Гості «Сільпо» тепер можуть зробити онлайн-замовлення й оплатити в супермаркеті вже зібрану покупку
Національна мережа супермаркетів «Сільпо» запускає послугу онлайн-замовлення і самовивозу товарів, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.
Відтепер можна замовити товари на сайті shop.silpo.ua і забрати вже спакований кошик у магазині. В асортименті доступних до онлайн-замовлення і самовивозу товарів близько 2000 позицій, у цьому списку продукти харчування, дитячі та зоотовари, косметика, а також готові страви кулінарії, і він буде розширюватися.
«Ми запустили сервіс «Ми зібрали — ви забрали!», щоб дати можливість гостям вибрати необхідні товари з дому і скоротити час перебування в супермаркеті. Розуміємо, що нині, як ніколи, цей сервіс дуже затребуваний, і ми будемо продовжувати працювати над розвитком інтернет-магазину shop.silpo.ua та зручністю замовлень для наших гостей», — пояснює директор з маркетингу «Сільпо» Катерина Огуряєва.
Послуга «Ми зібрали – ви забрали!» безкоштовна та діє в усіх супермаркетах мережі. Оплата за товари здійснюється на спеціальній касі під час самовивозу.
Усі працівники, які збирають замовлення, забезпечені масками, рукавичками, антисептичними засобами та проходять щоденний температурний контроль.
Читайте також: «Сільпо» виділила 100 млн гривень на боротьбу з коронавірусом
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар