Unilever планує продати б'юті-бренди за 600 млн доларів
Unilever хоче продати непрофільні б'юті-бренди в Європі і США загальною вартістю 600 млн доларів, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Bloombeg.
З питання потенційного продажу брендів компанія співпрацює з групою Credit Suisse, проте представники обох корпорацій відмовилися від коментарів.
Також невідомо, які саме бренди намір продати Unilever, однак малоймовірно, що будуть продані такі бренди, як Dove, один з флагманів компанії.
Преміальні бренди також в безпеці, їхній портфель Unilever активно нарощує останні кілька років.
ЗМІ стверджують, що продаж невеликих брендів допоможе компанії скоротити витрати і сконцентруватися на розвитку основних торгових марок.
Обіг коштів по догляду за шкірою скоротився на 10%, також знизилися продажі дезодорантів, йдеться в звіті компанії.
Читайте також: Unilever буде боротися з рекламними стереотипами
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар