04 червня 2018

GfK Ukraine, Corestone Group та Фонд родини Загорій дослідили ставлення українських дітей до благодійності

GfK Ukraine, Corestone Group та Фонд родини Загорій дослідили ставлення українських дітей до благодійності
1925

Компанії GfK Ukraine та Corestone Group провели дослідження ставлення українських дітей до благодійності та участі у благодійних проектах. Повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на GfK Ukraine.

Ця робота здійснювалася на замовлення Фонду родини Загорій. Дослідження показало, що до благодійності так чи інакше причетні 78% українських дітей. Найбільш активними в цій діяльності є мешканці Києва: 88% маленьких киян коли-небудь здійснювали пожертви. Найменш активні діти зі східних (74%) та південних регіонів (61%), проте відсоток їхньої благодійної активності також вражає. Загалом більше 65% дітей роблять пожертви не рідше, ніж раз на півроку.

Ніколи не жертвують лише 14% малих українців. Найпоширеніший вид благодійної діяльності — давати гроші жебракам на вулиці (44%). Також діти жертвують гроші для незнайомих людей, волонтерів, благодійних об’єднань та інших організацій (36%); дають одяг, продукти, речі та інше майно знайомим людям у скруті (32%); передають кошти для церкви та релігійних організацій (26%). Серед причин, які спонукають дитину до благодійності, з великим відривом лідирує почуття жалю до людини чи тварини (50%).

Вагомими причинами також є власні переконання (17%) та мотивація з боку шкільних вчителів (14%). При цьому батьки частіше спонукають до пожертв хлопців, ніж дівчат; для молодших дітей та мешканців південного регіону велику роль грає авторитет вчителів; а пожертви під впливом телебачення найчастіше з усіх роблять діти заходу.

Середній розмір однієї грошової пожертви — 64 грн. При цьому пожертви більше 250 грн. — рідкість серед дітей. Збільшення доходу дитини на 1 грн. підвищує розмір її пожертви в середньому на 7 копійок. Кошти батьків або інших дорослих жертвують 30% дітей, але діти дають на благодійність і власні кишенькові гроші — таких серед опитаних виявилося 27%. Втім, найчастіше діти жертвують не гроші, а одяг та інші речі (39%).

Інші популярні форми філантропії — благодійні скриньки (37%) та організована здача грошей в школі або гуртку (31%). Основні адресати дитячої допомоги – бійці української армії (36%), діти-сироти (32%) та діти з інвалідністю або важкою хворобою (30%). При цьому українській армії частіше допомагають діти з Києва, заходу, півночі та центру.

Діти з заходу та центру вирізняються допомогою безпритульним людям та тваринам, а дівчата дещо частіше за хлопців допомагають сиротам та безпритульним тваринам. Серед причин неучасті у благодійності на першому місці стоїть недовіра до тих, хто отримує або збирає кошти. На другому місці — відсутність часу або бажання допомагати. Більше 80% дітей знають хоча б одну благодійну організацію.

Найбільш відомими є Товариство червоного хреста України (40%) та Фонд Олени Пінчук (37%). Найчастіше про благодійні організації діти дізнаються з телебачення (47%) та у школі (45%). Основні джерела інформації про благодійність як таку — розповіді в школі (66%), батьки (50%) та телебачення (38%). Говорячи про мету дослідження, засновник фонду Гліб Загорій відзначив: «Навчати людину допомагати ближньому треба з раннього дитинства.

Дослідження показало: маленькі українці небайдужі до проблем інших людей. Але ступінь залучення дітей до благодійності треба підвищувати — працювати з батьками та вчителями, розміщувати інформацію на телебаченні. Благодійність має стати трендом в свідомості молодшого покоління українців». Євгенія Близнюк, СЕО Corestone Group: «Це унікальний проект, що дозволив вивчити серед українських дітей одну з найважливіших європейських цінностей — співчуття. Біля 62% дитячої благодійності спрямовано на допомогу іншим дітям — сиротам чи інвалідам. Що свідчить про усвідомленість вчинків, вони прагнуть допомогти тим, кому найбільше співчувають, порівнюючи з собою. Цю тезу підтверджує й той факт, що 27% дітей роблять пожертви з власних кишенькових грошей». «Тішить, що діти частіше беруть участь у благодійності, ніж дорослі. За останній рік близько 80% дітей брали участь в благодійності, тоді як згідно аналогічного опитування дорослих в обласних центрах цей показник становить 69%, — коментує Інна Волосевич, керівник відділу соціально-політичних досліджень GfK Ukraine. — Але як діти, так і дорослі найчастіше жертвують кошти жебракам, серед яких немало шахраїв — хотілося 3 б, щоб ці кошти жертвувалися надійним громадським організаціям та волонтерам».

Методика дослідження. Кількісне опитування дітей віком 12-17 років репрезентативне дитячому населенню України даної вікової категорії за статтю, віком та регіонами (за винятком непідконтрольних уряду територій). Вибіркова сукупність — 895 респондентів в обласних центрах України, метод — особисте інтерв’ю вдома у респондента, середня тривалість інтерв’ю — 15 хвилин. Опитування проводилося з 7 по 25 березня 2018 року.

Довідка ТМ:

GfK поєднує дані й науку. Новітні дослідницькі рішення дозволяють отримати відповіді на ключові питання бізнесу щодо споживачів, ринків, брендів та медіа – зараз і в майбутньому. GfK, партнер в сфері досліджень та аналітики, обіцяє своїм клієнтам по всьому світу зростання завдяки знанням. Для отримання більш детальної інформації просимо відвідати наш веб-сайт: gfk.com/uk-ua/ або стежити за новинами в Twitter: twitter.com/gfk_ua.

Читайте также: Программа «Fishka. Благотворительность» реализовала первый проект: помощь получили дети из центра «Джерело»

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA

КАЛЕНДАРЬ КОНФЕРЕНЦИЙ ТМ 2018

КАТАЛОГ КОМПАНИЙ ТМ

НОВОСТИ

СТАТЬИ

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

 



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також