10 жовтня 2018

Новий CEO «МЕТРО Кеш енд Кері Україна», нові плани, глобальна підтримка – що чекати від рітейлера в майбутньому (Відео)

Новий CEO «МЕТРО Кеш енд Кері Україна», нові плани, глобальна підтримка – що чекати від рітейлера в майбутньому (Відео)
5643

Новим Генеральним директором (CEO) «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» став Олів’є Ланґле (Olivier Langlet). Пан Ланґле має більш ніж 25-річний досвід у сфері багатоформатного рітейлу, ступінь з міжнародного бізнесу та міжнародних відносин Університету Enseignement Supérieur de Jemeppe (Льєж, Бельгія). Старт його кар'єри відбувся в компанії Carrefour Франція, де він спочатку займав посаду  керівника торгового відділу, а через деякий час став Директором з продажів у Бельгії.

Олів’є приєднується до команди METRO Україна з посади Генерального директора на стажуванні в рамках METRO AG.

На офіційній презентації Олів’є Ланґле, як новий гендиректор розповів про те, який розвиток чекає METRO в Україні в найближчому майбутньому.

Нагадаємо, що в травні, CEO мережі гіпермаркетів METRO Cash & Carry у Словаччині була назначена українка, Юлія Пилипенко.

Допомога підприємцям

Зокрема, він зазначив, що до Дня підприємця, який запровадила компанія METRO в 2016 році і який відзначається щороку другого вівторка жовтня. І  щороку компанія відкриває веб-сайт для В2В клієнтів для того, щоб вони  мали можливість безкоштовно розміщувати певні свої маркетингові матеріали, промо, пропозиції, акції, які діятимуть саме в цей день. Таким чином METRO допомагає підприємцям знаходити в кожному місті якомога більше клієнтів, просуватись та заявляти про себе. Минулого року було зареєстровано близько 1000 подібних пропозицій на цьому сайті.  На сьогоднішній день таких промо-пропозицій вже більше 5000. Більше того, В2В-клієнти, крім змоги просувати свій бізнес, отримують також спеціальні знижки на товари, зокрема на власні торгові марки METRO. До речі, private label наразі перебуває у фокусі компанії і в наступному році асортимент СТМ планують розширити до 1000 позицій.

Розвиток HoReCa

На даному етапі, за словами Олів’є, ключовим напрямком для розвитку є HoReCa, адже Україна має великий потенціал щодо цього, який протягом довгого часу приховувався. Зокрема, спеціально для HoReCa-клієнтів існує флагманський бренд METRO Chef, який розроблено спільно з досвідченими шеф-кухарями (проте звичайні споживачі також можуть його купувати) – це  товари дуже високої якості. У розвитку цього напрямку велику роль грають також і програмні рішення від METRO. Це, зокрема, можливість створення безкоштовного веб-сайту для HoReCa-клієнтів, тобто для готелів, ресторанів, кафе,  які його ще не мають. Всю технічну та фінансову складову з підтримки сайту, хостингу бере на себе METRO. Разом з тим, впроваджується дуже корисний інструмент – онлайн-резервування.


Читайте також: Запуск HoReCa Direct принесло доставке «МЕТРО Кеш энд Керри Украина» плюс 30% клиентов


Система репрайсингу

Паралельно з напрямком HoReCa розвиватиметься також і пропозиція для кінцевих споживачів, адже вони є досить великою аудиторією також. В цьому контексті варто зазначити, що з 2016 року в METRO діє програма репрайсингу: постійно переглядається асортимент, цінова політика, встановлюються знижені ціни, які потім фіксуються. Яскравим прикладом є  макарони Barilla, ціна на які була встановлена в 2016 році і залишається незмінною дотепер, попри інфляцію і загальне подорожчання на роздрібному та оптових ринках. Такий проект торкнеться і інших товарів київської мережі.

Паралельний імпорт

Також глобальною метою компанії є підвищення купівельної спроможності українців. Зокрема для того і встановлюються знижені ціни, вигідні пропозиції і, що вкрай важливо, це підтримка паралельного імпорту на всі групи товарів.  Це означає, що METRO має право без попереднього дозволу дистриб’ютора встановлювати ціну, яка найкращим чином відобразить якість товару і до того ж буде доступною для українського споживача. Така програма в компанії налагоджена з багатьма масштабними українськими рітейларми, зокрема з Fozzy Group, Billa, Novus, Auchan і наразі вже направлено відповідні пропозиції до органів державної влади з метою встановити доступні для українців ціни в імпортному сегменті.

Підтримка українського фермерства та виведення його на рівень експортера

Необхідно зауважити, що METRO також проводить активну освітянську програму для українських постачальників, адже вбачають в них дуже великий потенціал. На відповідних семінарах розповідається про стандарти Європейського союзу, про документацію тощо. Налагоджено співробітництво і з українськими фермерами, які спеціально для METRO і під повним контролем рітейлера вирощують органічну натуральну продукцію для торгової марки «Фермове». Мета цього проекту – вивести українського фермера на експорт, адже METRO Cash & Carry представлений в двадцяти п’яти країнах світу.

Відкриття магазинів формату «сателіт»

Глобальна мета компанії – до 2020 року відкрити до двадцяти магазинів малого формату під брендом «Бери-Вези». Інвестиції в нові магазини складатимуть від 150 до 300 тисяч євро на одну фізичну точку.

З повною прес-конференцією Ви можете ознайомитись у відео:

Читайте также: «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» першою на українському ринку отримала сертифікат якості за стандартом ISO 22000:2005

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

 



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також