіснішим, і все більше компаній інтегруються до міжнародної торгівлі. На цьому етапі вони стикаються з питанням транспортування вантажів – питанням, яке кожен вирішує по своєму: одні займаються перевезенням самотужки, але більшість звертається до послуг перевізників або експедиційних компаній.

Звісно, міжнародне експедування вантажів – складна послуга, за якою стоїть купа різноманітних правил, запобіжних заходів тощо.

Незалежно від того, чи ви відправляєте один вантаж на місяць або десятки вантажів на тиждень, ви не застраховані від помилок і прикрих неприємностей, які можуть трапитися, якщо вам не пощастить обрати не надто надійного партнера-експедитора.

Директор БН-Груп Тарас Ногаль ділиться типовими помилками, з якими стикаються підприємці, що відправляють вантажі, та розповідає про складність роботи експедиційної компанії.

Які найпоширеніші помилки роблять ті, хто прагне зекономити на експедиторських послугах і самостійно складає маршрут та перевозить вантаж без участі транспортної компанії?

- Самостійний пошук транспорту часто приводить до: неналежного оформлення товаросупровідних документів (помилок в їхньому оформленні або частково їх відсутності), що спричиняє додатковий і часто довготерміновий простій на кордонах, доволі часто завищеною вартістю перевезення, пошкодженням вантажу або його повною втратою, крадіжкою вантажу.

Терміни доставки є ключовими для міжнародних перевезень. Але оцінити термін доставки самотужки може бути непросто, тому помилки в цьому питанні є досить поширеними серед тих, хто вирішує не звертатися до експедиторів.

Проте, навіть партнерство з експедиційною компанією – їх досить багато на нашому ринку – не гарантує уникнення всіх проблем. При виборі транспортно-експедиційної компанії слід пам’ятати, що не варто орієнтуватися лише на тарифи. Так, вибір компанії з найнижчим тарифом на перевезення може призвести навіть до більш дорожчих проблем, якщо ваш вантаж затримається, буде втрачений, пошкоджений або застрягне на митниці через некомпетентність або брак досвіду експедитора.

Що слід враховувати, щоб уникнути таких проблем?

Найкращий спосіб підтвердити репутації перевізника – вивчити його послужний список. Можна було б сказати, що існує велика різниця між компаніями, які десятиріччя працюють на ринку, і між тими, хто веде діяльність лише кілька років, але довге перебування в цьому бізнесу не обов’язково означає відмінний рівень послуг. Поцікавтесь відгуками клієнтів, і тоді ви впевнитеся, чи дійсно ця компанія зробить те, що обіцяє.

Наскільки часто до вас звертаються клієнти, яких підвів інший перевізник, і їм потрібно завершити транспортування вже відправленого вантажу? Чим ваша компанія може допомогти їм?

Такі ситуації трапляються, хоча й не дуже часто. Зазвичай у такому випадку ми надаємо свій транспорт, в який перевантажуємо вантаж і доставляємо його до клієнта або веземо до себе на склад і в подальшому чекаємо на вказівки від клієнта.

Бувають замовлення, за які ви не беретесь, і з чим це пов’язано?

Так, іноді бувають такі випадки, коли одразу зрозуміло, що вантаж буде проблемний. Наприклад, коли клієнт ставить певні умови – термін доставки, вага вантажу тощо – яких нереально дотриматися, або в нього відсутні необхідні документи. Ми не беремося за такі перевезення, щоб уникнути неминучих конфліктних ситуацій у майбутньому, які можуть відбитися на репутації БН-Груп.

Чи траплялися якісь форс-мажорні ситуації у вашому досвіді з клієнтов по перевезенню, і як вам вдалося їх вирішити?

Звісно, подібні ситуації подекуди трапляються – їх не можна уникнути. Так, у жовтні минулого року в Чеській республіці сталося ДТП за участю нашого перевізника, що перевозив вантаж з України до Франції для одного з наших клієнтів.

Щоб швидко вийти з такої неприємної ситуації і забезпечити вимоги і потреби клієнта, представник БН-Груп негайно виїхав на місце інциденту, ми оплатили всі додаткові витрати, пов’язані з поліцією та складуванням вантажу – він висипався на дорогу та був переміщений на склад дорожньої служби.

Потім вантаж був перевантажений до іншого автомобіля й доставлений до пункту призначення. Часткову втрату вантажу ми компенсували клієнту за власний кошт. Наразі очікуємо повернення коштів від страхової компанії.

Клієнт був приємно вражений швидким вирішенням такої доволі складної ситуації. І це в черговий раз доводить, що співпраця з професійними та надійними партнерами – найкращий спосіб вирішення логістичних потреб клієнта, який залишиться задоволеним навіть попри прикрі інциденти.

З чого почати працювати з вашою компанією, що слід врахувати, як підготуватися?

Клієнту потрібно надати тільки адресу завантаження або розвантаження та контакти менеджера - решту справ ми зробимо самі!

ТЗОВ "БН-ГРУП"

79041 Україна

Львів, вул. Героїв УПА 73,

корпус №4, а/с 11186.

Тел. +38 093-79-53-738

http://bn-group.com.ua/

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

Раздел: Світовий досвід >

Теги:

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від спаму

Повідомлення*