Coty стикнулася зі значним падінням попиту на косметику
Косметична фірма Coty Inc має намір збільшити інвестиції в засоби догляду за шкірою, щоб компенсувати падіння попиту на косметичні засоби, яке зумовлене пандемією, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Reuters.
У другому кварталі підрозділ масової косметики компанії зафіксував зниження порівняних продажів на 21,6%. За перший квартал продажі впали на 10,1%.
Виробники косметики посилюють свою присутність у категорії догляду за шкірою, оскільки люди стали менше використовувати тональні креми та помади на фоні відновлення карантинних заходів.
«Люди купували багато засобів для догляду за шкірою в роздрібній торгівлі, і Coty наразі слабо присутня у цій категорії», - зазначила виконавча директорка Сью Набі
Зараз компанія працює над виготовленням засобів для догляду за шкірою для своїх азіатських клієнтів, а також готує лінію догляду за шкірою Кім Кардашьян до запуску у 2022 фінансовому році.
Виробник ароматів Burberry також зазначив, що 30-відсоткове зростання продажів в Інтернеті на своєму ринку Європи, Близького Сходу та Африки (ЕМЕА) не може компенсувати закриття магазинів на певних європейських ринках.
Продажі в регіоні EMEA впали на 21,9% до 708,9 млн доларів.
Загальний чистий дохід компанії впав на 16% - до 1,42 млрд доларів.
Читайте також: Ким Кардашьян получает $ 200 млн от сделки с Coty
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: косметика, коронавірус
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар