У 2019 році "АТБ-Маркет" розширив торговельну мережу на 88 нових магазинів
Корпорація АТБ продовжує посилювати лідерські позиції наринку українського ритейлу. У 2019 році було відкрито 88 нових дискаунтерів. Компанія приділяє окрему увагу розвитку своєї торговельної мережі у Західному та Південному регіонах України, де у 2019 році було відкрито 30 та 15 нових магазинів відповідно, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.
Як позаминулого року, була проведена реконструкція з використанням сучасних європейських технологій ще 41 магазина в різних регіонах країни. Таким чином, загальна кількість торгових підприємств мережі «АТБ-Маркет» збільшилась на понад 8 відсотків у порівнянні з 2018 років та зараз становить 1081 магазин, які розташовані в 276 населених пунктах 24 областей України. Впізнаність логотипу АТБ має загальнонаціональний масштаб, а магазини корпорації стають свого роду брендовим елементом у багатьох містах та селах.
«Стабільне розширення торговельної мережі корпорації АТБ здійснюється на основі розробленої менеджментом довгострокової стратегії, яка передбачає поєднання зростання кількісних показників з впровадженням передових світових технологій, концепцій і практик розвитку формату дискаунтера, а також роботою з підбору, навчання та мотивації кадрів співробітників» - підкреслює генеральний директор корпорації «АТБ» Борис Марков.
Читайте також: У 2019 році корпорація «АТБ» на 34 % збільшила суми сплати податків
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар