Aldi переглядає свою позицію щодо e-commerce
Aldi Süd працює над глобально єдиною та орієнтованою на майбутнє ІТ-сферою. Дискаунтер модернізує всі ключові бізнес-процеси та створює основи для роздрібної торгівлі в інтернеті, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailDetail.
Aldi Süd, яка налічує близько 10 000 магазинів у 20 країнах, поступово впроваджує глобально стандартизовану ІТ-систему у своїй мережі магазинів. Очікується, що ця глобальна диджиталізація коштуватиме приблизно 1,5 мільярда євро.
За даними Lebensmittel Zeitung, ця операція покликана закласти основи для переходу до електронної комерції. Aldi Süd заявив, що працює над "зручними й орієнтованими на ринок рішеннями для всіх країн групи Aldi Süd, щоб гнучко задовольнити вимоги всіх каналів на своїх ринках".
Дотепер керівництво Aldi стримано ставилося до електронної комерції. Основним аргументом було те, що доставка продуктів може бути збитковою. Тим часом, у низці країн, включно з Великобританією, дискаунтер розпочав впровадження сервісу Click&Collect та доставку через зовнішні компанії, такі як Deliveroo та Instacart. Це може свідчити про те, що Aldi переглядає свою позицію щодо продовольчих покупок в інтернеті.
Aldi також може запустити програму лояльності, щоб конкурувати з Lidl Plus, успішною програмою свого найбільшого конкурента.
Читайте також: Aldi виходить на ігровий ринок
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар