25 ноября 2020

У 2020 році українці в перші дні Чорної п’ятниці купували на 40% більше

У 2020 році українці в перші дні Чорної п’ятниці купували на 40% більше
602

У перші дні глобального марафону знижок, відомого під назвою «Чорна п’ятниця», в національній мережі торговельних центрів «Епіцентр» продажі акційних товарів виросли майже на  40% у порівнянні з торішнім стартом цієї акції, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.

До топу найбільш популярних категорій товарів ввійшли засоби побутової хімії та особистої гігієни, автохімія й автокосметика, лакофарбова продукція, шпалери та покриття, кабельно-провідникова продукція та побутова техніка. На вподобання споживачів вплинули й погодні умови, зокрема, в понеділок активно купували омивачі скла для авто та універсальні серветки.

«На початку цього тижня на 50%  збільшився попит на автошини та в 1,3 раза – на зимові омивачі для скла. Це сезонні товари, на які ми пропонуємо покупцям найкращі ціни і широкий асортимент. Майже на 40% виросли продажі моторних масел. Добре продаються акційні товари з категорії електроінструментів та засобів захисту. До речі, така група товарів як засоби індивідуального захисту – медичні маски та респіратори – вперше цього року була додана до акційних на Чорну п’ятницю. І ми бачимо, що ці товари користуються попитом у покупців», - розповідає директор напряму «Автогрупа та електроінструменти» компанії «Епіцентр К» Ольга Ющенко.

Традиційно лідерські позиції на Чорну п’ятницю займає побутова техніка та споживча електроніка. В Центрах техніки «ЦЕ ТЕ» мережі «Епіцентр» асортимент сформований з врахуванням попиту та інтересу споживачів. Тому телевізори, велика та дрібна побутова техніка, ґаджети і цифрова техніка демонструють суттєве зростання.

У категорії великої побутової техніки покупці надали перевагу новим телевізорам, фронтальним пральним машинам, холодильникам з нижньою морозильною камерою та електричним конвекторам. У дрібній побутовій техніці найбільш популярними стали ручні блендери, кухонні ваги та праски.

«Через значне розширення моделей, що беруть участь в акції «Чорна п’ятниця», велика побутова техніка показує двократне зростання продаж акційних товарів майже по всіх групах (холодильне обладнання, пральні та посудомийні машини, витяжки) та трикратне зростання – в категорії сушильних машин. В дрібній побутовій техніці зафіксоване майже 10-кратне зростання продаж електричних зубних щіток і роботів-пилососів. В декілька разів виросли продажі кухонних машин та електрогрилів. Бачимо значне підвищення попиту на телевізори з надвеликою діагоналлю – 75 та більше дюймів. Вдвічі збільшилися і продажі акустичних систем – саундбарів», - зазначає керівник напрямку «Побутова техніка» компанії «Епіцентр К» Олександр Величко.

Що стосується цифрової техніки, то початок Чорної п’ятниці стимулював зростання продаж ноутбуків в 3,5 рази та збільшення середньої вартості проданих смартфонів на 15% (завдяки виходу новинок від APPLE та SAMSUNG).

Зміни у поведінці споживачів виявились у прагненні більше купувати онлайн, тому Епіцентр запропонував своїм покупцям однакові акційні пропозиції у торговельних центрах та онлайн. У понеділок трафік інтернет-магазину epicentrk.ua виріс на третину. Додаткові переваги, які оцінили користувачі інтернет-магазину   – відсутність черг та безкоштовний самовивіз з Центрів видачі замовлень.

Цього року вперше акція «Чорна п’ятниця» діє й на алкоголь, що стимулювало значний попит на цю категорію товарів.

Як зазначає заступник генерального директора, директор з роздрібної торгівлі компанії «Епіцентр» Володимир Гончаров, традиційно на Чорну п’ятницю клієнти купують подарунки до Нового року, побутову техніку, про яку давно мріяли та товари для ремонту, купівлю яких відкладали в очікуванні знижок.

Чорна п’ятниця в мережі ТЦ «Епіцентр» діятиме по 30 листопада. Придбавши товари в цей період на суму від 1500 грн одним чеком в ТЦ або ж на сайті epicentrk, кожен покупець може отримати не лише знижку на акційні товари, а й обрати скретч-карту з  економією - 90% на наступну покупку з товарної категорії, що буде вказана у картці.

Читайте також: У Львові відкривається інноваційний формат торгового центру «Епіцентр»: з drive ареною та продуктовим супермаркетом

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Читайте также

Лучшие компании

 

Личности

Блоги