Philips перегляне глобальні медіа та комунікації
Нідерландський виробник електроніки Philips проводить перегляд глобальних медіа і комунікацій. Майбутній рекламний бюджет оцінюється в $ 300 млн, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Campaign US.
За інформацією джерел, для участі в тендері компанія запросила щонайменше чотири великих холдинги: Interpublic Group, Dentsu, WPP і MDC Partners. Проекти представлять інтегровані команди.
Наразі значною частиною медіабізнесу Philips займається агентство Carat (Dentsu), частку послуг у цифрових медіа надає Wavemaker (WPP). З 2011 року над креативом для нідерландців працює Ogilvy (WPP).
Джерела видання повідомляють, що агентства повинні подати заявки до 25 січня, їх розгляд триватиме до травня. Переглядом медіа займеться консалтингова компанія R3.
Читайте також: Philips прощается с бытовой техникой
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар