21 січня 2021

Unilever буде боротися з рекламними стереотипами

Unilever буде боротися з рекламними стереотипами
1425

Компанія Unilever заявила, що буде боротися з рекламними стереотипами. Корпорація має намір використовувати «силу своїх брендів у поєднанні з бюджетами», щоб змінити ситуацію, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на The Guardian.

Виробник збільшить кількість рекламних оголошень, у яких представлені люди різних груп, а також створених ними креативів. Цей крок «допоможе впоратися з поширеністю стереотипів, які часто увічнюються за допомогою реклами, і буде сприяти підвищенню інклюзивності».

Також Unilever поставила мету до 2025 року витрачати € 2 млрд на рік на компанії, що належать і керовані жінками, етнічними меншинами, людьми з обмеженими можливостями здоров'я та ЛГБТ-спільнотою.

Unilever збирається в майбутньому працювати тільки з компаніями, які платять працівникам принаймні прожитковий мінімум. Досягнення цієї мети вимагає перегляду роботи з фермерами, постачальниками, науково-виробничими компаніями і урядами для забезпечення системних змін, розповіли в компанії.

Читайте також: Unilever очікує на покращення у другій половині року

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також