09 серпня 2019

"Боржомі" змінює дизайн пляшки

"Боржомі" змінює дизайн пляшки
1931

Знайома всім пляшка знайшла новий дизайн, змінила форми етикеток і зовнішній вигляд ковпачка. Більш того, логотип теж став більш сучасним і виразним. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.

«Вода «Боржомі» з року в рік, від покоління до покоління залишається затребуваною і актуальною, в тому числі завдяки постійним інноваціям, технологічним нововведенням на виробництві та трансформацій у дизайні. Ми уважно відстежуємо всі теперішні візуальні тренди - сучасні кольори, форми, тенденції графічного оформлення і формати упаковки, - коментує Оксана Панкіна, менеджер з маркетингу IDS Borjomi International. - На новому етапі ми пропонуємо подивитися на улюблену воду буквально під новим кутом - етикетка на упаковці повернулася на 90 градусів, змінилися шрифт і стилістика ілюстрації».

«Боржомі» в новому стилі вже доступний споживачам на полицях торгових точок. І, зрозуміло, оновлюючи зовнішній вигляд упаковки, унікальний склад і неповторний смак улюбленої води залишаються незміннимиРедизайн нової пляшки розробляла компанія "Reynolds and Reyner".

Читайте також: ПриватБанк: в июле украинские рестораны получили 1 миллион безналичных чаевых

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також