22 листопада 2019

«Чорна п’ятниця» та «День одинаків»: Продажів більше, ніж на Різдво та у січні

«Чорна п’ятниця» та «День одинаків»: Продажів більше, ніж на Різдво та у січні
1527

Продажі під час тижня «Чорної п'ятниці» вже перевищують доходи Різдва у Великобританії, Франції, Німеччині, Італії, Іспанії, Польщі та Бразилії. «День одинаків» у Китаї – найважливіший період для промо-акцій, оскільки приносить втричі більший дохід, порівняно до середнього тижня, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на дослідження GfK.

Цього року «Чорна п’ятниця» припадає ледь не на останню можливу дату – 29 листопада 2019 року. Дата не лише збігається із днем виплат у багатьох людей, це ще й лише три тижні до католицького Різдва. Відтак у GfK очікують, що «Чорна п’ятниця» 2019 перевершить усі попередні рекорди продажів. В Китаї «День одинаків» (11 листопада 2019 року) – найважливіший період для промо-акцій, що генерує втричі більше доходу, ніж у звичайний тиждень. Інший найважливіший промо-період в Китаї, який має назву «618.JD», завершився з хорошими результатами на початку року, і в GfK очікують, що після «Дня одинаків» в листопаді показники будуть не гірші.

Результати дослідження GfK FutureBuy свідчать, що 42 відсотки споживачів в Європі погоджуються з твердженням, що «В категорії, яку я купую, забагато вибору». В Азіатсько-Тихоокеанському регіоні ця цифра ще вища – 67 відсотків.

Згідно з дослідженням GfK FutureBuy, майже половина (45 відсотків) споживачів в Європі

стверджують, що вони більше, ніж минулого року, порівнюють ціни.

На ринках, де витрати «Чорної п’ятниці» співставні, або перевищують різдвяні, таких, як Велика Британія, Німеччина, Франція, Італія, Іспанія, Польща, Росія та Бразилія, багато виробників та роздрібних продавців концентруються на стратегії преміалізації. Споживачів заохочують до купівлі моделей із кращими характеристиками, замість найдешевших.

В 2018 році, за даними панельного дослідження GfK Point of Sales Tracking, по всій Європі зросли середні ціни продажу, водночас продажі в грошовому вимірі випереджають обсяги у штуках. В Німеччині надзвичайно зросли обсяги категорій техніки та товарів тривалого вжитку (до 65 відсотків порівняно до попереднього тижня). Найбільше у грошовому вираженні зросли категорії телевізорів та смартфонів. На ринках Великої Британії, Польщі та Росії найбільше зростання продемонстрували телевізори із великими екранами та UHD.

Читайте також: Шикуй по-чорному в Чорну П’ятницю з COMFY

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також