Unilever буде боротися з рекламними стереотипами
Компанія Unilever заявила, що буде боротися з рекламними стереотипами. Корпорація має намір використовувати «силу своїх брендів у поєднанні з бюджетами», щоб змінити ситуацію, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на The Guardian.
Виробник збільшить кількість рекламних оголошень, у яких представлені люди різних груп, а також створених ними креативів. Цей крок «допоможе впоратися з поширеністю стереотипів, які часто увічнюються за допомогою реклами, і буде сприяти підвищенню інклюзивності».
Також Unilever поставила мету до 2025 року витрачати € 2 млрд на рік на компанії, що належать і керовані жінками, етнічними меншинами, людьми з обмеженими можливостями здоров'я та ЛГБТ-спільнотою.
Unilever збирається в майбутньому працювати тільки з компаніями, які платять працівникам принаймні прожитковий мінімум. Досягнення цієї мети вимагає перегляду роботи з фермерами, постачальниками, науково-виробничими компаніями і урядами для забезпечення системних змін, розповіли в компанії.
Читайте також: Unilever очікує на покращення у другій половині року
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар