10 лютого 2021

Coty стикнулася зі значним падінням попиту на косметику

Coty стикнулася зі значним падінням попиту на косметику
833

Косметична фірма Coty Inc має намір збільшити інвестиції в засоби догляду за шкірою, щоб компенсувати падіння попиту на косметичні засоби, яке зумовлене пандемією, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Reuters.

У другому кварталі підрозділ масової косметики компанії зафіксував зниження порівняних продажів на 21,6%. За перший квартал продажі впали на 10,1%.

Виробники косметики посилюють свою присутність у категорії догляду за шкірою, оскільки люди стали менше використовувати тональні креми та помади на фоні відновлення карантинних заходів.

«Люди купували багато засобів для догляду за шкірою в роздрібній торгівлі, і Coty наразі слабо присутня у цій категорії», - зазначила виконавча директорка Сью Набі

Зараз компанія працює над виготовленням засобів для догляду за шкірою для своїх азіатських клієнтів, а також готує лінію догляду за шкірою Кім Кардашьян до запуску у 2022 фінансовому році.

Виробник ароматів Burberry також зазначив, що 30-відсоткове зростання продажів в Інтернеті на своєму ринку Європи, Близького Сходу та Африки (ЕМЕА) не може компенсувати закриття магазинів на певних європейських ринках.

Продажі в регіоні EMEA впали на 21,9% до 708,9 млн доларів.

Загальний чистий дохід компанії впав на 16% - до 1,42 млрд доларів.

Читайте також: Ким Кардашьян получает $ 200 млн от сделки с Coty

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також