16 січня 2021

Philips перегляне глобальні медіа та комунікації

Philips перегляне глобальні медіа та комунікації
794

Нідерландський виробник електроніки Philips проводить перегляд глобальних медіа і комунікацій. Майбутній рекламний бюджет оцінюється в $ 300 млн, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Campaign US.

За інформацією джерел, для участі в тендері компанія запросила щонайменше чотири великих холдинги: Interpublic Group, Dentsu, WPP і MDC Partners. Проекти представлять інтегровані команди.

Наразі значною частиною медіабізнесу Philips займається агентство Carat (Dentsu), частку послуг у цифрових медіа надає Wavemaker (WPP). З 2011 року над креативом для нідерландців працює Ogilvy (WPP).

Джерела видання повідомляють, що агентства повинні подати заявки до 25 січня, їх розгляд триватиме до травня. Переглядом медіа займеться консалтингова компанія R3.

Читайте також: Philips прощается с бытовой техникой

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також