Новий СМО VARUS прийшов з digital маркетингу ПриватБанк. Перша вакансія у ритейлі по відеорезюме закрита!
Володимир Соболев має значний досвід роботи у маркетингу. До команди VARUS він перейшов із Найбільшого банку Східної Європи - «ПриватБанк». Там Володимир майже 3 роки займав пост директора по digital-маркетингу, відповідаючи за онлайн-комунікації та нестандартні маркетингові проекти, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.
Володимир закінчив Харківський державний університет, де отримав PhD degree in Economics (Measuring the marketing effectiveness of retailers), та встиг підвищити софт та хард скіллз у Stanford University за спеціалізацією Design Thinking. Його професійний маркетинг досвід становить понад 8 років. З 2014 по 2017 займав керівні посади в маркетингових підрозділах компаній BRANDER та ARTSTEP. Працював з такими брендами, як Shatel, Maxus, EnglishHome й Альфа Банк. Серед кейсів в його портфоліо: створення маркетингових стратегій та запуск кампаній нового типу, реалізація масштабних всеукраїнських і регіональних комплексних digital проєкт.
Зараз модно говорити про Діджитал трансформації і більшість компаній декларують цей напрям в своїх стратегіях. Але, головний індикатор серйозності намірів - не декларації, а люди. Перш за все ТОП-менеджери, які цю стратегію реалізовуватимуть. Дуже важливо аби вони були цифровими. Саме тому, призначення на посаду СМО менеджера з потужним Діджитал-бекграундом є головним доказом розвитку цифрової трансформації VARUS.
“Як відомо, за традицією що заочно склалась у світі ритейлу, директора з маркетингу в ритейл беруть тільки людей зі світу ритейлу. - жартує HRD VARUS Ірина Безлєпкіна. У меседжі з відмови від бумажних відеорезюме, ми прагнули доповнити команду людиною, яка не боїться вийти за рамки звичних форматів.
“Ми дуже раді, що Володимир приєднався до нашої команди. Український ринок ритейлу дає нам безліч можливостей й ми переконані, що завдяки своєму digital-досвіду Володимир допоможе переосмислити підходи в комунікації з Клієнтами” - говорить СЕО мережі Азюковська Наталія.
“Очолити департамент маркетингу VARUS – значний особистий та професійний виклик” - ділиться Володимир. Це завжди круто коли тебе оточують люди, які мотивують, підтримують, надихають та власним прикладом демонструють сильні компетенції у прийнятті стратегічно важливих для бізнесу рішень. В мене багато планів та ідей, які ми почнемо реалізувати вже найближчим часом з маркетинг-командою.
Читайте також: Відтепер VARUS доступний у Apple Business Chat
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар