30 травня 2019

24 травня відбулася друга зустріч CRM World Club в Києві

24 травня відбулася друга зустріч CRM World Club в Києві
1178

В цей день на дружньому нам майданчику Sam's Steak House Prime зібралося понад 40 професіоналів своєї справи.

Із запрошених гостей на зустрічі були присутні представники компаній Watsons, Kosmo, Plus Market, Магнус, TAS-аптека, Секунда, Ювелірна Карта, Епіцентр, Олді, а також яскраві представники продуктового рітейлу METRO, AUCHAN, NOVUS, Наш Край.

Fashion-рітейл був представлений компаніями: VOVK, ARGO, Bomond, Colins.

Учасники із цікавістю слухали кейси з наочними інформативними прикладами. Про e-mail маркетинг, роботу з мікро-блогерами і соцмережами розповіла Олександра Кузнєцова з MODIS. Сергій Гуменников на прикладі компанії kari розповів про RFM аналіз і сегментування бази даних. Анастасія Козирєва поділилася досягненнями за півроку нової команди компанії Ельдорадо і докладно розкрила кейс про крос-канальну стратегію і роботу з e-mail каналом. Ілля Усович від мережі меблевого гіпермаркету Hoff представив абсолютно свіжий авторський кейс: «Customer journey: вимірюємо і управляємо!». Зустріч пройшла в теплій та затишній атмосфері коктейльного нетворкінгу, учасники дружелюбно обмінювалися думками та ділилися досвідом проведення рекламних кампаній.

Довідка: CRM WORLD CLUB був створений компанією Devino Telecom 4 роки тому, як закритий клуб професіоналів маркетингових комунікацій, де ми зібрали експертів в області лояльності, CRM і CX.

Місія клубу - розвиток персоналізованих комунікацій, застосування найкращих практик, розвиток технологій, обмін досвідом, дружба, врешті-решт, між професіоналами галузі та підвищення ефективності бізнесу, як наслідок.

CRM WORLD CLUB збирається кілька разів на рік на невеликі воркшопи в різних локаціях, де учасники клубу діляться своїми новими напрацюваннями в CRM. Унікальність клубу полягає в тому, що у нас розповідають свої кейси не "балакучі голови», а тільки реально ті люди, які роблять все своїми руками і знають всю інсайдерську інформацію процесів. Це ті люди, які власноруч впроваджували систему або переводили компанію з однією CRM системи на іншу, знають на власному досвіді, які інструменти реально працюють, а які ні.

Ми також запрошуємо закордонних колег на наші зустрічі поділитися своєю експертизою: керівники проектів CRM з IKEA - Israel, HERMES - Great Britain, 888.com - Malta, home24 - Німеччина, Fidor Bank - Німеччина.

Читайте также: Что происходит с украинским потребителем - аналитика компании Kantar

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 


 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

 



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також